اهمیت استفاده از بروکر آلپاری در انجام معاملات فارکس

به گزارش مجله ابوذریون، مقدمه

آلپاری، یکی از معروفترین صرافی های بین المللی در زمینه معامله فارکس می باشد. از آنجایی که بروکر آلپاری به صورت کاملاً آزادانه خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می دهد، افراد بسیاری علاقمند به استفاده از این صرافی شده اند. در این مقاله ویژگی های صرافی آلپاری و نحوه ورود به آن را به شما شرح خواهیم داد. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از بروکر آلپاری در انجام معاملات فارکس

الپاری یکی از محدود صرافی های خارجی است که به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه می دهد.

آلپاری چیست؟

آلپاری یکی از برترین صرافی های انجام معاملات فارکس می باشد که در سال 1997 در روسیه تاسیس گشت. این صرافی طی سالیان طولانی، از اعتبار بالایی برخوردار شده و کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا کسب نموده است.

بروکر الپاری در سال 2013 به اوج پیشرفت خود رسید و در این سال به سومین بروکر برتر دنیا تبدیل شد. در همین سال در یک اتفاقی غیرقابل پیش بینی، طی چند دقیقه ارزش دلار در برابر فرانک سوئیس، افتی 30 درصدی پیدا کرد و همین عامل سبب ضرر های مالی کلان بسیاری از بروکر ها شد. بروکر الپاری نیز از این قاعده مستثنی نبود. شعبه انگلیس این بروکر اعلام ورشکستگی کرد و شرایط کاربران سایت آلپاری در هاله ای از ابهام نهاده شد. البته طی مدتی کوتاه، این بروکر شرایط خود را بهبود بخشید و ارائه خدمات به کاربران خود را از سر گرفته اما دیگر به دوران اوج خود باز نگشت.

نحوه ثبت نام در سایت آلپاری

در این بخش نحوه ثبت نام در بروکر آلپاری را به شما آموزش خواهیم داد.

ابتدا در سایت آلپاری ورود به صفحه ثبت نام یا Sign up را انتخاب نمایید. در صفحه تازه باز شده باید اطلاعات شخصی خود به همراه شماره موبایل و آدرس ایمیل را وارد کنید.

با ورود اطلاعات فوق و قبول قوانین سایت الپاری ورود به مرحله بعد برای شما میسر خواهد شد. در این مرحله شما باید کشور و شهر محل زندگی خود را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد، یک پیغام حاوی کد فعال سازی به ایمیل شما ارسال می گردد. با وارد کردن کد فعال سازی، ثبت نام شما تکمیل خواهد شد.

دقت نمایید که سایت آلپاری برای کشور های مختلف، ورژن های متفاوتی را به کاربران ارائه می دهد. شما با انتخاب ملیت ایرانی، در واقع alpari فارسی را برای خود فعال نموده اید. در این حالت زبان سایت، فارسی می باشد و شما به راحتی می توانید از خدمات سایت استفاده نمایید.

دریافت هدایت کامل در خصوص تمامی بروکر های بین المللی

در این مقاله به صورت مختصر، اطلاعاتی را در خصوص بروکر آلپاری و نحوه ثبت نام در آن به شما ارائه دادیم. اگر شما از علاقمندان به بازار معاملات دنیای هستید و می خواهید با نحوه عملکرد صرافی های خارجی بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می گردد از سایت بروکرها در این زمینه یاری بگیرید.

این سایت بزرگترین مرجع معرفی و آنالیز بروکر های بین المللی فارکس و ارز دیجیتال است و می تواند به شما اطلاعاتی بسیار مفید را در این زمینه ارائه دهد. البته سایت بروکرها تنها محدود به ارائه مطالب آموزشی صرافی های بین المللی نمی گردد. در این سایت می توانید ابزار های مختلفی مانند ساعت فارکس، اندیکاتور، ماشین حساب معاملات و… را نیز به صورت رایگان دانلود نمایید.

ثبت نام در سایت آلپاری بسیار آسان است و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می گردد.

سخن پایانی

آلپاری یکی از محدود صرافی هایی است که خدمات خود را به کاربران ایرانی نیز ارائه می دهد. از این رو افراد زیادی علاقمند به ورود به این سایت و انجام معاملات فارکس به وسیله آن هستند. در این مقاله نحوه ثبت نام و استفاده از این بروکر به شما آموزش داده شد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2366

به "اهمیت استفاده از بروکر آلپاری در انجام معاملات فارکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت استفاده از بروکر آلپاری در انجام معاملات فارکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید