لمپارد: لیورپولی ها نباید بیش از حد مغرور شوند، مسئله ای با کلوپ نداشتم

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم فوتبال چلسی می گوید که با وجود اتفاقی که اواخر نیمه اول بازی با لیورپول افتاد، مسئله ای با سرمربی آلمانی حریف نداشت.

لمپارد: لیورپولی ها نباید بیش از حد مغرور شوند، مسئله ای با کلوپ نداشتم

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سی وهفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 5 - 3 مقابل لیورپول تن به شکست داد و جایگاه خود در رده سوم جدول را به منچستریونایتد واگذار کرد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس در خصوص درگیری لفظی نیمکت دو تیم در پی خطای کواچیچ روی سادیو مانه در اواخر نیمه اول در حالی که لیورپول با نتیجه یک بر صفر پیش بود، گفت: از نظر من کواچیچ مرتکب خطایی روی مانه نشد و سپس اتفاقاتی افتاد که نباید می افتاد. روی نیمکت هم من با یورگن کلوپ مسئله ای نداشتم و او تیم خودش را در این اتفاق به خوبی مدیریت کرد. وقتی تیمی قهرمان شده، نباید بیش از حد مغرور شود. به هر حال در بازی این امکان وجود دارد که احساساتی شوید و این اتفاق هم جزیی از آن بود.

وی اضافه کرد: بازی فوق العاده ای بود. نیمه اول ما مشکلاتی در دفاع روی ضربات کرنر داشتیم، وگرنه در مابقی موارد خوب کار کردیم و بازیکنان مان شخصیت فوق العاده خود را نشان دادند. گلی هم که ژیرو در وقت های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند، ما را به ادامه بازی امیدوار کرد. لیورپول اما تیم شگفت انگیزی است و ما نباید آن اشتباهات را مقابل آنها مرتکب می شدیم. تیم در این بازی انعطاف پذیر بود و کیفیت خود را نشان داد و زمانی که 4 - 3 در نتیجه عقب بودیم، اگر گل پنجم را نمی خوردیم، احساس می کردم می توانستیم نتیجه را به تساوی بکشانیم.

سرمربی چلسی همچنین در تمجید از هافبک آمریکایی اش که این فصل در 24 بازی آمار 9 گل زده و 4 پاس گل را از خود برجای گذاشته و در مقایسه او با فصل اول حضور ادن اِزار در چلسی که آمار 9 گل زده و 11 پاس گل را در 34 بازی به ثبت رسانده بود، گفت: پولیسیچ بازیکن واقعاً مهمی برای چلسی است و در این بازی هم تأثیر خود را گذاشت. سال اولی که اِزار به چلسی آمده بود من در این تیم بودم و باید بگویم سال اول بازی در لیگ برتر آسان نیست، حتی برای بازیکنی مثل ادن و باید خود را ابتدا با این لیگ وفق داد. کریستین پولیسیچ هم چنین شرایط مشابهی داشت، اما او از اواسط فصل واقعاً در راستا خوبی قرار گرفت و از زمان از سرگیری بازی ها هم روی فرم و شکل خوبی است.

چلسی در بازی پایانی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یکشنبه هفته پیش رو در خانه خود پذیرای ولورهمپتون خواهد بود. آنها سپس در تاریخ 11 مرداد در دیدار فینال جام حذفی انگلیس به مصاف آرسنال می فرایند و پس از آن در تاریخ 18 مرداد باید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ روبه رو شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1276

به "لمپارد: لیورپولی ها نباید بیش از حد مغرور شوند، مسئله ای با کلوپ نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: لیورپولی ها نباید بیش از حد مغرور شوند، مسئله ای با کلوپ نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید