ایران رویای بحرین را بر باد می دهد؟

به گزارش مجله ابوذریون، روزنامه های بحرین بر اهمیت دیدار این تیم مقابل ایران و کسب سه امتیاز این مسابقه برای نزدیک شدن به صعود این تیم تاکید کرده اند.

ایران رویای بحرین را بر باد می دهد؟

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه این هفته در دومین دیدار خود در دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا در منامه به مصاف بحرین می رود.

روزنامه الوطن بحرین در گزارشی اعلام کرد که بحرینی ها روز گذشته تمریناتشان را برای بازی با ایران در ورزشگاه الاهلی ادامه داده اند.

بازیکنانی که در بازی بحرین با کامبوج در زمین حضور داشتند ریکاوری و سایر بازیکنان با سرمربیگری هلیو سوزا بر جنبه های دفاعی و هجومی تمرکز کردند.

به نوشته الوطن، تیم بحرین به دنبال آماده سازی بهینه ذهنی و فنی برای رویارویی با تیم ملی فوتبال ایران است که با نتیجه 3 بر یک هنگ کنگ را شکست داده است.

این روزنامه تاکید کرده است که پیروزی بحرین در این مسابقه این فرصت را به آنها می دهد تا گام بلندی برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و ادامه رویای حضور در این مسابقات بردارند.

روزنامه البلاد بحرین هم با اشاره به اهمیت بازی تیم ملی این کشور با ایران تاکید کرد که برد در این بازی منجر به تداوم صدرنشینی بحرین و قرار دریافت این تیم در آستانه صعود می شود.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران برای صعود بی دردسر به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 و صعود به جام ملت های 2023 آسیا نیاز دارد که امتیازات کامل را از مسابقات پیش رو بگیرد.

ایران روز پنجشنبه پیروز شد هنگ کنگ را 3 بر یک شکست بدهد و در ادامه به مصاف بحرین، کامبوج و عراق خواهد رفت.

تیم های صدرنشین هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله بعد می شوند و چهار تیم برتر رده دوم هم به آنها اضافه خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1834

به "ایران رویای بحرین را بر باد می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران رویای بحرین را بر باد می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید