تیم های ملی دانش آموزی ایران و اندونزی به فینال راه یافتند

به گزارش مجله ابوذریون، تیم ملی ایران و اندونزی به دیدار پایانی چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان زیر 18 سال آسیا راه یافتند.

تیم های ملی دانش آموزی ایران و اندونزی به فینال راه یافتند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، در مرحله نیمه نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز تیم های راه یافته به مرحله دوم، برای معین تیم های فینالیست با هم دیدار کردند.

در مجموعه ورزشی بعثت و از ساعت 17 امروز تیم های ملی دانش آموزی ایران و کره جنوبی به مصاف هم رفتند و در بازی همزمان نیز تیم های اندونزی و مالزی در مجموعه ورز شی حافظیه رو در روی هم قرار گرفتند.

این دیدار در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به تساوی کشیده و در دو وقت اضافه نیز دو تیم به تساوی 2 بر 2 تن دادند تا نتیجه بازی در ضربات پنالتی معین گردد.در ضربان پنالتی این تیم ایران بود که توانست با نتیجه 5 بر 4 و در مجموع 7 بر 6 تیم کره جنوبی را مغلوب نموده وبه دیدار پایانی راه یابد.

در این دیدار علیرضا آقابراری در نیمه اول و از روی نقطه پنالتی یک گل و مهرداد عالی پور نیز در وقت اضافه اول یک گل برای تیم ملی دانش آموزی ایران گلزنی کردند و گل های کره جنوبی را نیز کیم جای هوم در وقت قانونی و پارک سونگ هیوم در وقت اضافه به ثمر رساند.

تیم ملی ایران که با شکست همه حریفان خود به فینال راه یافته برای کسب مقام قهرمانی تیم با انگیزه اندونزی را در مقابل دارد. در دیدار همزمان این مرحله تیم های اندونزی و مالزی نیز برای معین تیم فینالیست به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم اندونزی پیروز شد با نتیجه یک بر صفر تیم مالزی را شکست داده و حریف تیم ایران در فینال مسابقات گردد. در این دیدارگوستی سیتی آوا برای اندونزی گل زد و تیم خود را راهی دیدار فینال کرد.

در مرحله پایانی این دوره از رقابت ها که روز آدینه 24 شهریور ماه و در مجموعه ورزشی بعثت برگزار می گردد، ابتدا تیم های مالزی و کره جنوبی از ساعت 15 باهم دیدار می نمایند و از ساعت 17 نیز بازی پایانی را تیم های ملی ایران و اندونزی برای کسب عنوان قهرمانی برگزار می نمایند.

گفتنی است بازی پایانی این دروه از رقابت ها در حضور کولن، دبیر کل فدراسیون جهانی ورزش مدارس و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و کشوری برگزار گردید.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 492

به "تیم های ملی دانش آموزی ایران و اندونزی به فینال راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های ملی دانش آموزی ایران و اندونزی به فینال راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید