آشنایی با هتل پرینس پالاس بانکوک

به گزارش مجله ابوذریون، سرویس اتاق های هتل هر روز ایفا به جریان انداختن می گردد و عقار مورد احتیاج در اتاق قرار داده می گردد. اگر بخواهید خدمت ها لازم برای خشک شویی و اتوشویی با بورس تکثیر و کاهش توسط هتل ادا می گردد. افرادی که با مرادها کاری به سفر رفته اند نیز می توانند از اتاق جلسات و خدمات آن مصرف نمایند. پارکینگ مفتی و غیررایگان و امن در هتل چیز است و تهی دست به رزرو قبلی ندارد. ورود بهیمه ها خانگی به هتل حرام است. مهمانان هتل می توانند ساعت 12 ظهر تا نیمه شب چک این خود را به کاربستن دهند و برای تغییر دادن اتاقشان از 8 صبح تا 12 ظهر زمان دارند. آن ها به زبان های انگلیسی وتایلندی جوابگوی شما خواهند بود. در ادامه در مطلب هتل های بانکوک در خصوص آشنایی با هتل پرینس پالاس بانکوک بیشتر می گوییم

آشنایی با هتل پرینس پالاس بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

امکانات تفریحی

در هتل امکاناتی از جمله تراس، استخر شنای فضای باز و مستور واقع شده است. با آهار هزینه تکثیر و کاهش می توانید از جماعت بدنسازی، سونا و مرکز اسپا هتل پرینس پالاس بانکوک کاربرد کنید. اینترنت بلاعوض :صفت بی مزد بدون آهار مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه در همگی قسمت های هتل در دسترس می باشد.

رستوران های هتل

رستوران چاینا پلاس: رستورانی که غذاهای چینی و کالا اقسام دیم سام را برای نهار و شام سرو می نماید.کروا ماهانک اسکای لانج اند کاراوک: رستورانی با اقمشه غذاهای چینی و تایلند برای یک شام غیر رسمی.کافه پرینس: رستورانی بین المللی که برای صبحانه به صورت بوفه و برای شام به صورت انتخابی از منو فعالیت ها می دهد.کافه کوکونات: کافه ای در کنار حوض که کالا اقسام نوشیدنی، اسنک و غذاهای سبک را از 10 صبح تا 12 شب بسامان می نماید.شینسن سوشیسوشی بار: انواع غذاها و شربت های محلی و ژاپنی برای شام به صورت منو و برای نهار به صورت بوفه طبخ می شوند.

امکانات اتاق های هتل

اتاقی های دارای اینترنت مجانی هستند. این اتاق ها دارای حمام شخصی، لوازی آرایشی صحی رایگان، دمپایی، میز، تلوزیون متصل به شبکات جهانی، نظام سامانه تهویه مطبوع، مینی بار، سشوار، حوله حمام، دوش و تخت نقصان (در صورت در خواست) می باشند. چشم انداز همه اتاق رو به شهر است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق های دولوکس: این اتاق ها 45 متر مربع وسعت دارند و دارای یک تخت کینگ سایز هستند و دو کلان سال می توانند در آن جایدهی نمایند.
  • اتاق سوپریور: اتاق هایی با 35 متر مربع وسعت که دارای یک تخت دابل بزرگ یا دو تخت تویین می باشند و می توانند ضیف 2 بزرگ سال باشند.
  • اتاق سوپریور تریپل: این اتاق ها مجموعا 35 متر مربع مساحت و دارای یک تخت دابل بزرگ عدو با دو تخت سینگل هستند که امکان افزایش کردن تخت به آن نیز وجود دارد و 4 بزرگ سال مصاحب یک کودک می توانند در آن جایگیری نمایند.
  • سوییت دو خوابه خوانواده: با 58 متر مربع وسعت دارای یک تخت دابل بزرگ و دو تخت سینگل می باشند که 4 بزرگ سال می توانند در آن بمانند.
  • سوییت سه خوابه: دارای دو تخت دابل و دو تخت تویین است و 58 متر وسعت دارد که 6 بزرگ سال می توانند در آن اقامت داشته باشند.

مرکز خرید MBK:تا شما 5 کیلومتر گزند تفرق دارد که با تاکسی، 18 نکته لحظه و پیاده 33 دقیقه در راه خواهید بود.ورزشگاه ملی:8 کیلومتر است که با مترو حدود 1 ساعت طول خواهد کشید و بعد از آن کمی پیاده روی دارید. تاکسی شما را 23 نکته لحظه ای می رساند.

بانکوک سیتی پیلار:3 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 11 دقیقه، با کاپیتان 36 لطیفه و پیاده 35 نکته لحظه در راه خواهید بود.کاخ بزرگ:6 کیلومتر است که با تاکسی 14 نکته لحظه زمان می برد. سرنشین هم شما را 35 دقیقه ای می رساند. پیاده نیز 45 نکته لحظه راه است.خیابان خائوسان:این خیابان از هتل آسیا بانکوک 3 کیلومتر دورتر است که توسط سرنشین باید 33 نکته لحظه را در نظر بگیرید و توسط تاکسی 15 لمحه ای می رسید. پیاده نیز سی لمحه راه در پیش دارید.

وات آرون:5 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی شما را 30 لطیفه ای به آنجا می رساند. توسط سرنشین بعد از 1 ساعت و 15 دقیقه خواهید رسید.بازارگاه چاتوچاک:21 کیلومتر با این راسته فاصله دارید که با تاکسی حدودا 34 لمحه طول می کشد و با متروی شهری و کشتی حدودا 1 ساعت و نیم زمان می برد.گزند تفرق تا جمعیت دون موآنگ بانکوک:برای اینکه به این دسته بروید، حدودا 8 کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی به آنجا بروید 40 لطیفه زمان خواهد برد. نیز می توانید با قطار شهری و اتوبوس بروید که بعد از 1 ساعت و 56 دقیقه می رسید.

گروه بین المللی سووارنابومی: تقریبا 32 کیلومتر با این باند گزند تفرق دارید. با تاکسی در ترافیک سنتی شهری می توانید طی 34 نکته لحظه به این جوخه برسید. مترو هم گزینه دیگری است که حدودا 1 ساعت و نیم برای آن باید زمان بگذارید.

منبع: ای تایلند
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 282

به "آشنایی با هتل پرینس پالاس بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل پرینس پالاس بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید