اولین شاسی بلند برقی سوبارو رونمایی شد

به گزارش مجله ابوذریون، احتمالاً سوبارو آخرین خودروساز ژاپنی است که وارد عرصه تولید شاسی بلندهای برقی می شود؛ چون پیش از این تمام غول های خودروساز این کشور دست کم از کانسپتی در این حوزه رونمایی کرده کرده اند. اکنون از اولین شاسی بلند برقی سوبارو رونمایی شده است. البته در این راه باید قدردان تویوتا باشد که هزینه خرید باتری های این ماشین ها را تأمین کرده است و به نوعی شریک ساخت این شاسی بلند است.

اولین شاسی بلند برقی سوبارو رونمایی شد

ماشین تازه سوبارو، سولترا اصطلاحاً چهارچرخ متحرک است و می تواند با یک بار شارژ مسافت 200 مایل را طی کند. قرار است این ماشین سال 2023 راهی بازار شود و از همین حالا مشتری های پروپاقرصی دارد که حاضرند مبالغ خوبی برای این ماشین بدهند. بد نیست بدانید یکی از مناطقی که سوبارو فروش خوبی داشته، شمال اروپا است و در کشورهای اسکاندیناوی به دلیل شرایط خاص آب و هوا، سوبارو نشان داده که ماشین پرقدرتی است و می تواند با آن شرایط سازگار باشد.

هنوز از قیمت حدودی اولین شاسی بلند برقی سوبارو صحبت نشده است، اما همین که اعتبار تویوتا هم به آن افزوده شده، می تواند برگ برنده آن در بازار باشد. نکته جالب درباره سولترا شباهت آن به کانسپت تویوتا BZ4X است و به همین دلیل برخی کارشناسان معتقدند سوبارو همان ماشین را به سولترا تبدیل کرده است . در این مورد هم اظهارنظری نشده است، اما اگر خودتان به عکس این دو ماشین نگاه کنید متوجه شباهت میان آن دو می شوید.

آگهی های خرید و فروش خودرو سوبارو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2249

به "اولین شاسی بلند برقی سوبارو رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شاسی بلند برقی سوبارو رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید