فراوری برنامه تلویزیونی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری گلستان

به گزارش مجله ابوذریون، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از فراوری برنامه زنده تلویزیونی فانوس با مشارکت این اداره کل و صدا و سیمای مرکز استان با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان اطلاع داد.

فراوری برنامه تلویزیونی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری گلستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز سه شنبه 10 تیرماه 99 با اعلام این خبر گفت: این برنامه تلویزیونی در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان و معرفی کارآفرینان برتر این 3 حوزه فراوری و به روی آنتن می رود.

او گفت: شخصیت های به کارگرفته شده در این برنامه، کارتونی هستند و با سفر به جاذبه های گردشگری استان به معرفی آن خواهند پرداخت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: با توجه به این که سبک سازه های اقامتگاه های بوم گردی تا حد زیادی معرف فرهنگ سکونت مردم در استان گلستان است و از طرفی کارگاه های صنایع دستی نیز می تواند معرف شایسته ای برای محصولات فراوریی هنرمندان استان باشد سعی شده تا بوم گردی ها و کارگاه های صنایع دستی سهم مهمی در فراوری این برنامه تلویزیونی داشته باشد.

تجری در خاتمه یادآور شد: این برنامه به مدت دو ماه و در 60 قسمت با همکاری روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و بهره مندی از ظرفیت های ادارات میراث فرهنگی در 14 شهرستان استان فراوری خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1253

به "فراوری برنامه تلویزیونی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری برنامه تلویزیونی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید