معرفی تمامی ایرلاین ها در پروازهای ایران به مقصد ترکیه

به گزارش مجله ابوذریون، پروازهای ایران به ترکیه تنوع زیادی دارد و بسیاری از ایرلاین های داخلی و خارجی در این مسیر پرتردد مسافران را بین دو کشور ایران و ترکیه جا به جا می نمایند. در سال های اخیر تقاضا برای سفر شهرهای مختلف کشور ترکیه به خصوص دو شهر استانبول و آنتالیا بیشتر شده و بسیاری از مسافران ترجیح می دهند، در این سفر از هواپیما برای تردد بین دو کشور استفاده نمایند.

معرفی تمامی ایرلاین ها در پروازهای ایران به مقصد ترکیه

تنوع و تعداد پروازهای روزانه بین ایران و ترکیه زیاد است، پروازهای ایران به ترکیه از مبدا شهرهای بزرگ کشورمان همانند تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و ارومیه به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه همانند استانبول، آنکارا، ازمیر و آنتالیا به صورت روزانه و یا هفتگی انجام می گردد. مسافران به راحتی می توانند بلیط سفر خود را در این مسیر به صورت یک طرفه و یا دو طرفه تهیه کنند و سپس راهی سفر شوند. به علت مسافت کوتاه بین دو کشور ایران و ترکیه و رقابت ایرلاین ها در این مسیر، قیمت بلیط پروازهای ایران به ترکیه در اغلب روزهای سال مالی است. در ادامه قصد داریم شما را با خدمات و امکانات پروازهای ایران به ترکیه ایرلاین های مختلف بیشتر آشنا کنیم، با این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران تا خاتمه همراه باشید.

پروازهای ایران به ترکیه

همواره در بین گردشگران ایرانی تقاضا برای سفر کاری و یا تفریحی به شهرهای بزرگ و کوچک کشور ترکیه زیاد است و در چند سال گذشته به واسطه مهاجرت زیاد هموطنان به این کشور همسایه درخواست ها برای بلیط پروازهای ایرلاین به ترکیه چند برابر شده و معمولا بلیط های این مسیر بین المللی به سرعت به فروش می رود. معمولا بیشترین تقاضا برای پروازهای ایران به ترکیه برای مسیر تهران به استانبول و بالعکس است و اغلب ایرلاین های داخلی و خارجی به صورت روزانه چند پرواز مستقیم در این مسیر دارند.

در سال های اخیر و با افزایش تقاضاها برای سفر به کشور ترکیه از ایران علاوه بر ایرلاین های ایرانی و ترک، بسیاری از ایرلاین های خارجی به خصوص ایرلاین های کشورهای امارات و قطر پا به این عرصه گذاشته اند و مسافران را در مسیر بین دو کشور ایران و ترکیه با پروازهای توقف دار و یا مستقیم جا به جا می کنند. بعضی از مسافران هم برای استفاده از خدمات ایرلاین های خارجی در پروازهای ایران به ترکیه، بلیط پرواز خود را با هزینه ای بیشتر در مقایسه با پروازهای مشابه ایرلاین های ایرانی و ترک از ایرلاین های خارجی تهیه می کنند تا سفر با کیفیتی را از ایران به ترکیه و بالعکس داشته باشند.

پرواز با ایرلاین ترکی به ترکیه

یکی از محبوب ترین راه های سفر از ایران به کشور ترکیه بدون شک با استفاده از پروازهای ایرلاین های ترک است، تنوع و تعداد پرواز با ایرلاین ترکی به ترکیه کم نیست و هر روز هم بر تعداد شرکت های هواپیمایی ترک افزوده می گردد که این موضوع باعث شده سفر از ایران به ترکیه و بالعکس هر روز راحت تر و باکیفیت تر از روز قبل گردد. مسافران همواره از کیفیت بالای پروازها و خدمات ارائه شده در زمان سفر با ایرلاین های ترک راضی هستند. پروازهای ایران به ترکیه با ایرلاین های ترک به صورت مستقیم از مبدا شهرهای مختلف کشورمان همانند تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و ارومیه انجام می گردد. کیفیت بالای هواپیماهای مورد استفاده در ایرلاین های ترک باعث شده، بسیاری از مسافران برای داشتن سفری ایمن و راحت پرواز با این ایرلاین ها را ترجیح دهند.

بلیط پرواز با ایرلاین ترکی به ترکیه به دو صورت چارتری و سیستمی عرضه می گردد و مسافران بر حسب شرایط خود می توانند این بلیط ها را به صورت اینترنتی از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما همانند خبرنگاران برای تاریخ سفر خود از مبدا شهرهای مختلف ایران به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه تهیه کنند. در ادامه بعضی از مشهورترین ایرلاین های ترک را به شما معرفی خواهیم کرد که پروازهای ایران به ترکیه و بالعکس را در برنامه پروازی خود دارند.

ترکیش ایرلاین - Turkish Airlines - پروازهای ایران به ترکیه

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین (Turkish Airlines) بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور ترکیه است که در سال 1933 به عنوان هواپیمایی ملی این کشور افتتاح شده و تا به امروز در بیش از 250 مسیر پروازی مسافران را جا به جا می نماید. ترکیش ایرلاین چهارمین شرکت بزرگ هواپیمایی دنیا از لحاظ مسیرهای پروازی و سومین ایرلاین بزرگ اروپا پس از ایرفرانس و لوفت هانزا از نظر جابه جایی مسافر است. بلیط پروازهای ایران به ترکیه این شرکت جز پر طرفدارترین پروازهای این ایرلاین ترک می باشد و همواره تقاضا برای خرید بلیط ترکیش در مسیر ایران به ترکیه وجود دارد.

بلیط های متنوع در کلاس های پروازی مختلف، راحتی فضای کابین و صندلی ها، امکان حمل حیوانات خانگی، امنیت بالا، تنوع غذایی زیاد در طول پرواز و پرسنل حرفه ای و مجرب را می توان از جمله مزیت های پروازهای ایران به ترکیه ایرلاین ترکیش اعلام کرد که باعث محبوبیت پروازهای این ایرلاین در بین گردشگران ایرانی شده است. ترکیش ایرلاین در حال حاضر به صورت روزانه در مسیر تهران به استانبول و بالعکس پرواز دارد، بعلاوه مسافران در مسیرهای مشهد به استانبول، اصفهان به استانبول، شیراز به استانبول و تبریز به استانبول می توانند از پرواز با ایرلاین ترکی به ترکیه لذت ببرند. بعلاوه دریافت کارت پرواز به صورت آنلاین هم برای مسافران ایرانی ترکیش امکان پذیر است.

آنادولوجت - AnadoluJet

آنادولوجت (AnadoluJet) یکی از ایرلاین های مشهور کشور ترکیه است که دفتر مرکزی آن در سال 2008 در شهر آنکارا افتتاح شده و یکی از زیرمجموعه های شرکت هواپیمایی ترکیش می باشد. این ایرلاین پروازهای ایران به ترکیه زیادی در برنامه پروازی هفتگی خود دارد و بسیاری از مسافران برای تجربه سفری راحت و ایمن پروازهای آنادولوجت را ترجیح می دهند. ایرلاین آنادولوجت در حال حاضر به بیش از 40 فرودگاه بین المللی در شهرهای مختلف از جمله تهران پرواز دارد، یکی از مزیت های سفر با آنادولوجت بدن شک قیمت مناسب بلیط های این ایرلاین ترک است.

این ایرلاین فقط در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی در پروازهای ایران به ترکیه بلیط دارد و مسافران ایرانی از کیفیت خدمات ارائه شده در پروازهای این ایرلاین ترک همواره راضی هستند. این ایرلاین در مسیرهای تهران به استانبول، تهران به آنکارا، تهران به آنتالیا، ارومیه به استانبول، تهران به آلانیا و تهران به دنیزلی به صورت روزانه و یا هفتگی پروازهایی را دارد و مسافران را در این مسیرها جا به جا می نماید.

ماوی گوک - Mavi Gök

ماوی گوک (Mavi Gök) تنها ایرلاینی است که از ایران به شهر آنتالیا کشور ترکیه پرواز مستقیم دارد و مسافران برای گذراندن تعطیلات در سواحل آنتالیا می توانند از پروازهای این ایرلاین ترک استفاده کنند. ایرلاین ماوی گوک در سال 2007 در شهر آنتالیا دفتر مرکزی خود را افتتاح نموده و در حال حاضر در مسیر تهران به آنتالیا و بالعکس به صورت هفتگی دو پرواز دارد. کیفیت بالای هواپیماهای مورد استفاده در این ایرلاین و خدمات متنوع در طول پرواز را می توان از جمله مزیت های سفر با ایرلاین ماوی گوک دانست.

بلیط پروازهای ایران به ترکیه ماوی گوک در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی عرضه می گردد و این ایرلاین در حال حاضر فقط در مسیر تهران به آنتالیا و بالعکس پرواز دارد. ماوی گوک تنها ایرلاینی است که از ایران به مقصد آنتالیا پرواز مستقیم دارد، این پرواز فقط یک توقف نیم ساعته در فرودگاه شهر کایسری داشته و مسافران در زمان توقف از هواپیما پیاده نمی شوند. گردشگران ایرانی می توانند بلیط پرواز ماوی گوک (Mavi Gök) را از سایت آژانس خبرنگاران به عنوان تنها کننده رسمی این ایرلاین در ایران به راحتی و با برترین قیمت تهیه کنند.

فری برد - Freebird Airlines

شرکت هواپیمایی فری برد (Freebird Airlines) ترکیه در سال 2001 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نموده و یکی از محبوب ترین ایرلاین های ترکیه است که در مسیر ایران به ترکیه به صورت روزانه و یا هفتگی پرواز دارد. بلیط های ایرلاین فری برد ترکیه در هر سه کلاس پروازی عرضه می گردد، البته هدف اصلی این ایرلاین ارائه خدمات لوکس و ویژه به همه مسافران است و از این نظر محدودیتی برای مسافران خود قائل نیست.

این شرکت در حال حاضر 8 فروند هواپیمای ایرباس A320 در اختیار دارد و با برترین خدمات و هواپیماها مسافران خود در مسیرهای پروازی مختلف را جا به جا می نماید. مسافران ایرانی می توانند بلیط پروازهای ایران به ترکیه این ایرلاین را برای مسیرهای تهران به آنتالیا، اصفهان به آنتالیا، تهران به استانبول و اصفهان به استانبول تهیه کنند و با بلیط پرواز با ایرلاین ترکی به ترکیه راهی شهرهای مختلف این کشور شوند.

پگاسوس - Pegasus

پگاسوس (Pegasus) هم یکی از ایرلاین های خوشنام کشور ترکیه است، دفتر مرکزی این ایرلاین در سال 2005 به وسیله خانواده ثروتمند سابانجی در کشور ترکیه افتتاح شده و در حال حاضر مسافران را در مسیرهای پروازی مختلف جا به جا می نماید. قیمت مناسب بلیط برای سفر هوایی را می توان شعار اصلی شرکت پگاسوس دانست که باعث شده بسیاری از مسافران برای صرفه جویی در هرینه های سفر خود به سراغ بلیط های این ایرلاین بروند.

هواپیمایی پگاسوس به علت ارائه ارزانترین بلیط در کلیه مسیرهای خود کترینگ ندارد و مسافران برای صرف غذا در پرواز می توانند 24 ساعت قبل به سایت این ایرلاین مراجعه کنند و از منو غذایی این ایرلاین برای سفر هوایی خود غذا سفارش دهند. ایرلاین پگاسوس در حال حاضر مسافران ایرانی را در مسیرهای تهران به استانبول، تهران به آنتالیا، تبریز به استانبول و تبریز به آنتالیا جا به جا می نماید.

پرواز با ایرلاین ایرانی به ترکیه

اگر تمایل دارید در طول سفر هوایی خود به کشور ترکیه به راحتی بتوانید با خدمه پرواز ارتباط بگیرید، ما به شما خرید بلیط پرواز با ایرلاین ایرانی به ترکیه را پیشنهاد می کنیم. مسافرانی که قصد صرفه جویی در هزینه های سفر خود را دارند، با خرید بلیط پروازهای ایران به ترکیه از ایرلاین های داخلی می توانند هزینه های سفر هوایی خود به شهرهای مختلف کشور ترکیه را مدیریت کنند. توجه داشته باشید که بلیط پروازهای ایران به ترکیه با ایرلاین های ایرانی فقط در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی به مسافران عرضه می گردد و هیچ یک از پروازهای ایرانی بلیط صندلی فرست کلاس برای فروش ندارند.

خدمات ارائه شده به مسافرانی که پرواز با ایرلاین ایرانی به ترکیه را ترجیح می دهند در سطح قابل قبولی است. پروازهای ایران به ترکیه با ایرلاین های ایرانی به صورت مستقیم و دو طرفه از مبدا شهرهای مختلف کشورمان همانند تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و ارومیه انجام می گردد، این ایرلاین ها در حال حاضر پروازهای متعددی به صورت روزانه به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه همانند استانبول، آنکارا، وان و ازمیر دارند. ایرلاین های ایرانی بلیط پروازهای ایران به ترکیه را به دو صورت سیستمی و چارتری به مسافران عرضه می کنند.

قشم ایر - Qeshm Air

شرکت هواپیمایی قشم ایر (Qeshm Air) در سال 1372 با دو فروند هواپیما کار خود را آغاز نموده است. این ایرلاین در حال حاضر در بسیاری از مسیرهای پروازی داخلی و خارجی مسافران را با هواپیماهای خود جا به جا می نماید. قشم ایران جز ایرلاین هایی است که در مسیر ایران به ترکیه هم به صورت هفتگی پرواز دارد و مسافران می توانند بلیط پروازهای ایران به ترکیه قشم ایر را در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس برای سفر به کشور ترکیه تهیه کنند.

تهران به استانبول و بالعکس در حال حاضر تنها مسیر پروازی ایرلاین قشم ایر از ایران به ترکیه است و مسافران به علت هزینه ارزان بلیط های این شرکت هواپیمایی سفر با پروازهای قشم ایر را ترجیح می دهند.

ماهان - Mahan Air

شرکت هواپیمایی ماهان (Mahan Air) در سال 1371 دفتر مرکزی خود را در شهر تهران افتتاح کرد، شرکت هواپیمایی ماهان در حال حاضر 54 هواپیما در ناوگان هوایی خود دارد و یکی از بزرگترین ایرلاین های ایرانی است که مسافران را در مسیرهای داخلی و خارجی جا به جا می نماید. یکی از پرفروش ترین بلیط های ایرلاین ماهان به مسیر پروازی تهران به استانبول و بالعکس تعلق دارد و بسیاری از مسافران هواپیماهای با کیفیت ایرلاین ماهان را برای سفر به کشور ترکیه ترجیح می دهند.

ایرلاین ماهان در حال حاضر در مسیرهای تهران به استانبول و تهران به آنکارا به صورت روزانه پروازهای مستقیمی را دارد و مسافران برای سفر به کشور ترکیه می توانند از خدمات این ایرلاین استفاده کنند. بلیط پروازهای ایران به ترکیه ماهان در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس فروخته می گردد.

ایران ایر تور - Iran Airtour - پروازهای ایران به ترکیه

شرکت هواپیمایی ایران ایر تور (Iran Airtour) در سال 1351 فعالیت خود را با هدف جا به جایی مسافران ایرانی در مسیرهای زیارتی آغاز نموده و یکی از مشهورترین ایرلاین های داخلی در بین دوستداران سفرهای هوایی است.

این ایرلاین علاوه بر مسیرهای داخلی مسافران را در مسیرهای پروازی خارجی به شهرهای مختلف دنیا همانند شهرهای کشور ترکیه جا به جا می نماید. پروازهای این ایرلاین به دو صورت سیستمی و چارتری در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس فروخته می گردد. این ایرلاین در مسیرهای تهران به استانبول، تبریز به استانبول، تهران به ازمیر و تبریز به ازمیر به صورت روزانه و هفتگی پروازهای مستقیمی دارد.

ایران ایر - Iran Air - پروازهای ایران به ترکیه

شرکت ایران ایر (Iran Air) کار خود را با عنوان هواپیمایی ملی ایران هما در سال 1325 آغاز نموده و بزرگترین شرکت هواپیمایی ایران است. شرکت ایران ایر به علت تجربه طولانی که در زمینه جا به جایی مسافران دارند جز شرکت های هواپیمایی محبوب بین مردم محسوب می گردد و اغلب مسافران ایرانی برای سفر در مسیرهای داخلی و خارجی پروازهای این ایرلاین را ترجیح می دهند.

کیفیت بالای پرواز، امنیت، خدمات متنوع و پرسنل حرفه ای را می توان از مزیت های خرید بلیط پروازهای ایران به ترکیه اعلام کرد. شرکت هواپیمایی ایران بلیط های مسیر ایران به ترکیه خود را در دو کلاس اکونومی و بیزینس به صورت چارتری و سیستمی عرضه می نماید. این ایرلاین در حال حاضر در مسیرهای تهران به استانبول و تهران به آنکارا مسافران را به صورت رفت و برگشت با برترین هواپیماها جا به جا می نماید.

معراج - Meraj Airlines

شرکت هواپیمایی ایرانی معراج (Meraj Airlines) در سال 1389 دفتر مرکزی خود را در شهر تهران افتتاح نموده و در حال حاضر مسافران در بسیاری از مسیرهای داخلی و خارجی به صورت روزانه با هواپیماهای خود جا به جا می نماید. معراج تنها ایرلاین داخلی است که برای مسافران خود کابین فرست کلاس هم تدارک دیده و در حال حاضر تعداد محدودی از صندلی های پرواز ایرلاین معراج از نوع فرست کلاس است. صندلی های فرست کلاس معراج بسیار مدرن و راحت هستند و مسافران این کلاس پروازی از وجود کادری مجرب و آموزش دیده، پذیرایی خوب و تفریح های داخل پروازی و بسیاری امکانات دیگر بهره می برند.

ایرلاین معراج در مسیر ایران به ترکیه هم به صورت روزانه پروازهایی دارد و مسافران می توانند بلیط پروازهای ایران به ترکیه ایرلاین معراج را برای مسیرهای تهران به استانبول و تهران به دالامان ترکیه تهیه کنند.

آسمان - Iran Aseman Airlines

شرکت هواپیمایی آسمان (Iran Aseman Airlines) در سال 1359 کار خود را آغاز نموده است، این ایرلاین قدیمی و خوشنام روزانه پروازهای متعددی را در مسیرهای داخلی و خارجی در برنامه پروازی خود دارد و بسیاری از مسافران بلیط پروازهای ایران به ترکیه را از این شرکت تهیه می کنند. هواپیمایی آسمان علاوه بر پروازهای داخلی، در ایام هفته به طور منظم پروازهایی به مقاصد خارجی هم در برنامه پروازی خود دارد.

مقاصد خارجی پروازهای هواپیمایی آسمان بعضی از شهرهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه را شامل می گردد. ایرلاین آسمان در حال حاضر در مسیر تهران به استانبول و ارومیه به استانبول مسافران را جا به جا می نماید. توجه داشته باشید که هواپیمایی آسمان در هواپیماهای فعلی تنها کلاس پروازی اکونومی را دارد، در این کلاس پروازی صندلی های راحت و وعده غذایی رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

پرواز با ایرلاین های خارجی به ترکیه - پروازهای ایران به ترکیه

همان طور که در ابتدا مقاله هم اشاره کردیم با افزایش تقاضا برای سفر بین دو کشور ایران و ترکیه، بسیاری از ایرلاین های غیر ایرانی و ترک هم آغاز به ارائه پروازهایی در این مسیر کردند. ایرلاین های کشورهای قطر و امارات در این حوزه پیشگام هستند و به صورت روزانه و یا هفتگی پروازهایی را بین شهرهای مختلف ایران و ترکیه به صورت مستقیم و یا با توقف در برنامه پروازی خود دارند.

تنوع بالای خدمات ارائه شده در پروازهای این شرکت های هوایی بین المللی و بعلاوه ایمنی بالای ناوگان هوایی این ایرلاین ها باعث شده مسافران زیادی تمایل داشتند برای سفر از ایران به ترکیه بلیط های این ایرلاین های مشهور را تهیه کنند و با خدمات درجه یک راهی کشور ترکیه شوند. بلیط های پرواز با ایرلاین های خارجی به ترکیه همانند سایر ایرلاین های داخلی و ترک به دو صورت سیستمی و چارتری عرضه می گردد و مسافران در هر سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس می توانند بلیط سفر هوایی خود به مقصد کشور ترکیه را تهیه کنند. در ادامه بعضی از مشهورترین ایرلاین هایی خارجی را که پروازهای ایران به ترکیه دارند را به شما معرفی می کنیم.

امارات - Emirates

شرکت هواپیمایی بین المللی امارات (Emirates) یکی از مشهورترین ایرلاین های دنیا است که علت اصلی معروفیت این ایرلاین خدمات متنوعی می باشد که به مسافران خود ارائه می نماید. این ایرلاین در سال 1985 میلادی تاسیس شده و بزرگترین ناوگان هوایی خاورمیانه را تا قبل از تاسیس قطر ایرویز با بیش از 200 فروند هواپیما در اختیار داشته است. کابین های بزرگ و صندلی های با کیفیت این ایرلاین تنها بخشی از جذابیت های سفر با پروازهای امارات است که باعث شده مسافران ایرانی هم تمایل زیادی برای سفر با هواپیماهای این ایرلاین داشته باشند.

بلیط های ایرلاین امارات در مسیر پروازی ایران به ترکیه در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس عرضه می گردد و مسافران برای سفر به شهرهای مختلف کشور ترکیه از ایران می توانند بلیط پرواز خود را از این ایرلاین درجه یک تهیه کنند. پرواز تهران استانبول ایرلاین امارات معمولا به صورت هفتگی در برنامه پروازهای این ایرلاین موجود است و با یک توقف کوتاه در کشور امارات مسافران ایرانی را به استانبول می رساند.

فلای دبی - flydubai - پروازهای ایران به ترکیه

شرکت هواپیمایی فلای دبی (flydubai) همان طور که از نام آن تعیین است، یکی از مالی ترین ایرلاین های دنیا است که در سال 2008 کار خود را در کشور امارات آغاز نموده و مسافران را در مسیرهای پروازهای مختلف به مقصد شهرهای مختلف دنیا جا به جا می نماید. این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی آن در فرودگاه دبی واقع شده است، در حال حاضر 52 فروند هواپیما با برترین کیفیت برای جا به جایی مسافران خود تدارک دیده است. فلای دبی به صورت هفتگی پروازهایی هم در مسیر ایران به ترکیه دارد و مسافران را به این دو کشور همسایه جا به جا می نماید. تمامی پروازهای این ایرلاین با یک توقف در فرودگاه دبی انجام می گردد و مسافران می توانند بلیط فلای دبی را در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس برای سفر به شهرهای مختلف کشور ترکیه تهیه کنند.

تهران به استانبول، شیراز به استانبول، مشهد به استانبول و اصفهان به استانبول جز مسیرهای پروازی این ایرلاین بین دو کشور ایران و ترکیه است، همه این پروازها با یک توقف چند ساعته در فرودگاه شهر دبی انجام می گردد و ایرلاین فلای دبی پرواز مستقیم بین ایران و ترکیه ندارد.

ایر عربیا - Air Arabia

شرکت هواپیمایی ایر عربیا (Air Arabia) در سال 2003 دفتر مرکزی خود را در فرودگاه شارجه کشور امارات متحده عربی افتتاح نموده است و یکی از مشهورترین ایرلاین های کشور امارات می باشد. این ایرلاین هواپیمای مدرن بسیاری را در خطوط هوایی خود دارد، در حال حاضر بیش از 50 هواپیما با میزان ها و امکانات مختلف در خطوط هوایی ایر عربیا مسافران را در مسیرهای پروازهای مختلف از جمله مسیر پروازی ایران به ترکیه جا به جا می نماید. شرکت هواپیمایی ایرعربیا با شعار پرواز بیشتر، هزینه کمتر طیف گسترده ای از پروازها به نقاط مختلف دنیا را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت تقاضا برای بلیط پروازهای ایران به ترکیه از این ایرلاین زیاد است و مسافران برای صرفه جویی در هزینه های سفر خود خرید بلیط از ایرلاین با کیفیت را ترجیح می دهند.

تقریبا همه پروازهای هواپیمایی ایر عربیا از فرودگاه بین المللی شارجه انجام می گردد و مسافران ایرانی برای سفر با هواپیماهای این ایرلاین به کشور ترکیه باید یک توقف چند ساعته را در فرودگاه شارجه داشته باشند. این ایرلاین در حال حاضر در مسیرهای تهران به استانبول، شیراز به استانبول و مشهد به استانبول پرواز دارد، تمامی این پروازها به صورت توقف دار است و ایر عربیا از ایران به ترکیه هیچ پرواز مستقیمی ندارد.

کویت ایرویز - Kuwait Airways

کویت ایرویز (Kuwait Airways) شرکت ملی هواپیمایی کشور کویت است که در 1954 میلادی سال تاسیس شده و در حال حاضر 23 فروند هواپیما در ناوگان خود دارد. این شرکت هواپیمایی بین المللی 38 مقصد در سراسر قاره آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و خاورمیانه در برنامه پروازهای روزانه و هفتگی خود دارد.

بلیط های این ایرلاین کویتی در سه کلاس پروازی فرست کلاس، بیزینس و اکونومی به صورت سیستمی برای مسافران ایرانی عرضه می گردد و در حال حاضر پروازهای ایران به ترکیه، شرکت کویت ایرویز فقط در مسیر تهران به استانبول و مشهد به استانبول انجام می گردد. این پرواز به صورت توقف دار است و مسافران باید از تهران به فرودگاه کویت بروند و پس از توقفی کوتاه در این فرودگاه راهی شهر استانبول در کشور ترکیه شوند.

قطر ایرویز - Qatar Airways - پروازهای ایران به ترکیه

قطر ایرویز (Qatar Airways) تنها شرکت هواپیمایی کشور قطر است که در سال 1993 راه اندازی شده و در مدت کوتاهی توانسته با ارائه برترین خدمات به مسافران خود به یکی از محبوب ترین خطوط هوایی در دنیا تبدیل گردد. علت اصلی معروفیت شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بدون شک هواپیمای مدرن و امکانات متنوعی است که در طول پرواز پرسنل حرفه ای و کاربرد این ایرلاین قطری در اختیار مسافران قرار می دهد. این ایرلاین در بیش از 150 کشور دنیا فعالیت می نماید، مسافران می توانند بلیط پروازهای ایران به ترکیه خود را از قطر ایرویز تهیه کنند.

بلیط پروازهای قطر ایرویز در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس عرضه می گردد و مسافران این ایرلاین با برترین کیفیت و خدمات می توانند سفر کنند. صندلی های کابین فرست کلاس و بیزینس قطر ایرویز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این ایرلاین هم پرواز مستقیمی از ایران به ترکیه ندارد و تمامی پروازهای قطر ایرویز از ایران به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه با یک توقف کوتاه در فرودگاه دوحه انجام می گردد. تهران به استانبول، تهران به آنتالیا، مشهد به آنتالیا، مشهد به استانبول، تهران به ازمیر و مشهد به ازمیر جز مسیرهای پروازی این ایرلاین بین دو کشور ایران و ترکیه است.

لوفتانزا - Lufthansa - پروازهای ایران به ترکیه

شرکت هواپیمایی مشهور لوفتانزا (Lufthansa) در سال 1955 میلادی در کشور آلمان کار خود را آغاز نموده و یکی از معروفترین و بزرگترین خطوط هواپیمایی دنیا است. این ایرلاین در حال حاضر بزرگترین ناوگان هوایی قاره اروپا می باشد و کیفیت بالای هواپیماها و خدمات متنوع را می توان از جمله مزیت های اصلی سفر با لوفتانزا اعلام کرد.

ارائه خدمات سطح بالا برای مسافران و راحتی بیشتر در پرواز از ویژگی های پروازهای ایران به ترکیه لوفتانزا است، خدماتی که البته منجر به قیمتی بالاتر نیز می گردد. بسیار از مسافران اما برای تجربه سفری راحت و دلچسب پروازهای این ایرلاین آلمانی را برای سفر به شهرهای مختلف کشور ترکیه ترجیح می دهند.

فرق پرواز ترک و ایرانی در سفر به ترکیه در چیست؟

بسیاری از مسافران برای سفر از ایران به ترکیه و بالعکس پرواز با ایرلاین های ترک را ترجیح می دهند. این موضوع دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین نکته امنیت و کیفیت بالای ناوگان هوایی ترکیه است. شرکت های هواپیمایی ترکیه از به روزترین هواپیماها در خطوط هوایی خود استفاده می کنند و به همین علت کیفیت پروازهای این ایرلاین ها بسیار بالاتر از شرکت های هواپیمایی داخلی است و مسافران برای اینکه سفر با کیفیتی داشته باشند، بلیط پروازهای ایران به ترکیه را از این شرکت های ترک تهیه می کنند. بعلاوه یکی از تفاوت های اصلی پرواز ترک و ایرانی در کلاس های پروازی است.

اغلب ایرلاین های ترک در هر سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس بلیط دارند، اما ایرلاین ها داخلی فقط در کلاس های پروازی اکونومی و بیزینس به مسافران خود خدمات ارائه می دهند. اجازه حمل حیوانات خانگی در پرواز هم یکی دیگر از مزایای سفر با ایرلاین های ترک در مقایسه با ایرلاین های ایرانی است. قیمت پرواز ترک در مقایسه با پروازهای ایرانی معمولا بالاتر می باشد، بعلاوه برای بعضی از مسیرهای پروازی بین ایران و ترکیه همانند مسیر تهران به آنتالیا فقط پروازهای ترک به صورت مستقیم به این شهر می روند و ایرلاین های ایرانی پرواز مستقیمی در این مسیر ندارند.

جمع بندی معرفی تمامی ایرلاین ها در پروازهای ایران به مقصد ترکیه

در این مقاله تمام کوشش خود را کردیم تا شما را با پروازهای ایران به ترکیه و خدمات ایرلاین های مختلفی که در این مسیر فعالیت دارند، بیشتر آشنا کنیم تا در زمان خرید بلیط برای سفر به شهرهای مختلف این کشور بر اساس شرایط و امکانات خود بتوانید بلیط مناسب را برای سفر از شهرهای مختلف ایران به کشور ترکیه تهیه کنید.

برای خرید بلیط پروازهای ایران به ترکیه می توانید به بخش بلیط هواپیما سایت آژانس مسافرتی خبرنگاران مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید بلیط سفر هوایی خود را از برترین ایرلاین های داخلی و خارجی تهیه نموده و از ایران راهی شهرهای مختلف کشور ترکیه شوید. هر زمانی که برای خرید بلیط احتیاج به هدایت داشتید، کارشناسان پشتیبانی خبرنگاران آماده هدایت شما هستند تا بدون دغدغه بتوانید بلیط سفر خود را تهیه کنید.

1. کدام ایرلاین های ایرانی در مسیر تهران به استانبول پرواز مستقیم دارند؟

ماهان ایر، ایران ایرتور، معراج، ایران ایر، قشم ایر و آسمان جز ایرلاین هایی هستند که در حال حاضر در مسیر تهران به استانبول و بالعکس پرواز مستقیم دارند.

2. پروازهای ایران به ترکیه با ایرلاین های ایرانی در چه مسیرهای انجام می گردد؟

مسافران برای سفر به کشور ترکیه می توانند از پروازهای ایرانی در مسیرهای تهران به استانبول، تهران به آنکارا، تهران به ازمیر، تهران به آنتالیا، مشهد به استانبول، مشهد به ازمیر، تبریز به ازمیر، تبریز به استانبول و ارومیه به استانبول استفاده کنند.

3. ایرلاین ماوی گوک در هفته چند پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا دارد؟

این ایرلاین در حال حاضر به صورت هفتگی دو پرواز رفت و برگشت از تهران به آنتالیا دارد و مسافران می توانند به راحتی بلیط پرواز ایرلاین ماوی گوک را از سایت خبرنگاران تهیه کنند.

4. کدام ایرلاین های ترکی در مسیر ایران به ترکیه پرواز دارند؟

ترکیش ایرلاین، پگاسوس، آنادولوجت، ماوی گوک و فری برد ترکیه جز ایرلاین هایی هستند که پروازهای ایران به ترکیه را انجام می دهند.

5. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد کشور ترکیه از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به شهرهای کشور ترکیه را دارند برای خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های داخلی و خارجی می توانند به صورت 24 ساعته به سایت خبرنگاران مراجعه کنند و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب بلیط خود را از این سایت معتبر تهیه کنند، خرید انواع بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران بسیار راحت می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2464

به "معرفی تمامی ایرلاین ها در پروازهای ایران به مقصد ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تمامی ایرلاین ها در پروازهای ایران به مقصد ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید