طراحی سایت: با 10 وب سایت برتر برای بازی پازل آشنا شوید

به گزارش مجله ابوذریون، در این مطلب قصد داریم 10 وب سایت برتر برای بازی آنلاین پازل را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید در اوقات فراغت خود ضمن انجام این بازی بسیار مجذوب کننده، به تقویت حافظه و افزایش مهارت های جسمی و شناختی خود نیز بپردازید. بنابراین اگر از هواداران بازی های فکری هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

طراحی سایت: با 10 وب سایت برتر برای بازی پازل آشنا شوید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن نسل تازه کنسول های بازی، بسیاری از کاربران دیگر تمایلی به انجام بازی های قدیمی از خود نشان نمی دهند و دوست دارند اوقات فراغت خود را به انجام بازی های تازه و هیجان انگیز بپردازند. اما این مقوله شامل بازی پازل نمی گردد، زیرا هنوز هم بسیاری از افراد به این بازی علاقه دارند. اگرچه دنیای امروز پر از تفریح های دیجیتال است اما جایگاه پازل به عنوان یک بازی فکری مفید همچنان حفظ شده است. این تفریح بسیار مفید می تواند قوه تخیل شما را افزایش دهد، به این علت که شما احتیاج به برنامه ریزی و حل مسئله دارید و هرچه قطعات بیشتری از پازل را کامل می کنید، احساس رضایت بیشتری در شما ایجاد می گردد.

10 وب سایتی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، دنیایی از پازل ها با موضوعات و طرح های متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید برحسب سلیقه خود از آن ها لذت ببرید.

1. وب سایت Jigsaw Explorer

اولین وب سایت بازی پازل که قرار است به شما معرفی کنیم، سایت Jigsaw Explorer است. این وب سایت شاید ظاهر مجذوب نمایندهی نداشته باشد، اما تبلیغات بسیار کمی در محیط آن به چشم می خورد که نسبت به سایت های دیگر یک مزیت بسیار خوب به شمار می آید. اگر دقت کنید در پایین هر پازل پیشنهاد شده، عددی به شما نمایش داده می گردد که آن تعداد کاربرانی است که در حال اجرا آن پازل هستند.

شما می توانید به دلخواه خود هر یک از این پازل های پیشنهادی را به طور تمام صفحه باز نموده و مشاهده کنید. همه پیشرفت های شما نیز به طور اتوماتیک در این وب سایت ذخیره خواهد شد و دیگر شما احتیاجی به ذخیره کردن آن ها نخواهید داشت. بعلاوه می توانید از حالت چند نفره نیز استفاده نموده تا با دوستان و اعضای خانواده خود به انجام پازل ها بپردازید.

وب سایت Jigsaw Explorer این امکان را به شما می دهد تا پازل ها را به هر سمتی می خواهید بچرخانید تا سرنخ های بیشتری را برای کامل کردن آن ها پیدا کنید. کاربران قادر خواهند بود بازی های پازل سخت یا آسان آنلاین مورد نظر خود را به وسیله نوار جستجو با تمرکز بر موضوعات مختلفی که می توانند داشته باشند بیابید. قابلیت مجذوب نماینده دیگری که در این سایت وجود دارد این است که شما می توانید عکس مد نظر خود را آپلود نموده تا سایت آن را به یک پازل تبدیل کند و سپس می توانید آن را در اختیار دوستان خود نیز قرار دهید.

2. وب سایت JigZone

یکی از برترین سایت هایی که می توان به علاقه مندان بازی پازل معرفی کرد، وب سایت JigZone است. در این سایت همچون وب سایت Jigsaw Explorer کاربران قادر خواهند بود تا با آپلود عکس های مد نظر خود پازل های مختلفی ایجاد نموده و این حس بسیار جالب را با سایر دوستان نیز به اشتراک بگذارند. جدا از این موضوع، پازل های بسیار زیادی با موضوعات متنوع درون این سایت دیده می گردد که شما می توانید سطح دشواری آن ها را از 6 تیکه تا 247 تیکه برحسب توانایی خود انتخاب نمایید.

البته باید اشاره کنیم که این وب سایت ایراداتی نیز دارد که برای مثال می توان به محدودیت استفاده از ماوس در آن اشاره نمود که شاید کاربران خیلی نتوانند در گوشی های خود از آن بهره ببرند. بعلاوه امکان بازی کردن به صورت تمام صفحه در این وب سایت وجود ندارد.

3. وب سایت Jigsaw Planet

از سایت Jigsaw Planet می توان به عنوان یکی از محبوب ترین وب سایت های بازی پازل یاد کرد. این سایت برخلاف دو سایت معرفی شده قبلی ظاهر تازهتر و مدرن تری دارد و شما می توانید هر نوع پازلی که دوست دارید را به دلخواه بازی کنید. این بازی ها قابلیت اجرا شدن در حالت تمام صفحه مرورگر را نیز دارند. برای بازی کردن در سایت Jigsaw Planet احتیاج به نصب هیچ افزونه یا نرم افزار جانبی دیگری نخواهید داشت. شما می توانید تصاویر مد نظر خود را آپلود نموده و پازل آن ها را تحویل بگیرید. بعلاوه سطح دشواری آن ها نیز قابل تنظیم است.

اگر انجام دادن بعضی پازل ها برای شما سخت است، می توانید از راهنمای آن استفاده کنید. بعلاوه کاربران قادر خواهند بود تا از طرح کلی تصاویر برای انجام دادن پازل ها بهره ببرند، اما بدیهی است که استفاده از راهنما برای انجام دادن پازل از لذت آن می کاهد. قبل از شروع به انجام دادن پازل ها می توانید از بخش تنظیمات، نسبت به بهینه سازی بعضی تنظیمات بازی اقدام نمایید. گفتنی است که کاربران قادر خواهند بود به صورت رایگان در این وب سایت حساب کاربری ایجاد نمایند، اما انجام این کار الزامی نیست.

4. وب سایت Puzzle Garage

وب سایت دیگری که قصد معرفی آن را داریم، سایت Puzzle Garage است. در این وب سایت به غیر از پازل بازی های دیگری نیز وجود دارد، اما قطعاً بازی های پازل Puzzle Garage توجه شما را جلب خواهد نمود. از دو ویژگی مثبت این سایت می توان به رابط کاربری مدرن و تنوع بسیار بالای پازل ها پیشنهادی اشاره نمود.

گفتنی است که پازل های این سایت برای رده های سنی مختلفی طراحی شده اند و یک حالت چندنفره نیز برای کاربران در نظر گرفته شده تا بتوانند با سایر دوستان خود رقابت نمایند. ملاک برنده شدن در این رقابت ها سرعت عمل است. بنابراین هر کاربری که بتواند در مدت زمان کمتری پازل را کامل کند، برنده خواهد بود. شما می توانید از بین پازل های پیشنهادی یا پازل های محبوب دست به انتخاب بزنید و بازی کنید. باید خاطر نشان کنیم که این وب سایت با قرار دادن نزدیک به ده هزار پازل مختلف دست کاربران را برای انتخاب حسابی بازگذاشته است.

5. وب سایت Just Jigsaw Puzzles

این وب سایت بازی پازل اگرچه ممکن است از لحاظ ظاهری بسیار ساده باشد و مجذوب نمایندهیت چندانی نداشته باشد، اما طیف گسترده ای از پازل ها در دسته بندی های مختلف را در خود جای داده است. به غیر از این شما می توانید با آپلود تصویر مد نظر خود، پازل آن را تحویل گرفته و آن را تکمیل کنید. زمانی که در پی پازل مد نظر خود در این وب سایت هستید، با پیشنهادات و دسته بندی های محبوبی روبرو می شوید که هر کدام هواداران خاص خود را دارند و چیزهای تازهی به شما می آموزند.

برای مثال باید گفت که دسته بندی Fine Art به شما در عین حال که مشغول کامل کردن پازل هستید، اطلاعاتی در خصوص نقاشی های معروف می دهد. بنابراین این وب سایت علاوه بر سرگرم کردن شما به وسیله ارائه پازل های مختلف، به افزایش اطلاعات عمومی نیز یاری شایانی می نماید. بعلاوه امکان سفارشی سازی تصاویر، تغییر مقدار و سطح دشواری بازی نیز در این وب سایت وجود دارد.

6. وب سایت JSPuzzles

وب سایت JSPuzzles، امکانات متنوعی را نظیر پازل های 9 قطعه ای تا 100 قطعه ای به کاربران ارائه می دهد. این قطعات مستطیلی شکل تصاویر مجذوب نمایندهی را ایجاد می نمایند که بعضی از این تصاویر به وسیله دیگران کاربران درون سایت آپلود شده است. شما می توانید هر روز از پازل های تازه با تم های متنوع این سایت استفاده کنید. پس از حل کردن پازل ها، JSPuzzles اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که برای مثال مدت زمان شما نسبت به برترین زمان ثبت شده چقدر اختلاف داشته یا مدت زمان میانگین چقدر بوده است.

7. وب سایت Jigidi

برای بازی در این وب سایت بهتر است که حساب کاربری خود را ایجاد کنید. پس از انجام این کار شما قادر خواهید بود تا از بین دسته بندی های مختلف پازل مد نظر خود را انتخاب نمایید. تعداد قطعات پازل ها نیز بسیار منتوع است و حتی پازل های بالاتر از 400 قطعه نیز در این سایت دیده می شوند.

گفتنی است که ایجاد حساب کاربری در این وب سایت الزامی نیست. اما داشتن حساب کاربری به شما امکان ذخیره سازی پیشرفت هایتان را می دهد و بعلاوه می توانید با سایر کاربران به گفتگو بپردازید. امکان ایجاد پازل دلخواه با آپلود عکس نیز در این وب سایت فراهم است و بعلاوه نباید فضای بدون تبلیغات آن را به عنوان یک ویژگی کلیدی از یاد برد.

8. وب سایت Crazy4Jigsaws

سایت دیگری که در این مقاله قصد معرفی به شما را داریم، وب سایت Crazy4Jigsaws است. این سایت محبوب طیف گسترده ای از بازی های پازلی را با دسته بندی های مختلف در اختیار شما قرار می دهد که بسته به سلیقه خود می توانید آن را انتخاب کنید. علاوه بر این امکان آپلود عکس دلخواه و تبدیل آن به پازل نیز برای شما در دسترس است.

شما می توانید به صورت رایگان در این سایت بازی کنید، اما اگر مایل بودید می توانید با پرداخت حق اشتراک پرمیوم از قابلیت های بیشتری در این سایت نظیر پازل های متنوع تر، امکان بازی به صورت تمام صفحه و… بهره مند شوید. این وب سایت، نسخه اندروید و iOS بازی پازل Crazy4Jigsaws را هم با نام Jigsaw Puzzle Bug در دسترس کاربران قرار داده که به وسیله لینک های زیر قابل دانلود است.

9. وب سایت The Washington Post Online Jigsaw Puzzle

معمولاً در نسخه های چاپی روزنامه ها خبری از پازل نیست، اما در نسخه های دیجیتالی، این بازی مفید می تواند در اختیار خوانندگان قرار بگیرد. به همین دلیل، روزنامه The Washington Post در نسخه های دیجیتالی روزنامه خود هر روز یک پازل را به عنوان غذای مغز برای خوانندگانش قرار می دهد.

این پازل ها از بازی Arkadium Games گرفته شده اند و در سه سطح آسان، نرمال و سخت در اختیار کاربران قرار دارند. شما می توانید یکی از روزنامه ها را انتخاب نموده و پازل آن را انجام دهید. جهت هدایت تصویر کامل شده پازل نیز به شما نشان داده می گردد تا برای حل آن مسئله ای نداشته باشید.

10. وب سایت Daily Jigsaw Puzzles

آخرین وب سایتی که در این مقاله به آنالیز آن می پردازیم، وب سایت Daily Jigsaw Puzzles است. این سایت نیز همچون سایر سایت های معرفی شده طیف گسترده ای از پازل ها با موضوعات مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که یکی از آن ها تصاویر انتزاعی هستند. این تصاویر نقش ونگارهای مختلفی دارند و شما می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. بدیهی است که حل این پازل ها احتیاجمند دقت و مهارت بالایی است.

باید خاطر نشان کنیم که همه این پازل ها در شش سطح از لحاظ دشواری طبقه بندی می شوند که شما می توانید کار خود را از سطح اول شروع نموده و با تکمیل پازل های این سطح به سطح های بعدی بروید. بعلاوه امکان بازی چندنفره در این وب سایت نیز وجود دارد.

فعالیت های زیادی هستند که انجام آن ها موجب تقویت حافظه و فکر می گردد که یکی از آن ها انجام پازل است. پازل یک بازی مناسب برای هر سنی است و می تواند اوقات فراغت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. بازی و حل پازل به طور پیوسته فواید زیادی دارد و می تواند تأثیر بسیار زیادی روی عملکرد مغز بگذارد.

در این مقاله ما به آنالیز و معرفی 10 وب سایت برتر بازی پازل پرداختیم و سعی کردیم در توضیحات مربوط به هر سایت، نکات مثبت و منفی آن را ذکر کنیم تا شما بتوانید با جمع بندی این مطلب برترین وب سایت را انتخاب نموده و در اوقات فراغت خود به انجام بازی پازل بپردازید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2192

به "طراحی سایت: با 10 وب سایت برتر برای بازی پازل آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: با 10 وب سایت برتر برای بازی پازل آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید