ترابپور: طرفداران از نکونام حمایت نمایند تا استقلال سال خوبی داشته باشد

به گزارش مجله ابوذریون، مربی دروازه بان های اسبق استقلال گفت: جواد نکونام می تواند سال خوبی داشته داشته باشد به شرط اینکه طرفداران حمایت نمایند.

ترابپور: طرفداران از نکونام حمایت نمایند تا استقلال سال خوبی داشته باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین ترابپور در خصوص حضورش در باشگاه استقلال و اینکه آیا صحبتی برای پیوستن به کادرفنی این تیم مطرح شده، گفت: فقط برای کار اداری و شخصی در باشگاه حاضر شدم. نه، اصلا و ابدا هیچ بحثی در خصوص مسائل فنی نیست. دوست خوبم بهزاد غلامپور مشغول به کار است. فقط کار اداری بود.

وی در خصوص جدایی سیدحسین حسینی، گفت: به هرحال رفت و آمد بازیکنان طبیعی است و در تمام جهان اتفاق می افتد. او هم تصمیم گرفت برود. ان شاالله در جای دیگر به روز های خوب خودش برگردد. البته او همواره خوب بوده، سال ها در استقلال زحمت زیادی کشید. همینطور مربی اش بهزاد غلامپور. مواقعی اشتباهاتی می گردد و نباید همه را بد ببینیم. احساس می کنم با رفتن حسینی استقلال می تواند جایگزین خوبی بیاورد. استقلال تیم بزرگی است و مطمئنم جواد نکونام می تواند این کار را انجام بدهد.

ترابپور در خصوص جذب دروازه بان خارجی، گفت: این نظر سرمربی است که بازیکن خارجی یا ایرانی بیاورد. باید دروازه بانی باشد که الگو باشد و بازیکنان از او درس بگیرند. اگر قرار است از سطح دروازه بان های خودمان پایین باشد، فایده ندارد. با شخصیتی که از نکونام می شناسم، اگر قرار است دروازه بان خارجی بیاورد، کسی را می آورد که به درد استقلال بخورد و به سایر دروازه بان ها یاری کند.

مربی دروازه بان های اسبق استقلال در خصوص شرایط این تیم با کادرفنی نو، بیان کرد: باشگاه به حرف طرفداران عمل کرد و این را می توانیم به فال نیک بگیریم. گزینه ای که مد نظر طرفداران بود آوردند. احساس می کنم نکونام و کادرش سال خوبی دارند، ولی به شرط اینکه طرفداران اجازه بدهند و حمایت نمایند. هرکسی باشد فرقی ندارد. الان نکونام است و طرفداران باید حمایت نمایند. با یک برد مغرور نشوند و با یک باخت حرف هایی که نباید را بزنند. به این ترتیب احساس می کنم سال خوبی برای استقلال باشد.

وی در خصوص اینکه باشگاه فعالیت نقل و انتقالاتی را سکوت پیش می برد، اما فشار های زیادی به خاطر جذب بازیکن در فضای مجازی ایجاد شده، گفت: نباید روی فضای مجازی زیاد حساب کرد. در این فضا هر مدل آدم، موافق، مخالف، خوب و بد حضور دارد. باشگاه کار خودش را بر اساس فهرست سرمربی، آرام آرام انجام می دهد. امیدوارم بازیکنانی که می آیند لیاقت این پیراهن را داشته باشند و مطمئنا آن هایی که می آیند لیاقت این پیراهن را دارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2408

به "ترابپور: طرفداران از نکونام حمایت نمایند تا استقلال سال خوبی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابپور: طرفداران از نکونام حمایت نمایند تا استقلال سال خوبی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید