سلفی با جاذبه های تایلند

به گزارش مجله ابوذریون، تقریبا همه ما در سفر برای یک بار هم که شده دست به گوشی و دوربینمان برده ایم و با نمای جذاب پشت سرمان عکسی انداخته ایم. کاری که با نام سلفی معروف است. افراد بسیاری از سفرهایی که می روند گالری جالبی از این سبک عکس ها جمع آوری نموده اند و گاهی با به اشتراک گذاری آنها در دنیای اینرنت حس بودن در آنجا را برای دیگران هم زنده می نمایند.

سلفی با جاذبه های تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

حالا ما تصمیم گرفتیم گالری از سلفی های مختلف که گردشگران جهان در سفر به تایلند و شهرهای دیدنی آن از جمله بانکوک، پاتایا و پوکت می اندازند، با شما به اشتراک بگذاریم. در پشت سر هر یک از این افراد یکی از جاذبه های تایلند قرار گرفته است.

آب های خوش رنگ و فیروزه ای بسیاری از سواحل تایلند گزینه خوبی برای شنا و لذت بردن از آفتاب هستند. در بسیاری از آنها صخره های پوشیده و سرسبزی سر از دریا بیرون آوردند. سلفی در این آب ها عکس جالبی می گردد.

تایلند نه تنها کشور خنده هاست، کشور معبدها نیز هست. شهرهای تایلند مملو از معابد بودایی هستند که با ورود به آنها سنت و فرهنگی بودایی را از نزدیک لمس می کنید. معابد بسیار قدیمی و بزرگ همراه با مجسمه های عظیم بودا و مرتاض های در حال نیایش، گردشگران زیادی را به تماشای خود می کشانند. با رفتن به این معابد از خودتان یک سلفی بگیرید تا خاطره اش برایتان همواره بماند.

فعالیت های بیشمار دیگری هستند که می توانند در شهرهای تایلند حسابی سرگمتان نمایند. اگر در شهر پوکت هستید به مدرسه میمون ها بروید، مجتمع تفریحی که در آن می توانید از تماشای میمون ها و مزرعه مارها لذت ببرید، با رفتن با این مدرسه تا می توانید با میمون های دوست داشتنی سلفی بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اگر در شهر بانکوک قصد فیل سواری و آب بازی با این موجودات بزرگ و بامزه را دارید، دوربین تان را نباید فراموش کنید، لحظه های نابی از خودتان می توانید ثبت نمایید.

پسر اسپانیایی که تصویرش را در زیر می بینید، تمام کشور تایلند را گشته و کلکسیون بزرگی از سلفی در این کشور دارد.

شما نیز می توانید برای خودتان از سفرهایی که می روید یک گالری درست کنید. حتی می توانید به شکل یک سفرنامه آنها را در جهانی مجازی به اشتراک بگذراید، از لحظه هایتان بگویید و از اتفاقات خوب و بد سفرتان بنویسید. برای ملموس تر بودن آنها عکسی از خودتان با جاذبه های سفر بگذارید. با کمی خلاقیت می گردد طرح های جالبی ریخت، مثلا سلفی هایتان با یک مدل لباس و یا یک رنگ باشد، همواره در حال لبخند زدن در عکس ها باشید، در همه عکس ها یک طرف را نگاه کنید، یک بطری آب دستتان باشد و یا چشمانتان را ببندید، همه اینها می توانند به جالب تر شدن گالری شما یاری نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 235

به "سلفی با جاذبه های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلفی با جاذبه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید