تور فرانسه: لوشامپیونه، خاتمه هفته هشتم با شکست خانگی مارسی برابر لانس

به گزارش مجله ابوذریون، دیدارهای هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با شکست خانگی تیم فوتبال مارسی مقابل تیم لانس به خاتمه رسید.

تور فرانسه: لوشامپیونه، خاتمه هفته هشتم با شکست خانگی مارسی برابر لانس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال مارسی در استادیوم خانگی خود ولودروم میزبان لانس بود و این بازی را در خاتمه با نتیجه 3 بر 2 به میهمانش واگذار کرد.

هر دو گل مارسی را در این بازی دیمیتری پایت در دقایق 33 و 3+45 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند. این در حالی بود که پیش از دو گل این مهاجم فرانسوی، دروازه مارسی ابتدا در دقیقه 9 به وسیله فلوریان سوتوکا از روی نقطه پنالتی و سپس به وسیله فرانکوفسکی در دقیقه 27 باز شده بود. بازی تا دقیقه 71 با نتیجه 2-2 مساوی جریان داشت تا اینکه وسلی ساید گل رجحان را برای تیم میهمان به ثمر رساند.

به این ترتیب مارسی که با پیروزی در این بازی می توانست به رده دوم جدول صعود کند، با 14 امتیاز به رده سوم سقوط کرد و رده دوم را به تیم لانس داد که حالا 15 امتیازی است. البته مارسی یک بازی معوقه هم دارد.

پیش از این بازی هم تیم موناکو در خانه تیم تازه وارد کلرمون فوت به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. وسام بن یدر در دقیقه 25، کوین فولاند در دقیقه 48 و صوفیانه دیوپ در دقیقه 1+90 برای موناکو گلزنی کردند و تنها گل تیم میزبان را هم محمد بایو در دقیقه 7 به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1976

به "تور فرانسه: لوشامپیونه، خاتمه هفته هشتم با شکست خانگی مارسی برابر لانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: لوشامپیونه، خاتمه هفته هشتم با شکست خانگی مارسی برابر لانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید