کاهش کیفیت هوا و باد شدید در نیمه غربی کشور از 20 فروردین ، افت دما در سواحل خزر و اردبیل خبرنگاران

به گزارش مجله ابوذریون، معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا 20 فروردین تا یکشنبه 22 فروردین با توجه به وزش باد شدید خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب، غرب و جنوب شرق پیش بینی می گردد.

کاهش کیفیت هوا و باد شدید در نیمه غربی کشور از 20 فروردین ، افت دما در سواحل خزر و اردبیل خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد اصغری در تشریح آخرین شرایط جوی کشور گفت: روز آینده بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، قزوین، البرز، زنجان، کردستان، مرکزی، همدان، قم، لرستان، کرمانشاه، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب مازندران، شرق گیلان و شمال فارس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روز شنبه 21 فروردین در بعضی مناطق نیمه غربی کشور، سواحل خزر و دامنه های جنوبی البرز رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 22 فروردین در بعضی نقاط شمال غرب، سواحل خزر، غرب و جنوب غرب، مرکز کشور، دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی، دامنه ها و ارتفاعات جنوبی البرز رگبار و رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت و این شرایط جوی روز دوشنبه 23 فروردین در شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش بینی می گردد.

اصغری اضافه کرد: از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا دما در سواحل خزر و اردبیل به صورت محسوسی کاهش می یابد.

وی گفت: از فردا تا یکشنبه 22 فروردین با توجه به وزش باد شدید خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب، غرب و جنوب شرق کشور پیش بینی می گردد.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آدینه 20 فروردین نیمه ابری همراه با غبار صبح گاهی در بعضی ساعات افزایش ابر و احتمال رگبار باران پیش بینی می گردد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 26 و 17 درجه خواهد بود.

اصغری عنوان نمود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1726

به "کاهش کیفیت هوا و باد شدید در نیمه غربی کشور از 20 فروردین ، افت دما در سواحل خزر و اردبیل خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش کیفیت هوا و باد شدید در نیمه غربی کشور از 20 فروردین ، افت دما در سواحل خزر و اردبیل خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید