پوکت افسانه ای ترین جزیره تایلندپوکت تایلند

به گزارش مجله ابوذریون، پوکت یکی از افسانه ای ترین جزایر کشور تایلند می باشد که در جنوب غربی این کشور واقع شده است. از جاذبه های دیدنی شهر می توان به جزیره جیمز باند، شهر قدیم پوکت، مجسمه بزرگ بودا، معبد چالونگ، جزیره فی فی، ساحل کاتانویی، ساحل پاتونگ و… اشاره کرد. پوکت هر ساله گردشگران بیشماری را از سراسر دنیا به سوی خود می کشاند و آوازه آن در سر تا سر دنیا پیچیده است این شهر در نزد گردشگران تور پوکت به جزیره بهشتی شهرت یافته است.

پوکت افسانه ای ترین جزیره تایلندپوکت تایلند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

در ادامه با هم نگاهی به دیدنی های پوکت می اندازیم:

آکواریوم پوکت

یکی از دیدنی ترین مکان های این شهر آکواریم آن است که سال 1983 ساخته شده و یکی از بزرگترین مرکزهای زیست شناسی در سراسر جهان می باشد و گونه های مختلف آبزیان تایلند در این آکواریم زندگی می نمایند.

مجسمه بودای بزرگ

بسیاری از تایلندی ها بودایی هستند به همین دلیل معابد زیادی در این کشور وجود دارد، همچنین مجسمه های بودا را نیز به وفور در شهرهای مختلف تایلند خواهید دید. یکی از معروف ترین مجسمه های بودا، بودای بزرگ پوکت است که با بازدید از آن می توانید از مناظر فوق العاده اطرافش نیز دیدن نمایید.

ساحل لائم سینگ

یکی از محبوب ترین سواحل تفریحی در پوکت ساحل لائم سینگ است که در جزایر غربی این استان واقع شده است. طول این ساحل به صورت تقریبی 150 متر است. با بازدید از این ساحل می توانید از تماشای درختان نخل ساحل بهره ببرید و تماشاگر طبیعت زیبا باشید.

گالری عکس پوکت تایلند

منبع: ساعت پرواز قرن
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 754

به "پوکت افسانه ای ترین جزیره تایلندپوکت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکت افسانه ای ترین جزیره تایلندپوکت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید