امینی: تعداد مدال های مان در اینچئون بیشتر از گوانگژو خواهد بود

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: رئیس فدراسیون قایقرانی پیش بینی کرد رشته های مختلف این فدراسیون در بازی های آسیایی اینچئون نسبت به دوره قبل (گوانگژو) مدال های بیشتری کسب نمایند.

امینی: تعداد مدال های مان در اینچئون بیشتر از گوانگژو خواهد بود

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نشست خبری رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد حضور تیم های مختلف این فدراسیون در بازی های آسیایی اینچئون صبح امروز (یک شنبه) در کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

غلامرضا امینی رئیس این فدراسیون در این نشست در مورد اینکه چه مدال هایی در بازی های آسیایی به دست خواهیم آورد، گفت: ما در بازی های آسیایی گوانگژو 3 مدال گرفتیم و اگر خدا بخواهد در اینچئون تعداد مدال های مان بیشتر و رنگ مدال های مان نیز خوشرنگ تر می گردد.

وی اضافه کرد: افرادی که تا قبل از این در رأس کار بودند، کار خود را به خوبی انجام داده اند و امیدوارم ورزشکاران ما بتوانند رنگ مدال های خود را به رنگ های خوبی برسانند.

رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: در آب های آرام تیم ما در شهر لنگرود اردو زده است و تیم دختران ما نیز در استادیوم آزادی تمرینات را دنبال می نماید البته من امیدوارم از 3 ورزشکار دختری که در آب های آرام حضور دارند بتوانیم در نهایت یک مدال خوش رنگ به دست آوریم.

امینی ادامه داد: محسن شادی تمرینات خود را در چین ادامه می دهد. وی یک رقیب خوب هندی و یک رقیب از کره جنوبی دارد اما شرایط او مناسب است و امیدواریم او نیز نتایج خوبی کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حکم شما برای ریاست فدراسیون زده شده است یا خیر عنوان نمود: حکم من روز گذشته توسط آقای سجادی زده شد و به بنده تحویل دادند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اضافه شدن آقایان مرادی و طالبی به فدراسیون آیا با فشار وزارت اجرا شده است یا خیر، گفت: آقای مرادی از زحمت کشان فدراسیون شنا بودند و آشنایی خوبی با قایقرانی دارند و من احساس می کنم که با توجه به تعاملی که وی با وزارت ورزش دارد بتوانیم از یاری ایشان به نحو احسن استفاده کنیم. در مورد آقای طالبی نیز باید بگویم که وی 6 سال دبیر فدراسیون قایقرانی بوده است و قبل از آن نیز در این رشته حضور داشت. البته ایشان همان گونه که خبرنگاران اشاره کردند در بوکس نیز چند وقتی بودند ولی من در مجموع آمدن ایشان را به فال نیک می گیرم.

امینی اضافه کرد: دوستان در سال های اخیر کارهای خوبی نموده اند و موفقیتی که در اینچئون نصیب تیم گردد بی تردید حاصل عملکرد این افراد است اما به جرأت باید بگویم که در صورتی که تیم نتیجه ضعیفی را کسب کند و ناکام گردد این ناکامی را من خواهم پذیرفت و بی تردید به این دلیل ناکام شده است که من نتوانسته ام در این چندماه عملکرد خوبی داشته باشم.

وی گفت: البته واقعیت این است که من از خانواده قایقرانی بودم و از سال 75 در خدمت این ورزش هستم و در کار قایقرانی اشراف لازم را دارم. همان گونه که گفتم آقای طالبی نیز جزو خانواده قایقرانی است و تفاوتی بین وی و سایر زحمت کشان وجود ندارد. آقای مرادی نیز از خانواده ورزش هستند و وی تمایلی زیادی داشت تا در کنار فدراسیون باشد و من نیز به این موضوع که وی در انتخابات فدراسیون قایقرانی رقیب من بود توجهی نکردم، البته نظر وزارت ورزش نیز در مورد اضافه شدن آقای مرادی مثبت بود اما در صحبتی که من با وی داشتم ایشان معتقد بودند که علاقه زیادی به قایقرانی دارد و میخواهد به این رشته یاری کند و من نیز پذیرفتم تا وی به عنوان دبیر فدراسیون مشغول به کار گردد.

امینی در مورد اینکه آیا تغییرات چند سال اخیر در فدراسیون قایقرانی در تعداد مدال های این رشته تاثیر منفی نخواهد گذاشت، گفت: در برنامه ای که در انتخابات داشتم، اعلام کردم که 3 برنامه را برای فدراسیون قایقرانی در نظر دارم؛ حضور در بازی های آسیایی اینچئون، سپس حضوری پرقدرت در بازی های المپیک و سومین برنامه نیز برنامه 20 ساله که خوشبختانه طی این چند سال نفرات گذشته به خوبی آن را پیش برده اند. اکنون زیرساخت ها در قایقرانی موجود است و قایقرانی با توجه به زیرساخت های مناسبی که در اختیار دارد اسیر حواشی نخواهد شد و بعضی از حاشیه های موجود نیز روی نتایج آن تاثیر منفی نمی گذارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا فدراسیون قایقرانی نیز با مسائل اقتصادی روبرو است یا خیر، اظهار داشت: مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت خوبی را از ما انجام داده اند. اکنون این ورزشکاران در اردوی چین حضور دارند و 3 تیم کاناپولو نیز راهی مسابقات قهرمانی دنیا خواهند شد و تمام این موارد بی تردید تنها با حمایت وزارت صورت خواهد گرفت. در رشته روئینگ هم 7 شهریور راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شویم و تمامی این موارد با یاری وزارت ورزش اجرا شده، البته در بحث اقتصادی همه فدراسیون ها با تنگناهای اقتصادی روبرو هستند و اکثر آنها مشکل دارند، باید سعی کنیم تا مسائل کم گردد. جدا از آن توقع ورزشکاران ما نسبت به سایر ورزشکاران کمتر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه قبل از بازی های آسیایی مقرر شد تا تعدادی از تیم های ما زودتر راهی مسابقات شوند و خوشبختانه این موضوع در کمیته مطرح شد و تیم های ما برای آشنایی بیشتر زودتر از موعد راهی بازی های آسیایی می شوند.

امینی در ارتباط با رفت و آمدهای چند سال اخیر تاثیر منفی در تمرکز ورزشکاران نخواهد گذاشت، گفت: این موضوع بی تردید تاثیرگذار است اما ساختار قایقرانی درست است و با توجه به برنامه هایی که در گذشته تدوین شده شرایط به خوبی دنبال می گردد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد مسافت زیاد محل مسابقات تا دهکده عنوان نمود: همواره محل مسابقه که در آن شرکت می کنیم نسبت به هتل و سطح شهر دورتر است و در کره جنوبی نیز این اتفاق اتفاق افتاده و محل مسابقات از دهکده فاصله زیادی دارد با این حال پیش بینی های لازم در این خصوص به عمل آمده است. کمیته ملی المپیک در بازی های آسیایی تاکید زیادی روی کیفیت مدال ها دارد و حدس من این است که با توجه به تعداد مدال هایی که در گوانگژو به دست آوردیم در اینچئون تعداد این مدال ها بیشتر گردد.

وی در مورد تعداد اعزامی های این فدراسیون به بازی های آسیایی توضیح داد: ما 44 نفر را راهی مسابقات خواهیم کرد که 33 نفر آنها پسر و 11 نفر آنها دختر هستند.

امینی در مورد آخرین شرایط آرزو حکیمی نیز اظهار داشت: وی شرایط خوبی دارد و به احتمال زیاد در مسابقات 200 متر و 500 متر و شرکت خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 345

به "امینی: تعداد مدال های مان در اینچئون بیشتر از گوانگژو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: تعداد مدال های مان در اینچئون بیشتر از گوانگژو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید