ایکس باکس سری اس 20 آبان با قیمت 300 دلار عرضه می شود

به گزارش مجله ابوذریون، در حالی که ماه ها بود از وجود مدل ارزان تر کنسول نسل بعد مایکروسافت خبر داشتیم، ولی این شرکت تا امروز صبح رسما هیچ حرفی از این کنسول نزده بود. اطلاعات کنسول نسل بعد ارزان مایکروسافت امروز صبح تمام و کمال از خبرگزاری های مختلف به بیرون درز کردند و نهایتا مایکروسافت مجبور شد تا رسما از ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) رونمایی کند.

ایکس باکس سری اس 20 آبان با قیمت 300 دلار عرضه می شود

رونمایی از ایکس باکس سری اس، مطمئنا برای یک رویداد آنلاین برنامه ریزی شده بود؛ یک رویداد که مایکروسافت برنامه داشت در آن از قیمت و زمان عرضه دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس صحبت کند. با این حال، خبرگزاری Thurrot امروز صبح اطلاعات و ظاهر کنسول ایکس باکس سری اس را به شکلی غیررسمی منتشر کرد و در ادامه آن، خبرگزاری ویندوز سنترال از جزئیات عرضه و قیمت هر دو کنسول نسل بعد مایکروسافت نوشت.

چند ساعتی بیشتر طول نکشید تا حساب کاربری رسمی ایکس باکس در توییتر، رسما وجود ایکس باکس سری اس و قیمت 300 دلاری آن را تأیید کرد.

مایکروسافت در توییت خود اضافه کرده بود که به زودی رسما از این کنسول و جزئیات آن رونمایی می کند. با این حال، بعد از تأییدیه رسمی مایکروسافت، ویدیوی نهایی معرفی ایکس باکس سری اس هم به بیرون درز کرد. ساعتی پیش، مایکروسافت خودش ویدیو را در شبکه های مختلف خود منتشر و ضمن اعلام قیمت و تاریخ عرضه کنسول، به صورت رسمی از ایکس باکس سری اس رونمایی کرد.

کنسول ایکس باکس سری اس در روز 10 نوامبر سال جاری (20 آبان) با قیمت 299 دلار وارد بازار خواهد شد.

تعدادی از قابلیت های این کنسول، از این قرار هستند:

  • 60 درصد کوچکتر از ایکس باکس سری ایکس
  • کنسول کاملا دیجیتال (بدون دیسک درایو)
  • پشتیبانی از وضوح تصویر 1440p و سرعت اجرا تا 120 فریم در ثانیه
  • پشتیبانی از ری تریسینگ
  • 512 گیگابایت حافظه اس اس دی
  • توانایی پخش و استریم ویدیو با کیفیت 4K

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که خبرگزاری ویندوز سنترال، قبل از انتشار رسمی این اطلاعات از سوی مایکروسافت، عینا همین قیمت، تاریخ عرضه و دیگر جزئیات کنسول ایکس باکس سری اس را اعلام کرده بود؛ طوری که احتمالا باید به جزئیات و قیمت ارایه شده از سوی این خبرگزاری برای ایکس باکس سری ایکس هم اعتماد کنیم. طبق گفته آن ها، ایکس باکس سری ایکس هم زمان با سری اس و با قیمت 500 دلار وارد بازار خواهد شد.

خبرگزاری ویندوز سنترال همچنین اضافه کرده بود که مایکروسافت برنامه دارد تا ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را به صورت قسطی هم بفروشد. سری ایکس و سری اس به همراه اشتراک سرویس ایکس باکس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد، به صورت قراردادی با قسط ماهیانه به ترتیب 35 و 25 دلار به فروش خواهد رسید.

می توانید در ادامه، ویدیوی معرفی ایکس باکس سری اس را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1365

به "ایکس باکس سری اس 20 آبان با قیمت 300 دلار عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس سری اس 20 آبان با قیمت 300 دلار عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید