معرفی بعضی از بهترین هتل های تورنتو

به گزارش مجله ابوذریون، بهترین هتل های تورنتو

تورنتو که مرکز استان اونتاریو است و به عنوان پرجمعیت ترین شهر کانادا شناخته می گردد. این شهر علاوه بر صندلی مهم اقتصادیش، گردشگران زیادی را هرساله به دلیل جاذبه های متعددی که دارد به خود جذب می نماید. اگرچه شهر تورنتو کانادا جزو شهرهای گران برای یک گردشگر به حساب می آید اما به دلیل جاذبه های زیاد و دوست داشتنی، باز هم جزو مقصد های محبوب برای گردشگران می باشد. قبل از اینکه به این شهر سفر کنید باید اطلاعات کافی در مورد این شهر داشته باشید که یکی از آنها اطلاعات ابتدایی در مورد هتل های این شهر مهم است، در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا در مورد بهترین هتل های تورنتو مواردی را به شما ارائه دهیم.

معرفی بعضی از بهترین هتل های تورنتو

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

هتل ریتز کارلتون تورنتو | Ritz-Carlton Toronto Hotel

این هتل در سال 2011 ساخته شده، یکی از بهترین هتل های تورنتو است و با 11 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است، در مرکز شهر واقع شده و نزدیک به دریاچه انتاریو و خط ساحلی شهر است. هتل ریتز کارلتون تورنتو Ritz-Carlton Toronto Hotel دارای یک منظره پانوراما از تورنتو است. دارای 3 رستوران برای مهمانان و افراد محلی و برای لذت بردن از غذاهای متنوع و با غذاهای ایتالیایی با الهام از غذاهای دست ساز و با بسیاری از مواد تشکیل دهنده کانادایی می باشد. بسیاری از جاذبه های تورنتو از جمله برج سی ان، آکواریوم ریپلی، تالار مشاهیر هک، مرکز راجرز، مرکز هوا کانادا و تئاتر شاهزاده ولز با یک پیاده روی در دسترس است.

خدمات رفاهی هتل ریتز کارلتون تورنتو

دراین هتل 5 ستاره شامل خدمات رفاهی از جمله دسترسی به تلویزیون و اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافی، امکان دسترسی به ایستگاه کامپیوتر، خدمات لموزین یا تاکسی شهری، دستگاه فکس و فتوکپی به چشم می خورد. یکی دیگر از این امکانات، خدمات برگزاری رویدادها است که شامل 5 اتاق جلسه و 1858 متر فضای کنفرانس است، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، میز پذیرش 24 ساعته و مرکز تجاری 24 ساعته از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. صبحانه با پرداخت مبلغی قابل دریافت است. شما می توانید سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، امکانات ورزشی 24 ساعته، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک، قهوه و چای دی بخش های عمومی هتل و روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است و دارای کافه و رستوران و خدمات عروسی می باشد. امکانات تفریحی این هتل که از بهترین هتل های تورنتو به شمار می رود، شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، کلاس های یوگا، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، باشگاه بچه ها و نوجوانان، اجاره دوچرخه (هزینه اضافی)، جکوزی داغ و مرکز تناسب اندام می باشد. کارکنان این هتل همچنین به زبان های چینی، ویتنامی، اردو، اوکراینی، فیلیپینی، تایلندی، صربستانی، روسی، رومانیایی، لهستانی، مالایی، کره ای، ژاپنی، ایتالیایی، مجارستانی، کرواتی، هندی، عبری، فرانسوی، فارسی، اسپانیایی،انگلیسی، یونانی، آلمانی، کشور چک، بلغاری، بلاروس و عربی صحبت می نمایند.

ورود به این هتل از ساعت 15:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

هتل تامپسون دانتون تورنتو | Thompson Toronto Hotel

این هتل در تورنتو که ذارای 102 اتاق در 10 طبقه می باشد، 1.5 کیلومتر از مرکز راجرز و برج CN است. هتل تامپسون که از بهترین هتل های تورنتو به شمار می رود، کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از کافه ها و رستورانهای کینگ وست است و فرودگاه بیلی بیشاپ شهر تورنتو در فاصله 1.9 کیلومتری قرار گرفته است.

خدمات رفاهی هتل تامپسون تورنتو

این هتل که از بهترین هتل های تورنتو می باشد، دارای خدمات برگزاری رویدادها است و شامل 5 اتاق جلسه و فضای کنفرانس با 860 متر مربع مساحت می باشد، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش سفارش دهند و استفاده ببرند. مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند و امکان دسترسی به کافی نت، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و مرکز تجاری 24 ساعته را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی)، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک، روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است. دارای رستوران و کافه و امکانات تفریحی این هتل شامل استخر در فضای باز (فصلی)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی) و مرکز تناسب اندام می باشد. کارکنان این هتل همچنین به زبان های چینی، فیلیپینی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، یونانی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ورود به این هتل از ساعت 15:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

هتل شانگری لا تورنتو | Shangri-La Hotel Toronto

هتل شانگریلا تورنتو در مرکز تفریحی شهر واقع شده و از برج سی اِن و سالن نمایش رویال الکساندرا تنها 15 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل که از بهترین هتل های تورنتو است، خدمات و امکانات گوناگونی نظیر رستوران، استخر، اینترنت وای فای و … دارد که همگی تضمین اقامت راحت شما خواهند بود.

خدمات رفاهی هتل شانگری لا تورنتو

در هتل امکانات متفاوتی برای رفاه مهمانان فراهم شده است. بخش پذیرش دارای یک دستگاه خودپرداز و انبار چمدان است. راهنمای گردشگری هتل اطلاعات گوناگونی به شما می دهد، کارمندان بخش پذیرش 24 ساعته کار می نمایند و تحویل اتاق ها بدون معطلی صورت می گیرد. پارکینگ هتل توسط دوربین های امنیتی کنترل می گردد و استفاده از آن روزانه هزینه مجزایی دارد. اینترنت وای فای و کابلی به طور رایگان در دسترس شما خواهد بود. نظافت روزانه در هتل رایگان است اما سرویس های اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و واکس کفش، مبلغ جداگانه ای را احتیاج دارند. امکاناتی برای ارسال فکس و کپی دریافت در هتل موجود است و به همراه کافی نت، اتاق های کنفرانس و مرکز برگزاری جلسات، از موارد مربوط به سفرهای کاری هستند. آسانسور، امکاناتی برای افراد کم توان، روزنامه از دیگر خدمات رفاهی هستند. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است اما هزینه ای بابت آن دریافت خواهد شد.شامل امکانات تفریحی از جمله استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، کافه و رستوران می باشد.

ورود به این هتل از ساعت 15:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

هتل گرند تورنتو | Grand Toronto Hotel

این هتل لوکس که از بهترین هتل های تورنتو محسوب می گردد، دارای 177 اتاق در 18 طبقه می باشد، مجهز به یک پاسیو زیبا و منظره ای از مرکز شهر تورنتو است. مهمانان می توانند از یک رستوران با غذاهای لذیذ همراه با منو اروپایی با مواد تازه و محلی لذت ببرند. ایستگاه یونانی در 2 کیلومتری هتل گرند تورنتو است. 500 متر از Allan Gardens و 650 متر از مرکز اتان و با مغازه های مختلف فاصله دارد.

خدمات رفاهی هتل گرند تورنتو

خدمات رفاهی این هتل 5 ستاره شامل مناطق عمومی با دسترسی به تلویزیون و اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافی مجهز شده اند و امکان دسترسی به کافی نت، خدمات لموزین یا تاکسی شهری، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات برگزاری رویدادها است که شامل اتاق جلسه و فضای کنفرانس است، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و مرکز تجاری را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی قابل دریافت است، شما می توانید سرویس خشکشویی را در دسترس خود داشته باشید، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک و روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است و دارای مناطق مشخص شده برای کشیدن سیگار، روزنامه های رایگان در لابی، باغ و ارائه خدمات عروسی می باشد. دارای کافه و رستوران است و امکانات تفریحی این هتل که یکی از بهترین هتل های تورنتو است، شامل خدمات زیبایی، استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا می گردد. کارکنان این هتل همچنین به زبان های چینی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ورود به این هتل از ساعت 15:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

هتل شرایتون دانتون تورنتو | Sheraton Toronto Hotel

این هتل که دارای 1372 اتاق در 43 طبقه می باشد، واقع در مرکز شهر تورنتو و از بهترین هتل های تورنتو به شمار می رود و همچنین با 15 دقیقه پیاده روی از برج CN در دسترس است. مهمانان می توانند از رستوران هتل با انواع غذاها استفاده نمایند. هتل شرایتون تورنتو در فاصله 15 دقیقه پیاده روی از مجتمع مرکزی مترو تورنتو، مرکز ایر کانادا، مرکز راجرز و تالار مشاهیر هاکی قرار گرفته است.

خدمات رفاهی هتل شرایتون تورنتو

در این هتل 4 ستاره مناطق عمومی با دسترسی به تلویزیون و اینترنت بی سیم با هزینه اضافی مجهز شده اند و امکان دسترسی به کافی نت، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات برگزاری رویدادها است که شامل 60 اتاق جلسه و فضای کنفرانس است، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات ورزشی 24 ساعته و مرکز تجاری را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی قابل دریافت است، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات این هتل که از بهترین هتل های تورنتو است، می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک و روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است و دارای باغ و ارائه خدمات عروسی می باشد. دارای کافه و رستوران است و امکانات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد. کارکنان این هتل همچنین به زبان های چینی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ورود به این هتل از ساعت 15:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

هتل دلتا دانتون تورنتو | Delta Toronto Hotel

این هتل که در سال 2014 ساخته شده است، دارای 567 اتاق در 46 طبقه می باشد. بین برج سی ان و استادیوم Scotiabank در مرکز شهر تورنتو واقع شده است. خیابان پیاده رو زیرزمینی تورنتو، به طور مستقیم از هتل دلتا تورنتو Delta Toronto Hotel قابل دسترسی است. آکواریوم ریپلی، ایستگاه اتحادیه تورنتو، مرکز راجرز و تالار مشاهیر هاکی در 10 دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس است.

خدمات رفاهی هتل دلتا تورنتو

در این هتل 4 ستاره مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند و امکان دسترسی به کافی نت، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات برگزاری رویدادها است که شامل 13 اتاق جلسه و فضای کنفرانس با 6528 متر مربع مساحت، خدمات یاری تور و بلیط، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات ورزشی 24 ساعته و مرکز تجاری 24 ساعته را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی قابل دریافت است، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک و روزنامه رایگان در لابی هتل موجود است. دارای کافه و رستوران است و از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر داخل سالن (تمام سال)، مرکز تناسب اندام و جکوزی داغ اشاره نمود. همچنین امکانات مربوط به بعضی از ورزش ها از جمله بولینگ، دوچرخه سواری، دوچرخه سواری(هزینه اضافی)، زمین تنیس موجود می باشد. این هتل که از بهترین هتل های تورنتو می باشد، کارکنانش به زبان های پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ورود به این هتل از ساعت 15:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

هتل حیات رجنسی تورنتو | Hyatt Regency Toronto Hotel

این هتل که در سال 1990 ساخته شده، دارای 394 اتاق در 20 طبقه می باشد، با 13 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است. هتل حیات رجنسی تورنتو Hyatt Regency Toronto Hotel واقع در منطقه تفریحی در خیابان King در مرکز شهر تورنتو می باشد. باشگاه کمدی دوم شهر، تئاتر شاهزاده میله ها و سالن رو تامپسون در 5 دقیقه پیاده روی این هتل هستند. مرکز راجرز و برج CN کمتر از 500 متر فاصله دارند.

خدمات رفاهی هتل حیات رجنسی تورنتو

خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره شامل خدمات برگزاری رویدادها شامل فضای کنفرانس و 18 اتاق جلسه می باشد، امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط، مرکز تجاری 24 ساعته، کافه و رستوران، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات عروسی، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. در نظر داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورید. دستگاه خودپرداز بانک، روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل موجود است. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. امکانات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن، استخر در فضای باز (فصلی)، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد.

ورود به این هتل از ساعت 16:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

هتل هیلتون گاردن این تورنتو | Hilton Garden Inn Toronto Hotel

این هتل که دارای 120 اتاق در 6 طبقه می باشد، در برلینگتون واقع شده است. مرکز خرید Burlak RioCan در فاصله 700 متر از هتل هیلتون گاردن این تورنتو Hilton Garden Inn Toronto Hotel است. فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو در فاصله 44 کیلومتری است. این اقامتگاه که یکی از بهترین هتل های تورنتو محسوب می گردد، در یک منطقه تجاری قرار گرفته است در فاصله 5 کیلومتری از مرکز بازیهای ماجراجویی Playland ، پارک استانی Bronte Creek در حدود 4.8 کیلومتر از دریاچه انتاریو است.

خدمات رفاهی هتل هیلتون گاردن این تورنتو

این هتل 4 ستاره دارای خدمات برگزاری رویدادها با فضایی به مساحت 370 متر مربع شامل سالن کنفرانس و 5 اتاق جلسه می باشد، کارکنان هتل به زبان های کرواتی، فیلیپینی، مجارستانی، صربستانی، فرانسوی، هندی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند، امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط ، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی را دارید. کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. در نظر داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورید. روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل موجود است. دارای رستوران و کافی شاپ است و از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی و مرکز تناسب اندام اشاره نمود.

ورود به این هتل از ساعت 15:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 313

به "معرفی بعضی از بهترین هتل های تورنتو" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی بعضی از بهترین هتل های تورنتو" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بعضی از بهترین هتل های تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید