استعداد دیدنی مرد هندوستانی در اجرای یک نمایش خیابانی

به گزارش مجله ابوذریون، ویدئویی که در آن یک مرد میانسال هندوستانی در حال اجرای یک نمایش خیابانی برای تعدادی از عابران پیاده است به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

استعداد دیدنی مرد هندوستانی در اجرای یک نمایش خیابانی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که استعداد جالب یک مرد میانسال هندی را در اجرای یک نمایش خیابانی نشان می دهد به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر تبدیل شده است. این اجراکننده خیابانی که اهل آسام هند است با حرکات سریع و باورنکردنی خود در پرتاب و دریافت همزمان چند شی در هوا توجه عابران پیاده را به خود جلب می نماید.

در ابتدای این ویدئو مشاهده می گردد این مرد نمایش پرتاب همزمان و پیاپی سه بطری شیشه ای به هوا را اجرا می نماید. او سپس در حالی که روی یک پای خود ایستاده بطری ها را روی هم قرار می دهد و کوشش می نماید تا تعادل آن را حفظ کند.

این ویدئو نشان می دهد این مرد با استعداد، سپس سه سینی کوچک را بر می دارد و در حالی که یکی از آنها را با یک دست خود روی یک میله فلزی نگه داشته است با دست دیگر دو سینی دیگر را به صورت پیاپی در هوا پرتاب می نماید. این مرد سپس برای لحظاتی کوتاه هر سه سینی را به صورت پیاپی به هوا پرتاب می نماید. حرکت آخر این مرد با استعداد نمایش دیدنی با یک توپ کوچک و چوبی کوتاه است که حاضران را به وجد می آورد.

انتشار این ویدئو در توییتر در حالی خبرساز شد که حدود یک هفته پیش نیز استعداد باورنکردنی یک نوجوان روستایی اهل هند در انجام حرکات ژیمناستیک روی زمین خبرساز شده بود.

: استعداد باورنکردنی نوجوان هندی در انجام حرکات ژیمناستیک! + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 458

به "استعداد دیدنی مرد هندوستانی در اجرای یک نمایش خیابانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعداد دیدنی مرد هندوستانی در اجرای یک نمایش خیابانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید