ابهام در مورد برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال و مصوبات آن

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته اخباری روی خروجی بعضی از رسانه های غیر رسمی نهاده شد مبنی بر برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال و حتی در مورد بعضی از مصوبات مهم و جنجالی این هیات مدیره هم حدس هایی صورت گرفت.

ابهام در مورد برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال و مصوبات آن

دقایقی بعد اخباری غیر رسمی خبر از لغو این نشست با درخواست مدیرعامل باشگاه داشت که مددی در واکنشی رسمی به این اخبار غیر رسمی خودش را مقصر لغو نشست ندانست و مطرح نمود خودش هم به وسیله یکی از اعضا از لغو این نشست آگاه شده است. پس از آن هم سایت رسانه رسمی باشگاه استقلال دلایل ذکر شده در مورد لغو این نشست را کذب دانست.

پس از آن مجدداً اخبار ضد و نقیضی در این خصوص منتشر شد که البته هیچیک از آنها مورد تایید یا حتی تکذیب دوباره باشگاه استقلال قرار نگرفت.

در این خصوص پیگیری های خبرنگاران تعیین کرد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته در دفتر یکی از اعضا نشست داشتند و در مورد بعضی مسائل هم گفتگو نموده اند.

شاید به دلیل رسمی نبودن این نشست نتوان نام جلسه هیات مدیره را بر آن گذاشت، اما اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته یکدیگر را دیدار نموده و در مورد مسائل مهمی نیز به جمع بندی رسیده اند؛ که یکی از مهم ترین آنها ورود باشگاه به جابجایی و آمادگی برای حضور قدرتمندانه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1778

به "ابهام در مورد برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال و مصوبات آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در مورد برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال و مصوبات آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید