معرفی 11 جاذبه دیدنی سورئال و نفس گیر در کلمبیا!

به گزارش مجله ابوذریون، جاذبه های کلمبیا بسیار زیبا و دیدنی هستند. کشوری شگفت انگیز و جذاب و دارای طبیعتی بکر در آمریکای جنوبی قرار گرفته است که نام آن کلمبیا است! کشوری که همه چیز را داراست، از کوه گرفته تا ساحل و رودخانه آمازون! این کشور بسیار زیبا، یکی از متنوع ترین اکوسیستم های جهان است. کشوری که هرساله میلیون ها نفر از این کشور بازدید می نمایند.

معرفی 11 جاذبه دیدنی سورئال و نفس گیر در کلمبیا!

کلمبیا کشوری با مکان های جذاب و جاذبه های باستانی و گردشگری و طبیعت بکری است که توریستان را مجذوب خود نموده است این کشور مکانی عالی برای عکاسی و عکاسان و اینستاگرامرهاست! این مقاصد طبیعی بیشتر فرا واقعی و سورئال به نظر می رسند.

ما در این مقاله دوازده جاذبه دیدنی و بکر سورئال را به شما معرفی کردیم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

برای آشنایی با غذاهای کلمبیا مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم: 9 غذای خوشمزه از کلمبیا

1-جاذبه های کلمبیا | El Peñón de Guatapé, Antioquia

سنگی که بهترین منظره دنیا را دارد، اینجاست! مکانی که حتی محلی ها هم با این قلب از آن می گویند. ال پنون یک صخره بزرگ یا به عقیده برخی افراد یک شهاب سنگ است. در اطراف این صخره از تعداد زیادی دریاچه قرار گرفته است که زیبایی اش را دوچندان نموده است. این کوه از کیلومترها دورتر هم دیده می گردد و منظره فوق العاده زیبای و جذاب و بکری که از نوک این صخره قابل مشاهده است، پاداش بالا رفتن از 740 پله ای است که برای صعود به این صخره گذاشته اند. اگر سفری به کلمبیا دارید بازدید این طبیعت بکر و شگفت انگیز را از دست ندهید.

2-Mavecure Hills, Guainía

سه کوه بزرگ و پرابهت که در کلمبیا قرار گرفته است، منظره ای شگفت انگیز و بکر در میان جنگلی بزرگی است. کوه های ماواکور که از سه کوه بزرگ و بزرگ تشکیل شده اند در میان جنگل های گواینیا قرار دارند. می توان گفت این مکان، بکرترین جاذبه دنیا است. گردشگران می توانند در کناره های شنی رود اینیریدیا چادر بزنند و شب را در این محل سپری نمایند و سپیده دم از کوه های باستانی صعود نمایند تا نمایی غیرقابل توصیف از جنگل های بارانی اطراف را مشاهده نمایند.

3- جاذبه های کلمبیا | Chicamocha Canyon, Santander

می توان گفت بزرگترین و زیباترین دره دنیا در کلمبیا قرار گرفته است! در منطقه سانتاندر، بزرگترین دره کلمبیا قرار گرفته است که منظره غیرقابل توصیفی دارد.

طبیعت بسیار بکر و زیبا که به هرفردی بازدید از این دره پیشنهاد می گردد. این دره در نزدیکی شهر سان خیل (san gil) واقع شده است! بهترین راه برای دیدن کامل دره بسیار زیبا و شگفت انگیز پاراگلایدینگ بر فراز این دره یا سوار شدن بر طولانی ترین تله کابین آمریکای جنوبی است.

اگر از علاقه مندان ماجراجویی به همراه ورزش هستید این دره مکانی مناسب به شماست! پرواز در این دره نیز بسیار جذاب و شگفت انگیز است!

4- Los Flamencos, Guajira

اگر علاقه مند به پرندگان هستید این مکان مناسب شماست! فلامینگوها گونه ای از پرندگان هستند که همه عاشق آن ها و رنگ صورتی جذابشان هستند. کلمبیا بیش از هرکشوری در دنیا گونه های مختلفی از پرندگان را دارا است و هیچ چیز سورئال تر از فلامینگو وجود ندارد. این پرندگان صورتی زیبا هرساله در تالاب ساحلی Los Flamencos، زیستگاه طبیعی محافظت شده ساحل کارائیب در گواخیرا، جمع می شوند. بازدیدنمایندگان می توانند همراه با یک راهنمای محلی، سوار بر قایق های کانو، به این پرندگان نزدیک شوند.

البته با انتخاب تور سفری مناسب می توانید این پرندگان زیبا و جذاب را ببینید.

5-جاذبه های کلمبیا | Ciudad Perdida

کلمبیا دارای هزاران جنگل زیبا و بسیار بزرگ و بکر و شگفت انگیز است. بسیاری از جنگل های کلمبیا هنوز جنگل های نابالغ است و سیوداد پریدیدا در قلب این جنگل ها مستقر است. سیوداد Perdida یک حلقه شگفت انگیز از جنگل های کلمبیا است که در سراسر قرن هشتم توسط هندیان Tayrona ساخته شده است. این محل زمانی بسیار پرجمعیت بود، اما امروزه همه کسانی که باقی مانده اند، فقط چند خانواده هستند. تراس های سنگی در شکل های دایره ای وجود دارد که بسیاری از آنها توسط جنگل های اطراف رشد می نمایند و گسترش می یابند. این منطقه با مسیرهای طولانی طراحی شده است و جایی است که شرکت نمایندگان می توانند از اردوگاه به اردوگاه دیگر اقامت نمایند و طبیعت بی نظیر محیط جنگل را تجربه نمایند.

6- The Cocora Valley

نماد کلمبیا درختان شبه نخل است و Valle de Cocora نقطه نهایی است تا این درختان را در یک محیط خیره نماینده ببیند.

دره کوکورا محل زندگی بلندترین درختان نخل دنیا است. این درختان بزرگ الجسه که تمامی دره کوکورا را سبزپوش نموده اند نزدیک شهر قهوه در سالنتو هستند. نخل هایی بسیار جذاب در این دره قرار دارند، منظره این دره برای عکاسی بسیار جذاب است.

چشم انداز سورئالیستی این مکان یک سبز بی خاتمه است، و به عنوان نظرگاهی ، امکان دیدن مناظر رویایی را از ارتفاعات فوق العاده برایتان فراهم می نماید. چشم انداز این منطقه خود جاذبه اصلی در ولا د کوورا است، اما راه های مختلفی برای دیدن آن وجود دارد. گزینه های محبوب برای تفریح در اینجا عبارتند از اسب سواری، تورهای جیپ و حلقه پیاده روی شش ساعته.

7- جاذبه های کلمبیا | Caño Cristales

شاید یکی از معروف ترین مقاصد سورئال کلمبیا رودخانه پنج رنگ یا رودخانه رنگین کمان باشد که در جنگل های شهرستان متا قرار گرفته است. نام دیگر این رودخانه زیبا، رودخانه ای که از بهشت فرار نموده، است و به جرات می توان گفت که زیباترین رودخانه دنیا است.

این محل یکی از جاذبه های طبیعی است که باید در برنامه سفر هر مسافری گنجانده گردد. متاسفانه Caño Cristales، از سال 1989 به دلیل مسائل زیست محیطی در مناطق اطراف آن تا به امروز بسته شده است، اما چندین آژانس گردشگری اخیرا آغاز به ارائه تورهایی با دقت بالا در زمینه بهداشت محیط نموده اند که به این منطقه نیز سفر می نمایند. این رودخانه واقع در خارج از شهر کوچک La Macarena در پارک ملی بوده و گیاهان، سنگ ها، شن و جلبک های رنگی داخل آن دیده می گردد.

بسته به موقعیت مکانی رنگ آب و عناصر داخل آن سیاه و سفید، سبز، زرد یا قرمز روشن هستند. پیاده روی در کنار Caño Cristales به تنهایی یک نوع ماجراجویی است، اما مسافران می توانند به آبشار Los Cuarzos بروند یا در استخر های طبیعی که توسط رودخانه ایجاد شده است شنا نمایند.

8- Laguna Negra, Guaviare

برکه ای جذاب و دارای آب شیشه ای و شفاف و زلال که همه را عاشق خود نموده است. وضوح آب به قدری است که در یک روز آرام به شکل یک آینه طبیعی عمل می نماید. گردشگران می توانند از طریق قایق های مخصوص در این برکه قایق سواری نمایند و از انعکاس آسمان و ابر های زیبا در آب لذت ببرند.

عاشقان عکاسی و عکاسان بزرگ می توانند بهترین عکس های طول عمر خود را در هنگام قایق سواری در این برکه بگیرند.

9- جاذبه های کلمبیا | Tayrona National Park

علاقه مندان به دریا و موجودات شگفت انگیز دریایی کافی است فقط یکبار به این مکان سفر نمایند تا برای همواره عاشق این مکان زیبا شوند. این مکان در قسمت شمالی کلمبیا، پارک ملی Tayrona، واقع شده است که مرز دریای کارائیب است و سواحل و مناظر قابل توجهی را برای بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. یکی از نقاط فوق العاده در پارک ملی تیرونا، تالاب La Piscina است که در آن یک دریاچه طبیعی مرجانی را تبدیل به یک منطقه محافظت شده نموده اند. در Snorkeling در La Piscina، می توانید لوبستر ها، ماهی ها و اشعه های زیبایی را در میان دریاچه و در صخره ها مشاهده کنید. همچنین می توانید به طرف ساحل پیاده روی کنید و از دیدنی های جذاب در سراسر کارائیب لذت ببرید.

علاقمندان به غواصی می توانند بهترین لحظات زندگی خود را در این مکان تجربه نمایند.

10- Salt Cathedral of Zipaquira

فقط یک ساعت با ماشین تا شمال بوگوتا Zipaquirá، راه است تا به یک شهر شناخته شده به عنوان پایتخت معدن نمک کلمبیا برسید. در نتیجه استخراج نمک، Zipaquirá مدتها تمرکز ثروت شدیدی داشته است. یکی از مواردی که این موضوع را بیش از پیش معین می نماید، کلیسای نمکی Zipaquirá است که یک کلیسای کاتولیک می باشد که تقریبا به طور کامل از نمک موجود در معدن ساخته شده است. هرچند این کلیسا یک مقصد مهم گردشگری است، اما کلیسای جامع نمکی در واقع هر روز یکشنبه تقریبا 3000 نفری را برای انجام مراسم مذهبی در خود جای می دهد.

حضور در این کلیسا می تواند یک تجربه فراموش نشدنی باشد. اطراف کلیسای جامع منطقه ای است که به نام پارک نمکی شناخته می گردد، جایی که بازدیدنمایندگان می توانند نشانه های دیگر را در معادن ببینند و در خصوص صنعت در موزه برین بیشتر بدانند.

این کلیسا از شگفت انگیزترین و برای برخی از افراد دلهره آور ترین کلیسای دنیا است.

11- جاذبه های کلمبیا | Casa Elemento

هتلی در ارتفاعات کوه های سییرا نوادا که بخشی از بهشت است و آرامش خالصی را می توان در این مکان تجربه کرد و همچنین عکس های بسیار جذابی گرفت، این هتل، بزرگ ترین تخت توری دنیا هم نامیده می گردد. این تخت های توری که در سراشیبی کوه آویزان شده اند دارای یکی از بهترین مناظر و چشم انداز های دنیا است. شما می توانید روی این تخت ها دراز بکشید و از منظره دیدنی جنگل و دریا لذت ببرید. اگر به کلمبیا سفر کنید و به این مکان نروید، می توان گفت بهترین تجربه زندگیتان را از دست داده اید.

13- La Candelaria, Bogotá

عاشقان گرافیتی اینجا شهر شماست! مرکز شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا به خودی خود رویایی نیست اما با توجه به هنر خیابانی اش و نقاشی های دیواری و گرافیتی های که روی دیوار ها کشیده شده، مکانی عالی برای علاقه مندان به عکاسی است. برای بازدید از این محل می توانید از تور هم بهره ببرید تا از فرهنگ و تاریخ گرافیتی کلمبیا بیشتر آگاه شوید. این مکان بیشتر شبیه به یک گالری هنر بدون سقف است.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1736

به "معرفی 11 جاذبه دیدنی سورئال و نفس گیر در کلمبیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 11 جاذبه دیدنی سورئال و نفس گیر در کلمبیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید