استقبال صنعتگران زنجانی از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی

به گزارش مجله ابوذریون، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: خوشبختانه در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی شاهد حضور پرشور هنرمندان صنایع دستی از استان زنجان هستیم.

استقبال صنعتگران زنجانی از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی

یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی زنجان، امروز آدینه 8 شهریور 98، در حاشیه بازدید از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه کرد: به دلیل کاربردی بودن محصولات صنایع دستی استان زنجان، شاهد حضور بی نظیر صنعتگران این استان در نمایشگاه صنایع دستی هستیم که خوشبختانه با استقبال بازدیدکنندگان روبه رو شده است.

وی گفت: استقبال صنعتگران استان زنجان از این نمایشگاه به قدری زیاد بود که اگر با محدودیت جا رو به رو نبودیم مسلما تعداد بیشتری از هنرمندان در این نمایشگاه شرکت می کردند؛ زیرا استان زنجان در رتبه بالایی در فروش صنایع دستی در کشور را دارد.

رحمتی با اشاره به ثبت زنجان به عنوان شهر ملیله گفت: هنرمندان استان زنجان خوشبختانه در این رشته به خوبی فعالیت دارند و در صحبتی که با غرفه داران داشتم حجم فروش آن ها در این نمایشگاه بالا رفته است که این موضوع جای خرسندی دارد.

رحمتی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه ها سلیقه مخاطب و احتیاج بازار سنجیده می گردد و از همین رو تداوم برنامه های نمایشگاهی لازم است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 448

به "استقبال صنعتگران زنجانی از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال صنعتگران زنجانی از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید