آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور، بارش باران در معابر تهران

به گزارش مجله ابوذریون، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در جاده های 12 استان کشور اطلاع داد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور، بارش باران در معابر تهران

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با خبرنگاران، دراین باره گفت: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، زنجان، قزوین، لرستان، گیلان و اردبیل بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در محور گرمسار - ایوانکی در استان سمنان، محور هراز در محدوده لاریجان در استان مازندران و آزادراه ساوه-تهران در استان مرکزی نیز شاهد بارش باران هستیم.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محورهایی که در آن ها مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده نیز گفت: در محورهای زنجان-ماه نشان و زنجان-طارم در استان زنجان و ارتفاعات محور کرج-چالوس در استان مازندران مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد که ضروری است رانندگان حین تردد در این محورها حتما چراغ ها خودرو را روشن نموده و با رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

رحمانی در خصوص وضعیت ترافیکی در جاده های کشور نیز گفت: در آزادرا ه قزوین-کرج از ازپایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است، اما در سایر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی در خصوص ترافیک در مسیرهای بازگشت زائران اربعین نیز اظهارکرد: اکثر زائران به کشور و شهرهای خود بازگشته اند وضعیت ترافیکی در این محورها عادی است و تردد به آرامی در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 591

به "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور، بارش باران در معابر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور، بارش باران در معابر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید