استقلال به دنبال ششمین پیروزی متوالی با چاشنی عبور از پرسپولیس

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از هفته یازدهم لیگ برتر امروز تنها یک بازی انجام می گردد که طی آن نساجی در قائمشهر از استقلال پذیرایی می نماید.

استقلال به دنبال ششمین پیروزی متوالی با چاشنی عبور از پرسپولیس

آبی پوشان که پیش از این پنج بازی متوالی در لیگ بعلاوه دو بازی در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، حالا این امکان را دارند تا با کسب حداقل امتیاز در قائمشهر، برای اولین بار طی چهار فصل اخیر در جدول بالاتر از رقیب سنتی شان قرار بگیرند و این موضوع انگیزه آنها را در این بازی افزایش می دهد.

شاگردان استراماچونی با در اختیار داشتن بهترین خط حمله لیگ امیدوارند فرایند پیروزی های خود را همچنان ادامه دهند که در این صورت ششمین پیروزی متوالی شان در لیگ و با احتساب جام حذفی هشتمین پیروزی متوالی شان در این فصل را کسب خواهند کرد.

گرچه آبی پوشان برای این ملاقات محروم ندارند، اما تنبیه انضباطی محمد دانشگر از سوی استراماچونی این مدافع را تبدیل به تنها محروم (داخلی) این تیم نموده است.

میلاد زکی پور و فرشید باقری نیز به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت و این در حالی است که روزبه چشمی به شرایط ایده آل رسیده و باتوجه به غیبت دانشگر، حضور این بازیکن در ترکیب ثابت آبی پوشان قابل پیش بینی است.

بزرگترین غایب نساجی در این بازی رضا مهاجری سرمربی آنهاست که به دلیل بیماری قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. سرخ پوشان قائمشهری که با 11 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند، در صورت پیروزی در این بازی 14 امتیازی شده و نهایتا با دو پله صعود (به صورت موقت) روبرو می شوند.

ملاقات دو تیم امروز و از ساعت 14:30 در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می گردد و قضاوت آن بر عهده علی صفایی با یاری بابک داوری و محمدعلی پورمتقی است. یاری داوران اضافی این بازی نیز علی بای و حسین زمانی هستند. داور چهارم رحیم حاجیلو و ناظر داوری حاتم بک پور می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 671

به "استقلال به دنبال ششمین پیروزی متوالی با چاشنی عبور از پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دنبال ششمین پیروزی متوالی با چاشنی عبور از پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید