اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان با معماری چشم نواز و خیره کننده دوره قاجار

به گزارش مجله ابوذریون، اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان از جاذبه های تاریخی شهر اصفهان است که چندی است به اقامتگاهی برای سکونت گردشگران و عاشقان هنر معماری ایران زمین مبدل شده است.

اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان با معماری چشم نواز و خیره کننده دوره قاجار

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این اقامتگاه که قدمت آن به دوره قاجار می رسد، در گذشته به خانه تاریخی نظام الاسلام شهرت داشت و در سال 1396 افتتاح و فعالیت خود را به عنوان اقامتگاه بومگردی شروع کرد.

با وجود اینکه مدت زمان کوتاهی از افتتاح این اقامتگاه می گذرد، اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان با معماری چشم نواز و خیره نماینده سنتی خود توانسته است جای خود را در قلب هر گردشگری باز کند و زیبایی های هنر ایران زمین را به رخ هر بازدیدنماینده ای بکشاند.

لازم به ذکر است که بسیاری از گردشگرانی که از اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان بازدید می نمایند، تحت تاثیر زیبایی های وصف ناشدنی این مکان قرار می گیرند و حیرت زده به تحسین هنر معماران کشورمان می پردازند.

جالب است بدانید که اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان از 17 باب اتاق در دو طبقه تشکیل شده که هر واحد از کلیه امکانات رفاهی از جمله مبلمان، یخچال، دراور، آباژور، کمد لباس، چای ساز، رخت آویز، تلفن، صندوق امانات و لوازم بهداشتی و استحمام برخوردار بوده و به سیستم های پیشرفته تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز شده است.

علاوه بر موارد فوق، اینترنت پرسرعت نامحدود در اختیار میهمانان اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان گذاشته شده تا میهمانان از هر نقطه از اقامتگاه قادر باشند به اینترنت وایفای دسترسی داشته و به گشت و گذار در فضای مجازی مشغول شوند.

البته امکانات و خدمات بی شمار اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان در همین چند مورد خلاصه نمی گردد؛ این اقامتگاه نه تنها از امکاناتی نظیر آسانسور، صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران بام، اتاق چندان، فکس، پرینتر، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی برخوردار است، بلکه خدمات متنوعی چون خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، باربری و بیدارباش را به میهمانان خود عرضه می دارد. ناگفته نماند که خدمات تبادل ارز نیز در این اقامتگاه صورت می گیرند.

میهمانان هتل هرروز صبح می توانند به رستوران هتل مراجعه نموده و با صرف صبحانه مقوی و خوشمزه هتل، انرژی مورداحتیاج خود را برای گشت و گذار در شهر تاریخی اصفهان و گذراندن روزی پرماجرا تامین نمایند.

برای ناهار و شام نیز رستوران بام اقامتگاه سنتی کریاس با داشتن منوی بلندبالایی از غذاهای لذیذ ایرانی، شما را از یافتن رستورانی باکیفیت در این شهر بی احتیاج می نماید و فضایی بسیار دل نشین با نمایی دیدنی را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که اگر پس از صرف غذا به نوشیدنی گوارایی احتیاج داشتید، می توانید به کافی شاپ اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان رفته و سفارش خود را ثبت و در مدتی کوتاه آماده تحویل بگیرید.

بی تردید یکی از مهم ترین مزایای اقامت در اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان، سهولت دسترسی به جاذبه های مختلف گردشگری شهر تاریخی اصفهان است. شما با اقامت در این مکان قادر خواهید بود که به بسیاری از اماکن دیدنی شهر اصفهان نظیر مسجد امام، عالی قاپو، سی و سه پل، میدان نقش دنیا و پل خواجو در مدت زمانی کوتاه دسترسی داشته باشید و در وقت و هزینه خود به میزان زیادی صرفه جویی کنید.

با در نظر دریافت موقعیت مکانی، قدمت بنا و امکانات مختلف این مکان باید گفت که اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان یکی از برترین اقامتگاه های بومگردی و خانه های تاریخی این شهر دیدنی بشمار می رود و هیچ گردشگری از اقامت در این مکان پشیمان نخواهد شد.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا کاخ چهل ستون: 900 متر

فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا باغ هشت بهشت: 1.6 کیلومتر

فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا چهارباغ عباسی: 1.8 کیلومتر

فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا سی و سه پل: 2.4 کیلومتر

فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا پل خواجو: 2.6 کیلومتر

فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا باغ گل های اصفهان: 4 کیلومتر

فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا اکواریون اصفهان: 8.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1666

به "اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان با معماری چشم نواز و خیره کننده دوره قاجار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان با معماری چشم نواز و خیره کننده دوره قاجار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید