بوفون: با دستکم دریافت مالت، شانس راهیابی مان به یورو را به خطر می اندازیم

به گزارش مجله ابوذریون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا به هم تیمی هایش در خصوص دستکم دریافت حریف خود در هفتمین بازیشان در مرحله مقدماتی یورو 2016 هشدار داد.

بوفون: با دستکم دریافت مالت، شانس راهیابی مان به یورو را به خطر می اندازیم

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون، کاپیتان و دروازه بان تیم ملی ایتالیا که تیمش امشب (پنجشنبه) در دور هفتم از بازی های مرحله مقدماتی یورو 2016 در گروه H میزبان مالت است، دستکم دریافت قعرنشین جدول گروه را مساوی به مخاطره انداختن شانس صعود آتزوری به مرحله نهایی رقابت ها دانست.

بوفون که تیمش یکشنبه هفته آینده نیز باید در مرحله مقدماتی یورو به مصاف بلغارستان برود، در نشست خبری قبل از بازی گفت: ما دیگر نباید هیچ یک از حریفان مان را دستکم بگیریم، چون همه آنها در این اواخر پیشرفت های محسوسی داشته اند و شکست دادن شان دیگر مانند قبل آسان نیست. علاوه بر این، ما همیشه به شیوه ای سنتی در بازی هایی برابر چنین حریفانی که کوچک خطاب می شوند، به مشکل برخورده ایم. دستکم دریافت حریف نوعی ریسک برای صعودمان به مرحله نهایی است پس ما نباید دچار چنین اشتباهی شویم. تلاش می کنیم تا همیشه با کسب نتایج قاطع، سختکوشی و عملکردی خوب به مسیرمان ادامه دهیم.

گفته می شود، بعد از مدت ها، مارکو وراتی، هافبک جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن این فرصت را خواهد داشت تا جای آندره آ پیرلو را در ترکیب اصلی آتزوری بگیرد. بوفون درباره وراتی گفت: از نظر من وراتی لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کند، چون او در پاری سن ژرمن همیشه در سطح بالایی بازی می کند. او بازی به بازی دارد خودش را به عنوان بازیکنی با پتانسیل فرماندهی در زمین بازی نشان می دهد.

ثبت دو شکست متوالی در کارنامه یوونتوس طی دو هفته اول سری A، موضوع دیگری بود که کاپیتان آتزوری به آن اشاره داشت. او درباره این اتفاق بی سابقه تأکید کرد: از روز دوشنبه ما شروع به ارزیابی دقیق شرایط تیم خواهیم کرد و تغییرات لازم را در آن ایجاد خواهیم کرد، اما تا زمانی که در تیم ملی هستیم تنها روی تیم ملی تمرکز داریم و درست نیست که بخواهیم به مسائل دیگری توجه کنیم.

تیم ملی ایتالیا از ساعت 23:15 امشب در فلورانس میزبان مالت است. آتزوری در جدول گروه H مقدماتی یورو 2016 با یک امتیاز کمتر از کرواسی، در رده دوم قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 701

به "بوفون: با دستکم دریافت مالت، شانس راهیابی مان به یورو را به خطر می اندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: با دستکم دریافت مالت، شانس راهیابی مان به یورو را به خطر می اندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید