اپل واچ سری 8 یک رنگ قرمز هم خواهد داشت

به گزارش مجله ابوذریون، اینطور که به نظر می رسد، اپل در نظر دارد ساعت هوشمند مورد انتظار خود یعنی اپل واچ سری 8 را در یک رنگ قرمز هم رونمایی و راهی بازار کند.

اپل واچ سری 8 یک رنگ قرمز هم خواهد داشت

در حالی که تا رونمایی از محصولات تازه اپل تقریبا یک هفته زمان به جای مانده، همچنان شاهد انتشار خبرها و شایعاتی پیرامون آن ها هستیم. در تازهترین خبری هم که به لطف یکی از افشاگران معروف اپل یعنی ShrimpApplePro در توییتر منتشر شده، به یک سری از اطلاعات پیرامون ساعت های مورد انتظار اپل دست پیدا نموده ایم.

افشاگر یادشده به تازگی طی یک رشته توییت در توییتر، اطلاعاتی را راجع به رنگ بندی اپل واچ سری 8 منتشر نموده است. او مدعی شده اپل می خواهد یک رنگ قرمز را هم برای این محصول در نظر بگیرد که البته این رنگ برای مدل آلومینیومی این ساعت خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که همین افشاگر چند وقت پیش در رابطه با رنگ بندی اپل واچ سری 8 منتشر نموده، ساعت هوشمند مورد انتظار اپل ظاهرا قرار است در دو مدل با بدنه ای از جنس آلومینیوم و فولاد ضد زنگ راهی بازار گردد. مدل آلومینیومی در رنگ های سفید (ستاره ای)، نقره ای و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت و مدل فولادی هم در رنگ های نقره ای، گرافیتی و طلایی به فروش خواهد رسید.

این افشاگر بعلاوه مدعی شده سال جاری هم ساعت هوشمند اپل در دو میزان 41 و 45 میلی متری در دسترس قرار خواهد گرفت. این دقیقا همان میزان ای است که اپل برای نسل گذشته یعنی واچ سری 7 در نظر گرفته بود. از لحاظ شکل ظاهری هم نباید تغییر چشمگیری را در مقایسه با قبل ببینیم.

طبق گفته های ShrimpApplePro، ظاهرا شرایط زنجیره های تأمین هم خوب است و بعید به نظر می رسد که در عرضه اپل واچ سری 8 به بازار مسئله ای به وجود بیاید. پیش تر یک سری خبرهایی در رابطه با امکان تأخیر در عرضه محصولات تازه اپل شنیده بودیم اما حداقل برای اپل واچ سری 8 که به نظر نمی رسد چنین مسئله ای وجود داشته باشد.

درون جعبه این محصول دقیقا همان محتویاتی قرار خواهد گرفت که در جعبه سری 7 شاهد بودیم. یعنی یک بند و کابل USB-C به مگ سیف برای شارژ محصول. اگرچه ShrimpApplePro در رابطه با این موضوع صحبتی ننموده اما یکی از برترین ویژگی های ساعت های مورد انتظار اپل، بهره مندی آن ها از سنسور دماسنج است که گفته می گردد در اپل واچ پرو هم در دسترس قرار خواهد داشت. به لطف این افشاگر، بعلاوه می دانیم اپل واچ SE 2 که ساعت هوشمند ارزان اپل هم به شمار میرود، تغییر معناداری در مقایسه با نسل قبل خود نخواهد داشت.

ساعت های اپل به همراه گوشی های سری آیفون 14 و احتمالا یک سری محصولات سخت افزاری دیگر قرار است در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) رسما رونمایی شوند.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2273

به "اپل واچ سری 8 یک رنگ قرمز هم خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 8 یک رنگ قرمز هم خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید