مجیدی: دوست ندارم آلومینیوم حاشیه داشته باشد، با آمدن منصوریان شرایطم بهتر شد

به گزارش مجله ابوذریون، کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با آمدن علیرضا منصوریان، شرایطم در این تیم بهتر شد.

مجیدی: دوست ندارم آلومینیوم حاشیه داشته باشد، با آمدن منصوریان شرایطم بهتر شد

میثم مجیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی خانگی تیمش برابر پیکان گفت: پیکان در این بازی فوتبال بسته ای به نمایش گذاشت. در نیمه اول روی یک اشتباه به حریف پنالتی دادیم که این کار را سخت کرد. در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و چند موقعیت هم داشتیم. در نیمه دوم خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و حتی می توانستیم برنده شویم. با این حال جای شکرش باقی است که بازی باخته را با تساوی عوض کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟ اعلام نمود: در فصل گذشته بعد از 12 سال به تیم شهرم برگشتم و خوشبختانه به لیگ برتر صعود کردیم. کاپیتان تیم هستم و همیشه روی این تمرکز می کنم که حاشیه ها را جمع کنم چون اصلا دوست ندارم آلومینیوم اراک حاشیه داشته باشد. از لحاظ بازی کردن هم شرایط طوری نبود که خودم انتظار داشتم اما با آمدن منصوریان شرایطم در آلومینیوم بهتر شد. برای من موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است و من هم تلاش می کنم بهترین عملکرد را در بازی های بعدی داشته باشم.

مدافع آلومینیوم اراک در ارتباط با رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه کدام تیم در نهایت قهرمان خواهد شد، گفت: پیش بینی خیلی سخت است و سه تیم بالای جدول به یک اندازه شانس دارند. فکر می کنم استقلال با این تیم خیلی زود می تواند خودش را به پرسپولیس و سپاهان برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1756

به "مجیدی: دوست ندارم آلومینیوم حاشیه داشته باشد، با آمدن منصوریان شرایطم بهتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: دوست ندارم آلومینیوم حاشیه داشته باشد، با آمدن منصوریان شرایطم بهتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید