تصویر وحشتناک از حرکت ناجوانمردانه دروازه بان بحرین با علی دایی

به گزارش مجله ابوذریون، در ملاقات تاریخی ایران و بحرین، سنگربان حریف با ضربه ای ناجوانمردانه باعث شد طحال علی دایی پاره گردد.

تصویر وحشتناک از حرکت ناجوانمردانه دروازه بان بحرین با علی دایی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب رقابتهای دور برگشت انتخابی جام جهانی 2022 در منامه به مصاف بحرین می رود. بازی های ایران و بحرین همیشه آبستن حوادث بسیاری بوده و حاشیه سازی بحرینی ها و ضد فوتبالی که اکثراً در مصاف با ایران ارائه می دهند زبانزد خاص و عام بوده است.

این عکس مربوط به بازی های آسیایی 1994 هیروشیما است که تیم ملی مقابل بحرین صف آرایی کرد و بدون گل متوقف شد؛ در این صحنه سنگربان تیم بحرین برای دفع توپ و مهار علی دایی اینچنین به هوا بلند شده و با لگد، شکم مهاجم تیم ملی را مورد هدف قرار می دهد.

علی دایی با وجود این مصدومیت شدید با غیرت مثال زدنی تا سرانجام 90 دقیقه در زمین باقی ماند اما پس از سرانجام سریع او را به بیمارستان منتقل کردند و سپس معین شد که سنگربان بحرینی با حرکت ناجوانمردانه خود طحال علی دایی را پاره نموده است. علی دایی با این ضربه چند ماه از میادین دور شد.

دایی بعدها در مصاحبه ای با عادل فردوسی پور در تشریح اتفاقی که در ملاقات با بحرین برایش رخ داد گفت: فقط 20 دقیقه از بازی مانده بود که این اتفاق رخ داد و تیم ملی هم تمام تعویض هایش را انجام داده بود. در آن لحظات تصمیم به ادامه بازی گرفتم اما آن 20 دقیقه شاید باور نکنید برایم به اندازه 200 سال طول کشید...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1828

به "تصویر وحشتناک از حرکت ناجوانمردانه دروازه بان بحرین با علی دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر وحشتناک از حرکت ناجوانمردانه دروازه بان بحرین با علی دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید