ادامه دعوی قضایی فرانک دارابونت بر سر واکینگ دد

به گزارش مجله ابوذریون، نبرد قضایی بر سر سهم فرانک دارابونت از سریال واکینگ دد با شبکه ای ام سی هنوز ادامه دارد.

ادامه دعوی قضایی فرانک دارابونت بر سر واکینگ دد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فرانک دارابونت دعوی حقوقی خود را بر سر سهمی که از سریال واکینگ دد باید نصیبش می شده، ادامه می دهد. وی نخستین بار در سال 2013 شکایت کرد و گفت باید 280 میلیون دلار دریافت کند، چون کارمزدی که شبکه برای او در نظر گرفته بسیار پایین است. در سال 2018، او یک شکایت دیگر ثبت کرد و گفت باید از اقلام سودزای دیگر از جمله ویدیو های خانگی و کالا های مرتبط هم پول دریافت کند.

دارابونت و ای ام سی سر این مسئله تفاهم ندارند که تعریف درآمدی او تحت قراردادش چطور باید انجام گردد و ای ام سی قبول ندارد که دارابونت خدمات تهیه کنندگی و اجرایی برای تمام اپیزود های فصل دوم را ارایه داده باشد.

بعد از یک پیروزی عظیم در نبردی مشابه مقابل رابرت کرکمن خالق کمیک بوک هایی که سریال واکینگ دد بر پایه آن ساخته شده و چهار ذی نفع دیگر، ای ام سی خواهان آنالیز دوباره پرونده دارابونت است.

یکی از مسائل اصلی مورد بحث در دور جدید دعوی قضایی بین دارابونت و ای ام سی، تعریف این شبکه از میزان درآمد دریافت خالص تنظیم شده یا MAGR است.

قاضی جوئل ام. کوهن در جدیدترین نظرات خود در خصوص این پرونده نوشته است: مشخص اینکه آیا ای ام سی عملکردی غیرمنطقی یا بدطینت در ارتباط با تعریف و اعمال MAGR داشته تا بتواند شرایط منصفانه قراردادی را زیر پا بگذارد مسئله ای است که نیازمند ارایه حقایق و شواهد دقیق تر به دادگاه است.

اورین اسنایدر وکیل شبکه ای ام سی در این پرونده ابراز امیدواری کرد که فرایند قضایی به نفع موکلش پیش برود و گفت تا به حال تعدادی از ادعا های دارابونت در این پرونده رد شده است.

وی گفت: ما مطمئن هستیم در این دادگاه پیروز می شویم، درست همانطور که چند ماه پیش در پرونده کرکمن در لس آنجلس پیروز شدیم.

اما دیل کینسلا وکیل دارابونت گفت ای ام سی تا به حال کوشش داشته از دادگاه اجتناب کند و جدیدترین نظرات قاضی به این معنی است که شبکه دیگر نمی تواند این کار را بکند.

در ماه آوریل جلسات دادگاه این پرونده ادامه پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1575

به "ادامه دعوی قضایی فرانک دارابونت بر سر واکینگ دد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه دعوی قضایی فرانک دارابونت بر سر واکینگ دد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید