باند حرفه ای سوداگران مرگ در تنکابن متلاشی شد

به گزارش مجله ابوذریون، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از متلاشی شدن باند حرفه ای قاچاقچیان مواد مخدر اطلاع داد.

باند حرفه ای سوداگران مرگ در تنکابن متلاشی شد

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ غلام حسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی 3 قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در پی کوشش بی وقفه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، اضافه نمود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی قضائی هر سه متهم را در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی از کشف 2 کیلو و 200 گرم هروئین و شیشه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اطلاع داد و گفت: این سوداگران مرگ که با تهیه مواد مخدر از مرز های شرقی کشور آن را در ین جوانان و نوجوانان توزیع می کردند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن بابیان این که مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، اضافه نمود: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر که مادر بسیاری از آسیب ها مثل طلاق و خروج انسان از جهت فعالیت های متعدد می باشد؛ نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی بویژه پلیس 110 می باشد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1742

به "باند حرفه ای سوداگران مرگ در تنکابن متلاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند حرفه ای سوداگران مرگ در تنکابن متلاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید