برترین هتل های ایران را بشناسید!

به گزارش مجله ابوذریون، گوشه به گوشه ایران، از قلعه رودخان گیلان تا دخمه باستانی سیراف در بوشهر، از شله مشهدی تا قطاب های معروف یزد، از خوابیدن زیر آسمان پرستاره کویر لوت تا ساحل خلیج فارس، همه و همه شور و شوق سفر را در دل مسافران بیدار می نماید. سفر به هر کجای ایران، شگفتی های خود را دارد. از این رو، ایرانگردی یکی از مجذوب کننده ترین تجربه هایی است که هر ایرانی باید در طول عمر خود انجام دهد. در کنار شگفتی های بی خاتمه ایران، ما ایرانیان بسیار اهل مهمان نوازی هستیم و با آغوش باز از میهمانان پذیرایی می کنیم. در هر شهری هتل های بسیار زیادی در ایران وجود دارند که اقامت در آن ها بیشتر شبیه به رویا است تا واقعیت. قطعا اقامت در این هتل های خوب و خودمانی، خاطره سفر را چندین برابر شیرین تر و دلچسب تر می نماید. در ادامه این مقاله قصد داریم تعدادی از گران ترین و برترین هتل های ایران را معرفی کنیم.

برترین هتل های ایران را بشناسید!

هتل اسپیناس پالاس

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس بزرگ ترین و شیک ترین هتل تهران با معماری بی نظیر و مدرن است. این هتل در یکی از برترین منطقه ها تهران و روی تپه های مرتفع سعادت آباد بنا شده است. هتل اسپیناس پالاس با 20 طبقه و 400 اتاق و سوئیت مجهز و لوکس، برترین امکانات رفاهی روز را در اختیار مسافرین قرار می دهد. از جمله امکاناتی که می توان در این هتل پیدا کرد، باید به مجتمع ورزشی، چندین سالن کنفرانس و همایش، اتاق قرارداد و کار، انواع رستوران های سنتی، فرانسوی، مدیترانه ای و تایلندی، مراکز خرید، فست فود، آرایشگاه، سالن ماساژ و سالن تنیس اشاره نمود. هتل اسپیناس پالاس به عنوان برترین هتل ایران و بعلاوه یکی از برترین هتل های خاورمیانه، در نوع خود بی نظیر است.

هتل عباسی اصفهان

هتل مجلل و پنج ستاره عباسی یکی از بزرگ ترین هتل های ایران و بعلاوه یکی از کهن ترین هتل های جهان به شمار می رود. این هتل 300 سال قدمت دارد و در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده است. بنای هتل مجلل عباسی ترکیبی از معماری شکوهمند ایرانی و مدرن و امروزی است. امکانات رفاهی بی نظیر و مطابق با استاندارد های جهانی، این هتل را به یکی از برترین هتل های ایران تبدیل می نماید.

هتل عباسی تنها هتل پنج ستاره اصفهان است که با 225 اتاق و سوییت، 14 تالار پذیرایی، انواع کافه سنتی و رستوران آماده پذیرایی از حدود 1500 میهمان است. دسترسی آسان به اماکن گردشگری و تفریحی نظیر سی و سه پل، کاخ هشت بهشت و بنای منارجنبان از ویژگی های مثبت این هتل به شمار می رود.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی دیگر از برترین هتل های ایران است که در 1.3 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل درویشی تنها هتل ایران با بیش از 800 مترمربع فضای اتریوم با طراحی زیبا است. از جمله امکانات این هتل بی نظیر می توان به انواع رستوران های فرنگی و ایرانی اشاره نمود. بعلاوه مجموعه ورزشی، اسپا، سالن کنفرانس و همایش و مرکز خرید نیز از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند. نزدیک بودن این هتل به ایستگاه مترو، دسترسی آسان مسافرین به نقاط مختلف مشهد را فراهم می نماید.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز آبان ماه 1392 به بهره برداری رسید. این هتل بر فراز کوه های شمال شرقی شیراز با 14 طبقه و 158 اتاق بنا شده است. هتل پنج ستاره شیراز می تواند مکانی ایده آل و رویایی برای گردشگران و مسافرانی باشد که شیراز را به عنوان مقصد سفر انتخاب نموده اند. این هتل بعلاوه با مجهز بودن به کامل ترین امکانات و خدمات، برترین اقامت را برای ساکنین فراهم می آورد. اماکن دیدنی و تفریحی زیادی اطراف هتل بزرگ هستند. جاهایی مثل آرامگاه خواجوی کرمانی، پارک کوهپایه، شهربازی لونا پارک و سعدیه. قرارگیری این هتل بر فراز قله کوه ، یک چشم انداز مجذوب نماینده و دیدنی برای مسافرین ایجاد می نماید. اگر در پی برترین هتل برای اقامت در شیراز هستید، هتل بزرگ شیراز برترین و ایده آل ترین گزینه برای شما خواهد بود.

هتل باغ مشیرالممالک یزد

سفر به یزد آن هم در شروع بهار، حال و هوای بهشتی و دلنشین دارد. قصد دارید به یزد سفر کنید و در پی برترین هتل با امکانات رفاهی کامل هستید؟ هتل مشیرالممالک یزد یک گزینه مجذوب نماینده برای سفر شما است. با وجود معماری سنتی و قدیمی، این هتل از امکانات روز جهان برخوردار بوده و با توجه به استاندارد های جهانی طراحی شده است. از جمله جاذبه های گردشگری هتل مشیرالممالک یزد می توان به فواره های زیبا، درختان سر به فلک کشیده، نهر آب جاری، حوض ها، معماری و طوطی های آفریقایی اشاره نمود. نزدیک بودن این هتل به جاذبه های گردشگری از جمله باغ دولت آباد، میدان امیر چخماق و موزه آب از ویژگی های مثبت این هتل به شمار می رود.

هتل کایا تبریز

تبریز به خاطر داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی یکی از قطب های گردشگری ایران به شمار می آید. تبریز شهر استاد شهریار و پروین اعتصامی و یادآور دوران قاجار است. اگر قصد سفر به این شهر شاعرانه را دارید، پیشنهاد می کنیم در هتل کایا تبریز اقامت کنید. این هتل در منطقه رشدیه و در کنار کوه عینالی بنا نهاده شده است. حدود 220 اتاق و سوییت در این هتل مجلل آماده پذیرایی و اسکان میهمانان و گردشگران هستند. از امکانات این هتل مجهز و مجلل می توان به سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، اینترنت وای فای و باشگاه بدنسازی اشاره نمود. انواع رستوران ها، کافی شاپ ها، کافه تراس و سالن های کنفرانس مختلف نیز در این هتل به چشم می خورند. یک مجتمع رفاهی - تفریحی مدرن نیز در این هتل مجهز وجود دارد که امکان ورود مستقیم به آن به وسیله لابی امکان پذیر است.

هتل ترنج کیش

این هتل لوکس پنج ستاره در شمال غرب جزیره و در یک منطقه بکر روی آب های نیلگون خلیج فارس بنا شده است. هتل ترنج اولین هتل روی آب در ایران و خاورمیانه به شمار می رود و نمونه های مشابه آن فقط در جزایر کارائیب و مالدیو دیده می شود. این هتل دارای 130 اتاق 40 متری و 65 متری بوده که همگی روی دریا قرار دارند. کف شیشه ای سوییت ها و اتاق ها این امکان را برای میهمانان فراهم می نماید که کف دریا را از اتاق خود مشاهده نمایند. هرکدام از اتاق ها و سوییت های این هتل دارای یک بالکن اختصاصی با یک چشم انداز زیبا و نفس گیر از دریا و غروب آفتاب هستند. خدمات رایگان این هتل همانند مینی بار، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان، بدرقه و استقبال رایگان فرودگاهی، والیبال ساحلی، سرویس روزانه به مراکز خرید، خانه کودک و سالن بدنسازی را نباید نادیده گرفت.

هتل عامری ها کاشان

نوشیدن یک چای قند پهلو روی قالیچه قرمز در یکی از عمارت های قدیمی ایران چقدر به تنتان می چسبد؟ جاذبه های دیدنی کاشان بی شمارند، از باغ فین گرفته تا بازار سنتی، از تپه سیلک تا قمصرِ زیبا همه و همه برای گردشگر ها مجذوب نمایندهیت دارد. در سفرتان به کاشان در هتل عامری ها که یکی از باشکوه ترین خانه های تاریخی ایران است، اقامت کنید. ساخت این شاهکار معماری ایرانی به دوران زندیه باز می شود و معماری آن هم مربوط به همان دوران است. سوییت های لوکس و مجهز، اتاق ها با امکانات کامل و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی، کافی شاپ، گالری، چایخانه، سالن همایش، حمام ایرانی، اینترنت وای فای، موزه، شیرینی پز خانه و شربت سرا باعث شده اند که این هتل پنج ستاره به مکانی آرام و لذت بخش برای ساکنین تبدیل شود. فضا های مهم این هتل هم شامل آینه خانه، سرداب، شاه نشین، هفت دری، ایوان تابستانی و زمستانی، هشتی ورودی، حوض خانه، دو بادگیر و بهاربند هستند.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی بی شک محبوب ترین، مجلل ترین و برترین هتل در تهران و ایران محسوب می شود. واقع شدن این هتل در یک منطقه خوش آب و هوا، مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران، فضای آن را به مکانی دلنشین و آرام بخش تبدیل نموده است. چندین سالن تشریفات، رستوران های ایرانی و بین المللی، سالن های صبحانه خوری، کافی شاپ، مجموعه های ورزشی با امکانات بی نظیر، مراکز تجاری و غیره از جمله امکانات این مجموعه به شمار می روند. این هتل با 26 طبقه و 470 باب اتاق و واحد اقامتی آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران گرامی است.

هتل استقلال تهران (هیلتون سابق)

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال دارای دو برج شرقی و غربی است. قرارگیری این هتل بزرگ بین المللی در یک موقعیت جغرافیایی ویژه و بعلاوه وجود امکانات مناسب، آن را به برترین گزینه برای اقامت در تهران تبدیل نموده اند. نزدیک بودن این هتل به تله کابین توچال تهران، کوه های شمال تهران، مراکز خرید، مجموعه کاخ های سعدآباد و نیاوران، نمایشگاه های بین المللی، صداوسیما و سالن اجلاس سران از امتیازات این هتل هستند. اتاق های لوکس، سالن های پذیرایی، مجموعه های ورزشی آبی، انواع رستوران ها، مراکز خرید، گالری های هنری و زمین تنیس تنها بخشی از امکانات نامتناهی این هتل محسوب می شوند. در این هتل، تعدادی سوییت در تنوع بسیار زیاد با تجهیزات ارتباطی و مدرن ترین تکنولوژی و بعلاوه دکوراسیون و مبلمان درجه یک نیز وجود دارد.

هتل در هر جای ایران با خبرنگاران تریپ

سفر شیرینی و تلخی های زیادی دارد، اما در این مسیر، چالش انگیز نباید فراموش کنید در نهایت چیزی که سفر شما را خاطره انگیز می نماید، آسایش و راحتی شما در هتلی است که آنجا اقامت دارید. انتخاب برترین هتل برای اقامت سامانه خبرنگاران کار چندان دشواری نیست . شما می توانید هتل خود را با هترین قیمت از سایت خبرنگاران رزرو کنید.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2319

به "برترین هتل های ایران را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های ایران را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید