خبر خوش برای هواداران سامسونگ، گلکسی واچ مقرون به صرفه در راه است!

به گزارش مجله ابوذریون، با نزدیک شدن به مراسم آنپکد سامسونگ، گزارشی رسمی از عرضه مدل مقرون به صرفه گلکسی واچ خبر می دهد.

خبر خوش برای هواداران سامسونگ، گلکسی واچ مقرون به صرفه در راه است!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، براساس گزارش زومیت، سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه طیف وسیعی از محصولات پوشیدنی خود از جمله گلکسی رینگ و سری گلکسی واچ 7 در تابستان پیش رو است. اخیراً شایعاتی در ارتباط با عرضه مدلی مالی از ساعت هوشمند سامسونگ در جریان شنیده می گردد.

اکنون سامسونگ صفحه پشتیبانی رسمی ای برای مدل نوی از گلکسی واچ با شماره مدل SM-R861 در وب سایت خود منتشر نموده است. این صفحه در حال حاضر به جز شماره مدل، جزئیات بیشتری را ارائه نمی دهد.

ساعت هوشمند نو سامسونگ با شماره مدل SM-R861، قبلاً در دیتابیس FCC لیست شده بود. احتمالاً سامسونگ ساعت مورد بحث را با نام گلکسی واچ FE عرضه خواهد نمود.

با توجه به شباهت شماره مدل ساعت رؤیت شده با سری گلکسی واچ 4، احتمالاً گلکسی واچ FE نسخه تغییرنام یافته ای از ساعت مورد بحث خواهد بود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ صرفاً ساعت نوی با نام گلکسی واچ 4 مدل 2024 را با نرم افزار به روزشده عرضه کند.

عرضه نسخه تغییرنام یافته از محصولی سه ساله غیرمنطقی به نظر می رسد. سامسونگ اخیراً این کار را با عرضه تبلت گلکسی تب S6 لایت 2024 انجام داده است.

اطلاعات فاش شده در دیتابیس FCC از این حکایت دارند که مدل مورد بحث از گلکسی واچ فقط قابیلت اتصال به وسیله بلوتوث را دارد. قیمت ساعت هوشمند نو گلکسی واچ FE همچنان نامشخص است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 خرداد 1403 بروزرسانی: 13 خرداد 1403 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2454

به "خبر خوش برای هواداران سامسونگ، گلکسی واچ مقرون به صرفه در راه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای هواداران سامسونگ، گلکسی واچ مقرون به صرفه در راه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید