راه یابی چهار کماندار ریکرو به جمع 32نفر برتر کاپ آسیایی تایلند

به گزارش مجله ابوذریون، در ادامه رقابت های تیروکمان کاپ آسیایی که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است و در روز سوم، چهار کماندار کشورمان به جمع 32 نفر برتر کاپ آسیایی تایلند راه یافتند.

راه یابی چهار کماندار ریکرو به جمع 32نفر برتر کاپ آسیایی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های تیروکمان کاپ آسیا و در مرحله حذفی رشته ریکرو زنان و مردان که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، چهار نماینده کشورمان با رجحان مقابل حریفان خود به جمع 32 کماندار برتر این رقابت ها راه یافتند.

در بخش ریکرو مردان؛ صادق اشرفی با نتیجه 6 بر صفر کمانداری از کشور میانمار را شکست داد و متین سبزی در رقابت با حریف فیلیپینی خود 5 بر 5 مساوی کرد که در تیر طلایی این حریف را شکست داد. در دور بعد، صادق اشرفی به مصاف حریفی از بنگلادش خواهد رفت و متین سبزی با کمانداری از کشور اندونزی پیکار می نماید.

دیگر نماینده ایران در این مرحله وحید بهدانی بود که با شکست برابر حریفی از چین تایپه از راهیابی به مرحله بعد باز ماند.

در ادامه رقابت های دور حذفی کاپ آسیایی تایلند و در بخش ریکرو بانوان، پریسا روحانیان با نتیجه 7 بر یک کماندار قرقیزستانی را شکست داد و در مرحله بعد باید به مصاف حریفی از چین تایپه برود. همچنین پارمیدا قاسمی و نیلوفر علی پور دو کماندار کشورمان در این مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند که با رجحان پارمیدا قاسمی همراه بود. قاسمی در مرحله بعد باید به مصاف حریفی از هند برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 410

به "راه یابی چهار کماندار ریکرو به جمع 32نفر برتر کاپ آسیایی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی چهار کماندار ریکرو به جمع 32نفر برتر کاپ آسیایی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید