بوشهر در انتظار گرمای 50 درجه

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، به نقل از دنیای اقتصاد، زهرا راستگو معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر عصر امروز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری در اغلب ساعت ها شرایط جوی و دریایی استان آرام است، بنابراین در این مدت غبار محلی در اواسط روز و وزش باد و مه صبحگاهی در بعضی نقاط از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

بوشهر در انتظار گرمای 50 درجه

راستگو اضافه نمود: پیش بینی می گردد در این هفته دما و رطوبت هوا در غالب منطقه ها استان فرایند افزایشی خواهد داشت و در بعضی روز ها به خصوص اواخر هفته جاری به ویژه در منطقه ها غیر ساحلی دمای هوا به آستانه 50 درجه سلسیوس خواهد رسید.

وی جهت وزش باد را متغیر گاهی جنوبی شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 26 و در طور روز تا 34 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را 30 تا 90 سانتیمتر و در منطقه ها شمالی و مرکزی استان در اواسط روز تا 120 سانتیمتر پیش بینی کرد.

به گفته معاون پیش بینی هواشناسی استان، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 01:06 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 03:27، مد دوم ساعت 11:17 و جزر دوم ساعت 19:23 دقیقه خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2232

به "بوشهر در انتظار گرمای 50 درجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر در انتظار گرمای 50 درجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید