خبرنگاران اهدا 777 دست لباس گان به بیمارستان های یزد و یک خبر کوتاه

به گزارش مجله ابوذریون، یزد- خبرنگاران- اهدای 777 دست لباس گان از سوی دانشگاه یزد به بیمارستان های استان و شروع ثبت نام برای طرح یادکاشت درخت در اردکان از جمله خبرهای روز سه شنبه استان یزد است.

خبرنگاران اهدا 777 دست لباس گان به بیمارستان های یزد و یک خبر کوتاه

عضو هیات علمی دانشکده نساجی دانشگاه یزد گفت: از آبان ماه سال 99 تا به امروز 777 دست لباس گان و شلوار بیمارستانی محافظتی قابل شستشو در کارگاه های پوشاک این دانشکده فراوری و به بیمارستان های استان اهدا شد.

به گزارش شامگاه سه شنبه روابط عمومی دانشگاه یزد به خبرنگاران، حسن مشروطه اضافه کرد: تهیه تجهیزات یاری تنفسی، یک دستگاه الکتروشوک، 2عدد مانیتور پزشکی، 35 عدد بای پپ و 20عدد ماسک از دیگر اقلام اهدایی در این بازه زمانی به بیمارستان هاست.

وی بدون اشاره به مبلغ هزینه شده ادامه داد: 80 درصد هزینه ها از سوی سید محمد عظیم و سعید سعیدا اردکانی 2 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه تامین و بقیه از سوی سایر خیران پرداخت شد

اردکان

همچنین شهردار اردکان با بیان اینکه به منظور یادبود عزیزان درگذشته ،طرح یادکاشت درخت در این شهرستان اجرا می گردد، گفت: در اجرای این طرح درختی به یادبود شخص، ثبت معنوی می گردد و تندیسی در کنار آن قرار می گیرد.

مصطفی پوردهقان اردکان در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: طرح یادشده از 15 اسفند ماه آینده شروع می گردد و مردم می توانند از هم اکنون اقدام به ثبت نام نمایند و در اجرای طرح مردم برای کاشت درخت به این نهاد مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 32223013 تماس بگیرند.

شهردار اردکان با بیان اینکه این طرح در حال حاضر در فاز چهار پارک آزادی اجرا می گردد، توضیح داد: اگر مردم از این طرح استقبال کردند، پارک کوهستان و جنگلی نیز آماده اجراست.

پوردهقان اردکان اظهار کرد : در اجرای طرح یادکاشت، نهال با نظارت و تایید فضای سبز شهرداری انتخاب و هزینه های مربوط به خرید، کاشت، نگهداری، سمپاشی و کود دهی به عهده فرد ثبت نام نماینده است.

وی در ادامه با اشاره اینکه کاشت درخت یکی از بهترین کارهای خیر و اثرگذار است ،اعلام کرد : شهر بدون درخت، بی روح است که با کاشت نهال، سرسبزی و خرمی، لطافت، آسایش و آرامش مردم را درپی دارد.

پوردهقان اردکان به نقش شهرداری در حوزه فضای سبز اشاره نمود و اضافه کرد: شهرداری با ایجاد پارک ها و بوستان ها سالانه چند میلیارد تومان صرف هزینه کاشت و نگهداری فضای سبز شهری می نماید ، امید می رود با طرح یاد کاشت درخت و مشارکت شهروندان با توسعه فضای سبز برای کاهش آلودگی هوا گام موثری برداشته گردد.

شهرستان 105 هزار نفری اردکان که مرکز آن در 60 کیلومتری شمال غربی شهر یزد واقع شده است، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1644

به "خبرنگاران اهدا 777 دست لباس گان به بیمارستان های یزد و یک خبر کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اهدا 777 دست لباس گان به بیمارستان های یزد و یک خبر کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید