مرد شکست ناپذیر فوتبال ایران گردشگر نیست! ، فرهاد،سد شکن نسل نو مربیان ایران

به گزارش مجله ابوذریون، عملکرد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در لیگ امارات تا اینجا قابل توجه بوده است.

مرد شکست ناپذیر فوتبال ایران گردشگر نیست! ، فرهاد،سد شکن نسل نو مربیان ایران

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بازگشت فرهاد مجیدی به ورزشگاه الوصل، تجربه جذابی برای این مربی بود. او به عنوان بازیکن چند سال برای این باشگاه به میدان رفت و بازیکن بسیار محبوبی در بین طرفداران الوصل به حساب می آمد.

  • 2 ستاره استقلال در آستانه فسخ قرارداد | جریمه نجومی در انتظار آبی ها
  • ببینید | اقدام جنجالی مجیدی در لیگ امارات | بازی تازه فرهاد در نقش تکراری!

فرهاد حالا در قامت سرمربی رقیب به این ورزشگاه برگشته و یک امتیاز مهم از الوصل گرفته است. این تساوی در حالی به دست آمد که تیم او تا دقیقه 55، 2 گل از میزبان خورده بود و امید زیادی به بازگشت به مسابقه نداشت. با این حال، آنها 2 بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند این شکست خارج از خانه را به تساوی تبدیل نمایند. تیم مجیدی در این فصل، نتایج خوبی به دست آورده است؛ تیمی که در 7 مسابقه، 3 بار برنده شده و با 2 شکست، 12 امتیاز به دست آورده است. میانگین امتیازگیری الاتحاد کلبا با سرمربی تازهش، فراتر از انتظار بوده است.

در خصوص نخستین تجربه مربیگری برون مرزی فرهاد، نکات مهم دیگری هم وجود دارد. مثلا اینکه او کادر فنی اش در استقلال را حفظ نموده و با همان نفرات به فوتبال امارات رفته است. یا اینکه او همچنان به استفاده از دفاع 3 نفره باور دارد و به نظر می رسد فلسفه موردعلاقه اش در دنیای فوتبال را پیدا نموده است. و البته اینکه مجیدی همچنان استاد ساختن خطوط دفاعی قدرتمند به شمار می رود. تیم او بعد از الشارجه، دومین خط دفاعی برتر لیگ امارات را در اختیار داشته است؛ تیمی که اگر بتواند مشکل گلزنی اش را حل نماید، به یک تیم بالانشین در جدول لیگ امارات تبدیل خواهد شد.

مربیگری در لیگ امارات، برای فرهاد مجیدی یک چالش بسیار جدی است. او در دوران بازی نیز، جدیت زیادی در این لیگ داشت و هرگز با این تجربه مثل یک جهانگرد برخورد نمی کرد. مجیدی در نسل خودش، نخستین مربی فوتبال ایران است که یک پیشنهاد خوب خارجی را می پذیرد و خودش را از فضای امن فوتبال ایران خارج می نماید. این تجربه نه فقط برای او، بلکه برای همه مربیان فوتبال ایران اهمیت دارد؛ چراکه اگر مجیدی در الاتحاد نتیجه بگیرد، رفته رفته مقدار علاقه به مربیان ایرانی در لیگ های آسیایی بیشتر خواهد شد. او در این فصل، نماینده مهمی برای فوتبال ایران است؛ مردی که پس از بردن لیگ برتر بدون حتی یک شکست، چمدان ها را به مقصد ماموریت بعدی بست؛ ماموریتی که تا امروز برای او، خوب آغاز شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2301

به "مرد شکست ناپذیر فوتبال ایران گردشگر نیست! ، فرهاد،سد شکن نسل نو مربیان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد شکست ناپذیر فوتبال ایران گردشگر نیست! ، فرهاد،سد شکن نسل نو مربیان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید