رئیس بارسا: زمان مناسبی برای معین تکلیف والورده نیست

به گزارش مجله ابوذریون، تهران- خبرنگاران- جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است اکنون زمان مناسبی برای تصمیم گیری در خصوص آینده ارنستو والورده نبوده و تیم باید تمرکز خود را روی فینال جام حذفی معطوف کند.

رئیس بارسا: زمان مناسبی برای معین تکلیف والورده نیست

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: قهرمان لالیگا اسپانیا شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول با چهار گل تن به شکست داد تا در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با نتیجه چهار بر سه از صعود به فینال باز بماند.

این در حالی است که آبی اناری ها سال گذشته نیز با اتفاقی مشابه توسط آ. اس رم از لیگ قهرمانان کنار رفتند و والورده با وجود 2 کسب قهرمانی متوالی در لالیگا، انتظار سیل انتقادها را می کشید.

با این وجود، بارتومئو بر این باور است که اکنون زمان خوبی برای بحث در خصوص آینده والورده نیست چرا که کاتالان ها این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل والنسیا در فینال جام حذفی اسپانیا، جام دیگری را به صندوقچه افتخارات خود بیافزایند.

بارتومئو در این خصوص گفت: در حال حاضر بابت حذف به شدت ناراحت هستیم؛ باید با بالا بردن روحیه، خودمان را برای فینال جام حذفی آماده کنیم؛ روزهای سختی برای همه در پیش است اما باید روی پای خودمان بمانیم.

وی ادامه داد: زمان تفکر و شرح در خصوص این شکست فرا می رسد اما قبل از آن باید قهرمان کوپا دل ری شویم؛ سال گذشته در رم اتفاقی مشابه رخ داد؛ شرح دادن این موضوع سخت است اما در داخل باشگاه به آن رسیدگی می کنیم اما حالا عذرخواهی از تمام طرفداران و کوشش برای فتح جام حذفی در اولویت است.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 231

به "رئیس بارسا: زمان مناسبی برای معین تکلیف والورده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بارسا: زمان مناسبی برای معین تکلیف والورده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید