مانچینی: باید زودتر کار هلند را یکسره می کردیم، به بازی با 3 مهاجم ادامه می دهیم

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خارج از خانه مقابل هلند، اراده قوی را دلیل دنباله دار بودن بردهای این تیم دانست.

مانچینی: باید زودتر کار هلند را یکسره می کردیم، به بازی با 3 مهاجم ادامه می دهیم

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا اولین برد خود در دومین دوره لیگ ملت های اروپا را دوشنبه شب در خانه هلند کسب کرد. آتزوری با تک گل نیکولو بارلا بازیکن تیم فوتبال اینتر در آخرین دقایق نیمه اول بازی، میزبان خود را در هفته دوم مرحله گروهی شکست داد و به صدر جدول گروه اول لیگ A صعود کرد.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در خاتمه بازی به شبکه رای اسپورت گفت: هلند زمانی که فن دایک در حملات شرکت می کرد، با ارسال توپ های بلند چند موقعیت ساخت. در آن مقطع از بازی، از دقیقه 87 به بعد، بازیکنان ما دیگر خسته شده بودند اما باید خیلی زودتر از اینها کار حریف را یکسره می کردیم. با این حال از ذهنیت بازیکنانم و عملکرد آنها در آمستردام راضی ام چون فوق العاده بودند.

ماریو لوکاتلی، هافبک ساسولو اولین بازی ملی اش را برای ایتالیا انجام داد و یکی از بهترین های میدان هم بود. مانچو درباره بازیکن جدید آتزوری گفت: ما لوکاتلی را دعوت کردیم چون بازیکنی فوق العاده است و هنوز هم می تواند پیشرفت کند. او قدرت بدنی زیاد، کیفیت، وسعت دید بالا و همه چیز دارد.

مانچینی درباره سیستم بازی تیمش عنوان نمود: با سیستم سنتی 3-3-4 بازی کردیم و اوضاع هم خوب پیش رفت. می خواهیم به همین سبک بازی ادامه دهیم. با این حال بدون داشتن ذهنیتی قوی و تاکتیک های منسجم شما نمی توانید 11 بازی متوالی را ببرید. تیم هایی که ما شکست داده بودیم (پیش از تساوی 4 روز پیش مقابل بوسنی و هرزگوین) شاید هم سطح هلند یا آلمان نبودند اما به هر حال باز هم کسب پیروزی مقابل شان کار آسانی نبود.

در هلند همه چیز مطابق میل ایتالیایی ها پیش رفت جز آسیب دیدگی هافبک هجومی شان نیکولو زانیولو که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو که مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. هافبک رم که دو فصل پیش هم به این مصدومیت دچار شده بود در دقیقه 42 میدان را ترک کرد و جای خود را به مویسه کین داد.

مانچینی درباره او گفت: امیدوارم مصدومیت زانیولو جدی نباشد. با این حال باید تا فردا صبر کنیم تا وضعیتش تعیین گردد. من وقتی که او میدان را ترک کرد خیلی نگران بودم اما وقتی با خودش صحبت کردم گفت که درد زانویش کمتر شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1342

به "مانچینی: باید زودتر کار هلند را یکسره می کردیم، به بازی با 3 مهاجم ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: باید زودتر کار هلند را یکسره می کردیم، به بازی با 3 مهاجم ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید