سیف پور: کشتی دیدم اما فن ندیدم، کشتی ما باید 8 نفر مثل حسن یزدانی داشته باشد

به گزارش مجله ابوذریون، دارنده مدال برنز المپیک 1960 رم از عدم اجرای فن در مسابقات لیگ ابزار نگرانی نموده و گفت کشتی ما باید 8 کشتی گیر مثل حسن یزدانی داشته باشد.

سیف پور: کشتی دیدم اما فن ندیدم، کشتی ما باید 8 نفر مثل حسن یزدانی داشته باشد

محمدابراهیم سیف پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به فقر اجرای فنون در مسابقات کشتی گفت: لیگ را از تلویزیون نگاه می کردم، هر چه کشتی دیدم، اصلا در آنها فنی اجرا نمی شد. من نمی دانم مربیان به این بچه ها فن زدن را یاد نداده اند؟ فنی در مسابقه رد و بدل نمی شد و این اصلا خوب نیست.

وی ادامه داد: اگر فنی هم زده شد، ناقص بود. حسن یزدانی که کشتی گیر خوب ما است، او یک استثناست و زورش زیاد است. فن هم می زند اما باقی نفرات را که می دیدم همه ایراد فنی داشتند، فن های شان تکمیل نیست. هیچ کشتی گیری از لیگ نظر من را جلب نکرد.

قهرمان کشتی آزاد دنیا در مسابقات 1961 یوکوهاما و 1965 منچستر با تاکید بر اینکه در گذشته همه اعضای تیم ملی فنی و تکنیکی بوده اند، اظهار داشت: کشتی ما باید 8 تا مثل حسن یزدانی داشته باشد. در گذشته هم همین بود. ما 8 نفر بودیم که 7 نفرمان شانس مدال بودند. در همین مسابقات دنیای 1965 ما 5 مدال طلا گرفتیم. من، تختی، حبیبی، صنعتکاران و ... شانس مدال بودیم و مدال هم می گرفتیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1536

به "سیف پور: کشتی دیدم اما فن ندیدم، کشتی ما باید 8 نفر مثل حسن یزدانی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیف پور: کشتی دیدم اما فن ندیدم، کشتی ما باید 8 نفر مثل حسن یزدانی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید