رضازاده: مرادی سه سال پیش باید رستمی را کنار می گذاشت

به گزارش مجله ابوذریون، حسین رضازاده قهرمان سابق فوق سنگین دنیا و المپیک معتقد است که رییس فدراسیون وزنه برداری اگر واقعا می توانست کیانوش رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند همان سه سال پیش این کار را انجام می داد!

رضازاده: مرادی سه سال پیش باید رستمی را کنار می گذاشت

به گزارش خبرنگاران ، حسین رضازاده معتقد است که رییس فدراسیون وزنه برداری اگر واقعا می توانست کیانوش رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند همان سه سال پیش این کار را انجام می داد!

قهرمان سابق فوق سنگین دنیا و المپیک درباره دعوت نشدن کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات دنیای 2018 می گوید: رییس فدراسیون باید در این مورد صحبت کند چراکه بعد از اوت کردن کیانوش رستمی در بازی های آسیایی در مصاحبه ای عنوان نموده بود که کیانوش رستمی همچنان همان روند قبلی را ادامه می دهد. اما زمانی نگذشت که مرادی حرفش را عوض کرد و مدعی شد که کیانوش رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت نمی نمایند! اما بعید است کسی این ادعا را باور کند. زیرا زمانی که کیانوش در رکورد گیری تیم ملی قبل از بازی های آسیایی اوت کرد کادرفنی نظر داشت که رستمی به بازی های آسیایی اعزام نشود، اما رییس فدراسیون نظر کادرفنی را وتو کرد و گفت که باید رستمی به بازی ها برود و همه دیدند که دراین مورد بین کادرفنی و فدراسیون درگیری بود.

رضازاده ادامه می دهد: به نظرم اینکه فدراسیون اینطور وانمود کرد آنها کیانوش رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکردند درست نیست. زیرا اگر آنها می توانستند این کار را انجام دهند، سه - چهار سال پیش که او مسیر تنها تمرین کردن را برای خود انتخاب نموده بود، او را دعوت نمی کردند نه حالا که معین است خود رستمی تمایلی برای حضور در رقابت های دنیای نداشته است. فدراسیون همیشه حامی او بوده و برخلاف مخالفت کارشناسان و اعضای شورای فنی او را به تمامی مسابقات اعزام نموده است. در این شرایط باید پرسید که آیا فقط مسابقات دنیای ترکمنستان برای کیانوش زیادی بود؟ به نظرم آنها باید رستمی را به دنیای هم اعزام می کردند چون خیلی دیگر تفاوتی نداشت. اگر واقعا مرادی می خواست رستمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند باید این کار را سه سال پیش انجام می داد نه الان. چون الان دیگر این کار زیاد تاثیری ندارد. در کل رییس فدراسیون و کادرفنی باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشند چرا که آنها در جریان جزییات هستند.

390،5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 37

به "رضازاده: مرادی سه سال پیش باید رستمی را کنار می گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضازاده: مرادی سه سال پیش باید رستمی را کنار می گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید