افزایش 74 درصدی زائران کربلا در اربعین 98

به گزارش مجله ابوذریون، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در همایش بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری شاهد افزایش 74 درصدی زائران نسبت به سال گذشته بودیم.

افزایش 74 درصدی زائران کربلا در اربعین 98

مهر: سردار حسین اشتری در مراسم بهره برداری از پروژه های نهصت عمرانی فرماندهی انتظامی اصفهان، با بیان اینکه بیش از 50 درصد اطلاعاتی که در خصوص آسیب های اجتماعی و جرائم به ما می رسد از سوی مردم اطلاع رسانی می شود، گفت: مابقی اطلاعات از طریق توانمندی های فنی و اطلاعاتی صورت می گیرد.

علت و عوامل جرائم باید با همکاری نهادهای مرتبط مورد بررسی دقیق قرار بگیرد

وی با بیان اینکه نیری انتظامی هم در کشف جرائم و هم پیگیری های لازم در این ارتباط موفقیت های خوبی داشته است، ابراز داشت: علت و عوامل جرائم باید با همکاری نهادهای مرتبط مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا در راستای پیشگیری آنی از جرائم، برنامه ریزی های اصولی انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: با پیگیری های اجرا شده از طریق ستاد کل نیروهای مسلح، مجلس شورای اسلامی و دستگاه های مربوطه امیدوار هستیم شرایط و نیازهای نیروی انتظامی ارتقاء پیدا کند و بخشی از خدماتی که به مردم ارائه می دهیم نیز با حمایت و کمک های مردم انجام شود.

نقش مؤثر وزارت راه و ترابری در ایمن سازی و هوشمندسازی راه ها

وی با اشاره به نقش مؤثر وزارت راه در ایمن سازی و هوشمندسازی راه ها و توجه به برطرف کردن نقاط حادثه خیز، بیان داشت: وزیر راه و شهرسازی همکاری بسیار خوبی با ناجا داشته است و ما نقاط حادثه خیز را به وزیر معرفی کرده ایم و امیدوار هستیم با همکاری های وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های مسئول در این عرصه این خلأها و مسائل جاده ها برطرف شود.

سردار اشتری با بیان اینکه در همایش بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری شاهد افزایش 74 درصدی زائران نسبت به سال گذشته بودیم، تاکید کرد: افراد در سه ثانیه امکان عبور از گیت ها را داشتند و نیروی انتظامی در این عرصه با تمام توان تسهیل کننده عبور و مرور زائران و تأمین کننده امنیت بوده است.

کاهش 13 درصدی تصادفات در استان اصفهان

وی از کاهش 13 درصدی تصادفات در استان اصفهان خبر داد و گفت: تفویض اختیارات به استان ها و برون سپاری اختیارات و وظایف، در عرصه کاهش تصادفات مؤثر بوده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 600

به "افزایش 74 درصدی زائران کربلا در اربعین 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 74 درصدی زائران کربلا در اربعین 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید