حضور تیم ملی کبدی ایران در مسابقات جهانی کانادا

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی سرکل کبدی گفت: با انجام اردوهای فشرده بازیکنان برای حضور در مسابقات جهانی آماده می شوند.

حضور تیم ملی کبدی ایران در مسابقات جهانی کانادا

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

مجید بهرامی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اهر، با بیان اینکه 70 درصد تیم ملی سرکل کبدی از استان آذربایجان شرقی انتخاب شده اند، گفت: اردوی تیم ملی کبدی در آذربایجان شرقی چه از نظر تکنیکی و تاکتیکی و چه از نظر آمادگی جسمانی بازیکنان به نحو مطلوبی ارزیابی می گردد.

وی اضافه کرد: پس از اردوی انتخابی تیم ملی کبدی که در ساری مازندران برگزار خواهد شد نفرات بصورت مداوم در اردو می مانند و در اواخر شهریور به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور سریلانکا و یا تایلند اعزام می شوند.

بهرامی گفت: آبان ماه سالجاری مسابقات قهرمانی دنیا در کشور هند و در اواخر آذرماه مسابقات جام باشگاه های دنیا در شهر تورنتو کشور کانادا برگزار خواهد شد و بازیکنان به این مسابقات اعزام می شوند.

سرمربی تیم ملی سرکل کبدی به بازیکنان اهری اشاره نمود و بیان داشت: با صراحت می توان گفت که شهرستان اهر مهد سرکل کبدی خواهد بود و نام اهر در تاریخ ثبت می گردد چون بیشترین بازیکنان تشکیل دهنده تیم ملی از این شهرستان است.

وی در خاتمه گفت: از مسئولین استان و شهرستان نیز خواهشمندیم تا بازیکنان این تیم را حمایت نمایند چنانچه تاکنون این کار را انجام داده اند و در ادامه این حمایت را قطع ننمایند تا انگیزه ای برای سایر جوانان برای حضور در این رشته ورزشی باشد تا بتوانند برای کشورمان افتخار آفرینی نمایند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 377

به "حضور تیم ملی کبدی ایران در مسابقات جهانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم ملی کبدی ایران در مسابقات جهانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید