ماهنامه انشاء و نویسندگی به ایستگاه صدم رسید

به گزارش مجله ابوذریون، انشاء و نویسندگی، ماهنامه آموزشی و پژوهشی خبری و اطلاع رسانی و تحلیلی که بهمن ماه 97 یازدهمین سال تولد خود را پشت سرمی گذارد، انتشار آن به شماره صدم رسید.

ماهنامه انشاء و نویسندگی به ایستگاه صدم رسید

به گزارش خبرنگاران، در فهرست شماره 100 این ماهنامه مطالبی با عناوین، سخن مدیر مسئول، پله پله تا ملاقات 100، من می نویسم پس هستم، کاش می توانستم بنویسم، تجربه های معمولی در نوشتن، نوشتن خوب- نوشتن خلاق، گرداوری و تدوین، مشخص مهلت برای نوشتن، در اقلیم قلم، فضای مجازی و نویسندگان نیازمند آموزش، ادبیات ضابطه اندیشیدن است، ایده هایی برای نوشتن خاطره، خوش تر آن باشد که…، دست ها را دریابیم، صدمین سند عشق به نوشتن، نوشتن، ثبت جغرافیای فکر، دوستی، از تجربی به ادبیات، خدمت به نویسندگی به چاپ رسیده است.

حسین حسینی نژاد -مدیرمسئول ماهنامه انشا و نویسندگی، ماهنامه تخصصی در حوزه نویسندگی و ادبیات، در صدمین انتشار این ماهنامه سخنی با خوانندگان خود داشته است.

این صاحب امتیاز ماهنامه انشا و نویسندگی در بخشی از یادداشت خود در این ماهنامه آورده است:

از چند جهت راضیم که شمارۀ صد پیش روی شماست. اول اینکه در رونمایی شمارۀ یک مجله در تابستان 1387 وعده دادیم که شمارۀ 100 را منتشر خواهیم کرد و جشنی هم می گیریم. اگرچه بعضی آن را سنگ بزرگ و نزدن تصویر کردند، اما در واقع تحقق یک آرزو راضی کننده است. راست گفته اند که مراقب آرزوهایت باش، ممکن است محقق شوند و خدای بزرگ را شاکر هستم که آرزویم تحقق پیدا کرد.

اکنون که به پشت سر نگاه می کنم، می بینم که به یاری شما عزیزان، راه بلند و طولانی را طی نموده ایم. در عرصه ای که کمتر مورد توجه بود، حرف های جدی و راهگشا زده ایم. دوستان، مقالات خوبی نوشته اند. مطالب مؤثری دربارۀ قالب های گوناگون نوشتن ترجمه شده است. در بسیاری از موارد، مطلب دست اول ارائه داده ایم. استعدادهای بسیاری را شناسایی نموده ایم و مشوق شان برای ادامە راه شده ایم. منبع عظیمی از انشاءهای دانش آموزان سراسر کشور فراهم نموده ایم که می تواند دستمایۀ پژوهش های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد. تا اینجا کار کوچکی انجام نشده، هرچند مثل هر کار بزرگی، ضعف ها و کاستی هایی هم داشته ایم. طبیعی است که اگر الان با این تجربه می خواستیم آغاز کنیم، نتیجه به گونه ای دیگر رقم می خورد. به حکم آنکه تا شقایق هست، زندگی باید کرد، امیدوارانه به زندگی و کار خود ادامه دهیم و می دانیم که راهی طولانی در پیش داریم. می کوشیم تا از گذشته چراغی برای آینده بسازیم. به یاری خداوند بزرگ و شما یاران همراه، کمی عمیق تر و تخصصی تر راه را ادامه می دهیم. ناگفته نگذارم که حدود چهل جلد ضمیمۀ مجله با نام ردپا هم منتشر نموده ایم که هرکدام انرژی یک شمارۀ اصلی را می طلبید. این ضمیمه ها هرکدام مختص یک مرکز آموزشی در یک شهرستان بود، البته هنوز هم این روال ادامه دارد. منتظر همراهی های شما عزیزان برای شماره های آینده هستم. مطمئن هستم که مثل صد شمارۀ گذشته، یاری خواهید کرد که این راه نرفته و ندیده را با هم پیش برویم و از زیبایی هایش لذت ببریم. به امید دیدارتان در رونمایی های بعدی ماهنامۀ انشاء و نویسندگی.

ماهنامه انشاء و نویسندگی با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سیدحسین محمدی حسینی نژاد به قیمت 14,000 تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 156

به "ماهنامه انشاء و نویسندگی به ایستگاه صدم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهنامه انشاء و نویسندگی به ایستگاه صدم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید