رونالدو پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شد

به گزارش مجله ابوذریون، ستاره پرتغالی منچستریونایتد با بازگشتش به این تیم به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر جزیره هم تبدیل شد.

رونالدو پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شد

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد برای جذب کریستیانو رونالدو از یوونتوس نه تنها به بانوی پیر رقمی نزدیک به 14.5 میلیون پوند پرداخته بلکه خود این بازیکن پرتغالی را هم به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر جزیره تبدیل کرد.

به گزارش نشریه دیلی میل منچستریونایتد در قرارداد دو ساله اش با رونالدو پذیرفته که به او در هفته 480 هزار پوند حقوق بدهد که این بالاترین رقم در لیگ برتر انگلیس است. پیش از این کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی که 100 هزار پوند کمتر از رونالدو حقوق می گیرد، پردرآمدترین بازیکن بود.

با این حال حقوق رونالدو هنوز تا حقوقی که رقیب دیرینه اش لیونل مسی از پاری سن ژرمن می گیرد فاصله زیادی دارد. مسی که به اسم بازیکن آزاد به PSG ملحق شده بابت هر فصل حضورش در پارک دو پرنس یک میلیون پوند در هفته حقوق می گیرد که بیش از دو برابر حقوق رونالدو است.

رونالدو در حال اجرا مراحل اداری انتقالش به منچستریونایتد از جمله تهیه ویزا کاری برای حضور در بریتانیا است و با انجام تست پزشکی قراردادش را امضا می نماید. او برای انجام اولین بازی اش برای شیاطین سرخ باید دو هفته صبر کند تا بازی های ملی به انتها برسد و آن موقع خواهد توانست برابر نیوکاسل به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1921

به "رونالدو پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید