شفر: ما روی زمین بازی می کنیم اما زمین تمرین نداریم

به گزارش مجله ابوذریون، وینفرد شفر: چیزی که امروز دیدیم، یک کار تیمی بسیار خوب بود. در گذشته نیز بازیکنان برای اهداف خود می جنگیدند. امروز نیز دیدیم که همه به هم یاری می کردند و این روحیه تیمی ما را نشان می دهد.

شفر: ما روی زمین بازی می کنیم اما زمین تمرین نداریم

وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان گفت: آغاز مسابقه یک مقدار سخت بود. می دانستیم پیکان تیم خوبی است و به ویژه در ضد حملات خوب عمل می نماید. از گل های مهاجمان راضی و مسرور هستم. گلهای تبریزی و ایسما. بسیار بابت روحیه تیمی مسرور هستم. دیروز نیز گفتم که در گذشته مشکلاتی داشتیم اما از عملکرد همه مسرور هستم که با همه توان جنگیدند و امیدوارم همه بازی امروز را دیده باشند و به این تیم احترام بگذارند.

گزارش بازی پیکان - استقلال را اینجا بخوانید:

به استقلال دل ببندید ، چهره تازه، رویاهای تازه

وینفرد شفر ادامه داد: از بازگشت داریوش شجاعیان بعد از 6-7 ماه بسیار مسرورم. او امروز خوب بازی کرد و طبیعی است که بعد از بازگشت بعد از یک غیبت طولانی بعضی اشتباه می نمایند. تعویض او نیز به دلیل اشتباهات نبود و ما نمی خواستیم برای او مسئله ای ایجاد نگردد. گل زکی پور برابرذوب آهن آفساید گرفته شد اما از اولین گل او که امروز ثبت شد بسیار مسرورم و این گل به اعتماد به نفس او یاری می نماید. به هیچ وجه مغرور نمی شویم و امروز اشتباهاتی داشتیم که باید کمتر گردد. ما در راستا پیشرفت هستیم اما هنوز کامل نشدیم و راه زیادی برای کامل شدن داریم و باید سخت تمرین کنیم و امیدوارم یک زمین تمرین خوب برای روزهای آینده داشته باشیم. ما روی زمین بازی می کنیم و داشتن یک زمین تمرین برای ما بسیار مهم است. -

شفر در بخش بعدی صحبت های خود گفت: چیزی که امروز دیدیم، یک کار تیمی بسیار خوب بود. در گذشته نیز بازیکنان برای اهداف خود جنگیدند. امروز نیز دیدیم که همه به هم یاری می کردند و این روحیه تیمی ما را نشان می دهد. بعد از گل ایسما، وریا و بقیه گل ها همه تیم ما مسرور بودند. حتی فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری نیز که روی نیمکت نبودند، اعتراض نداشتند و نیمکت نشین ها نیز اعتراضی نداشتند که این برای آینده ما بسیار خوب است. یک تعریف و تمجید نیز باید از عملکرد داور داشته باشم که بهترین عملکرد تیم داوری بود. در یک صحنه بازیکنان پیکان به او اعتراض کردند اما او تصمیم درست را گرفت.

وینفرد شفر درباره حضور فرکی در پیکان گفت: برای مربی جدید پیکان آرزوی موفقیت می کنم. او مربی خوب و قابل احترامی است و منتظر بردهای بعدی او خواهم بود و مطمئنم تیم خود را به لیگ برمی گرداند.

شفر در پاسخ به این سوال که همه با حضور منشا متعجب شدند، گفت: من قبل از بازی از او سوال کردم که در چه پستی می تواند به ما یاری کند و او گفت در راست و چپ می تواند به میدان برود. ما نیز طبیعی بود که به شجاعیان استراحت بدهیم و منشا به میدان رفت و توانست به تیم یاری کند. شاید در دیدارهای بعدی درباره مسائل دیگری صحبت کنم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 154

به "شفر: ما روی زمین بازی می کنیم اما زمین تمرین نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: ما روی زمین بازی می کنیم اما زمین تمرین نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید