توزیع 200 هزار بسته فرهنگی بین گردشگران نوروزی مازندران

به گزارش مجله ابوذریون، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از توزیع 200 هزار بروشور اطلاع رسانی و بسته فرهنگی در میان گردشگران نوروزی و مراجعان به پایگاه ها و پست های این جمعیت اطلاع داد.

توزیع 200 هزار بسته فرهنگی بین گردشگران نوروزی مازندران

اگر علاقمند به سفر با بهترین رزرو تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از ساریبه نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی پور گفت: از شروع طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در 25 اسفند تا هفتم فروردین 95، بیش از 235 هزار گردشگر نوروزی از خدمات طرح نوروزی هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: در این مدت سه هزار و 877 نفر با مراجعه به ایستگاه های سلامت، سه هزار و 641 نفر با مراجعه به خیمه های نماز، سه هزار و 618 نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و بیش از231 هزار نفر با مراجعه به پست های ایمنی و هدایت مسافران نوروزی هلال احمر مازندران از خدمات لازم برخوردار شدند.

ولی پور گفت: حدود 200 هزار بسته فرهنگی و بروشورهای اطلاع رسانی نیز در این ایام بین مسافران نوروزی توزیع شد.

مدیرعامل هلال احمر مازندران با اشاره خدمت رسانی نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات، گفت: در این مدت عوامل امدادی استان پیروز شدند با اجرای 277 عملیات امدادی به 98 نفر از مصدومان حوادث جاده ای،کوهستان و مراجعان حضوری به پایگاه های امداد و نجات خدمات لازم را ارائه نمایند.

وی گفت: ارائه خدمات درمان سرپایی به هزار و 837 نفر و انتقال 108 نفر از مصدومان به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 284 نفر از جمله این خدمات بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 782

به "توزیع 200 هزار بسته فرهنگی بین گردشگران نوروزی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 200 هزار بسته فرهنگی بین گردشگران نوروزی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید