ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت 14 دلار رسما وارد بازار شد

به گزارش مجله ابوذریون، برند ردمی که یکی از برندهای بسیار پیروز و خوب شیائومی به حساب می آید روز گذشته ایربادز Air Dots S (ایرداتز اس) را در کشور چین راهی بازار کرد.

ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت 14 دلار رسما وارد بازار شد

از نظر ظاهری تفاوتی بین این مدل و مدل پیشین یعنی ردمی Air Dots شاهد نیستیم اما قابلیت صدای خروجی مونو (تکی) به آن اضافه شده که باعث می گردد دو گوشی به عنوان دو دریافت نماینده صدای مجاز عمل نمایند. همچنین کیفیت صدا و اتصال آن ها علی رغم اینکه مانند سری قبل از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می نمایند بهبود پیدا نموده و حالت جدیدی نیز تحت عنوان Low Latency game به آن اضافه شده است.

باقی مشخصات کاملا مشابه آن چیزی است که در ردمی Air Dots سال قبل مشاهده کردیم از جمله درایورهای 7.2 میلی متری، قابلیت حذف نویز به هنگام مکالمه، کنترل لمسی برای موسیقی و دستیار صوتی. با یکبار شارژ می توان 4 ساعت با این محصول به موسیقی گوش داد که این مقدار با کیس ایربادز به 12 ساعت افزایش می یابد. ردمی Air Dots S همانند سری قبل از استاندارد IPX4 بهره می برد که یعنی ضد آب نیست ولی می تواند در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم باشد.

عدم رضایت کاربران از استاندارد ضد آب IP53 ردمی K30 پرو

قیمت این محصول چیزی در حدود 14 دلار است و در کشور چین فروش آن نیز شروع شده. اینطور که به نظر می رسد، اواخر سال جاری باید شاهد عرضه بین الملی ایربادز ردمی Air Dots S باشیم. با قیمت فوق العاده ای که این محصول دارد و با توجه به عملکرد بسیار خوبی سری قبل، به نظر می رسد باز هم ردمی بتواند فروش موفقیت آمیزی را با ایربادز جدید خود تجربه کند.

نظر شما در رابطه با این ایربادز و قیمت خوب آن چیست؟ به نظر شما این محصول می تواند جایگزین ارزان قیمتی برای ایربادزهای گران قیمت باشد؟

شیائومی از مچ بند هوشمند ردمی بند با قیمت 14 دلاری رونمایی کرد

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1075

به "ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت 14 دلار رسما وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت 14 دلار رسما وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید