برترین تفریحات دبی که نباید از دست بدهید

به گزارش مجله ابوذریون، اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین مقصدهای سفر خارجی ایرانی ها، در سال های گذشته را نام ببریم. بدون شک باید به نام شهر دبی در امارات متحده عربی هم اشاره کنیم. شهری که در سال های اخیر، توانسته است با سرمایه گذاری گسترده در صنعت تفریح، گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند.

برترین تفریحات دبی که نباید از دست بدهید

در این میان، گردشگران ایرانی که به دبی سفر می نمایند هم، استقبال خوبی از این سرگرمیات نشان داده اند و با خرید بلیط سرگرمیات دبی، لحظات خاطره انگیزی را برای خودشان به ارمغان می آورند.

در چنین شرایطی، ما هم تصمیم گرفتیم با همکاری شرکت خدمات گردشگری یوتراوز، لیستی از سرگرمیات هیجان انگیز دبی را برای شما فراهم کنیم. هدف ما از این مقاله، این است که به شما یاری کنیم تا اگر خواستید در آینده ای نزدیک به دبی سفر کنید، بتوانید برنامه بهتر و دقیق تری، برای سفر خود طراحی کنید.

بعلاوه، اگر می خواهید به دبی سفر کنید، می توانید با خرید بلیط پرواز تهران دبی یوتراوز با مناسب ترین قیمت، از پشتیبانی 24ساعته در تمام روزهای هفته هم بهره مند شوید. البته با مراجعه به سایت یوتراوز، می تواند بلیط سفر به دبی را از مبدأ هر شهری که می خواهید، بخرید.

پس اگر شما هم درحال برنامه ریزی سفر به دبی هستید و دوست دارید بدانید خاص ترین سرگرمیات دبی چیست؛ با ما در این مقاله همراه باشید.

تور هلی کوپتر سواری

یکی از سرگرمیاتی که پیشنهاد می کنیم در زمان سفر به دبی، حتما آن را تجربه کنید، تور هوایی دبی با هلی کوپتر است. این هلی کوپترها معمولا از ساعت 11تا 17 فعالیت می نمایند و هر پرواز آن ها، چیزی حدود 15 تا 25 دقیقه خواهد بود.

در زمان استفاده از این تور، از کنار برج العرب، عبور خواهید کرد و بعلاوه می توانید منظره بی نظیر جزایر نخلی، خط ساحلی، ساحل جمیرا، برج خلیفه را، از داخل هلی کوپتر، دیدن کنید.

برای استفاده از این تور هیجان انگیز، باید از قبل، بلیط آن را رزرو کنید و 45 دقیقه قل از زمان پرواز هم، در محل موردنظر حاضر شوید. ضمناً این نکته را هم درنظر داشته باشید که در طول این سفر اگر بخواهید سلفی بگیرید، باید ابتدا با مسئول هلی کوپتر هماهنگ نموده و سپس عکستان را بگیرید.

رانندگی با ماشین های لاکچری

رانندگی با ماشین های لوکس، یکی از معروف ترین سرگرمیات دبی است که با پرداخت مبلغی، می توانید آن را تجربه کنید. اگر به ماشین های کلاسیک علاقه دارید، قطعا تجربه رانندگی با آن ها، در کوچه پس کوچه های دبی، می تواند یکی از خاطرات فراموش نشدنی زندگی تان را برای شما به ارمغان بیاورد.

البته این نکته را هم از قلم نیاندازید که برای رانندگی در دبی، باید قوانین هدایت و رانندگی این کشور را بدانید. بعلاوه پیشنهاد می کنیم در زمان تحویل اومبیل، حتما سلامت فنی را چک کنید تا با مسئله ای روبرو نشوید.

سافاری در بیابان

یکی دیگر از سرگرمیات معروف دبی، سافاری و بیابان گردی است که هواداران خاص خودش را هم دارد. در تورهای سافاری دبی، شما سوار یک ماشین دو دیفرانسیل، مثل؛ رنج روور، کاپرا، لندکروز یا ماشین های دو دیفرانیل دیگر، خواهید شد و با سرعت هرچه تمام تر، روی شن های داغ و درخشان بیابان های دبی، سفر خواهید کرد.

البته تعیین است که رانندگی در بیابان، کار آسانی نیست و افراد آموزش دیده، این کار را انجام خواهند و شما در کنار آن ها خواهید نشست.

سافاری، یکی از محبوب ترین سرگرمیات دبی در شب به شمار می آید؛ چراکه علاوه بر تجربه هیجان بینظیر سافاری، می توانید از دیدنی آسمان زیبای کویر، در شب هم لذت ببرید.

دلفیناریوم

تقریبا در هر شهری که زمینه گردشگری دارد، می توانید یک دلفیناریوم پیدا کنید. اما جاهای کمی مثل دلفیناریوم آتلانتیس پالم دبی وجود دارند که به شما اجازه خواهند داد، وارد استخر شوید و در کنار دلفین ها شنا کنید.

این سرگرمی، یکی از آرام ترین و در عین حال، دلنشین ترین سرگرمیات دبی به شمار می آید. فضای آرام و خانوادگی این دلفیناریوم، آن را به یکی از مناسب ترین سرگرمیات دبی برای بچه ها تبدیل نموده است.

باشگاه گلف امارات

اگر به سرگرمیات ورزشی علاقه دارید، یا دلتان می خواهد برای اولین بار، رشته های ورزشی مثل گلف را امتحان کنید، حتما سری به باشگاه گلف امارات بزنید تا لذت بازی در یکی از حرفه ای ترین و مجهزترین زمین های گلف دنیا را تجربه کنید.

در این مجموعه، دو زمین گلف استاندارد، سالن های بزرگ سرپوشیده، سالن بدنسازی، فروشگاه لوازم ورزشی، زمین تنیس، رستوران، مدرسه ورزشی و سالن اسکواش هم وجود دارد، که می توانید از آن ها بهره ببرید.

پرواز با اسکای دایوینگ

شاید، این یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات دبی باشد. تصور کنید که در بالای مرتفع ترین برج های دبی ایستاده اید و قرار است از آنجا، همراه با یک مربی و با یک چتر نجات، در آسمان دبی معلق بمانید.

این تجربه سقوط، معمولا در کنار پالم جمیرا یا دبی مارینا، انجام می گردد و اگر می خواهید مقدار آدرنالین خونتان را حسابی بالا بیاورید، خودتان را به یکی از این دو نقطه برسانید و با گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه، آماده پرواز بر فراز آسمان دبی شوید.

کشتی سرگرمیی کروز

اگر برای ماه عسل به دبی سفر نموده اید، به هیچ وجه تجربه یک شام عاشقانه، روی عرشه کشتی کروز را از دست ندهید. در طول این سفر سه ساعته، می توانید از اجرای موسیقی زنده روی عرشه کشتی لذت ببرید. بعلاوه اگر هوس ماهیگیری هم به سرتان زد، می توانید از امکان ماهیگری کشتی بهره ببرید ولحظات شادی را برای خود و عزیزانتان بسازید.

سفر با کشتی کروز، معمولا برای بچه ها زیر 3 سال رایگان است و نیازی به خرید بلیط نیست. بعلاوه در طول سفر، کشتی شما به وسیله تیم محافظ و قایق های گشت دریایی، محافظت خواهد شد تا خطری، لحظات آرام شما را تهدید نکند.

رانندگی روی آب

این یکی را می توانیم تحقق یکی از رویاهای کودکی مان بدانیم. احتمالا شما هم در بچگی، برای یک بار هم که شده این آرزو را نموده اید که کاش میشد با ماشین، روی سطح دریا، رانندگی کنیم.

خبر خوب این است که در دبی، شما می توانید با پرداخت هزینه ای، سوار ماشین های آمفیبیوس (Amphibious) یا جت اسکی های مخصوص شوید و رانندگی روی آب را تجربه کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله کوشش کردیم تا چندتا از محبوب ترین و هیجان انگیزترین سرگرمیات دبی را به شما معرفی کنیم. اما در نهایت این شما هستید که باید با اطلاع از قیمت سرگرمیات دبی، برای برنامه های سرگرمیی سفرتان برنامه ریزی کنید. اگر برای پرداخت هزینه سرگرمیات دبی، محدودیتی ندارید، مطمئن باشید که تجربه های شگفت انگیزی در انتظارتان است.

در غیر این صورت هم، باید بگوییم که سرگرمیات دبی، آنقدر زیاد و متنوع هست که گردشگران، با هر بودجه ای که برای سفر درنظر گرفته اند، بتوانند لحظات خوشی را تجربه نمایند.

این نکته را هم درنظر داشته باشید که ما در این مقاله، کوشش کردیم چندتا از مجذوب کننده ترین سرگرمیات دبی که کمتر شناخته شده اند را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر اهل هیجان زیاد و سرگرمیات متنوع نیستید، باز هم خیالتان راحت باشد، چراکه پارک های دبی یا شهر بازی های این شهر، می توانند گزینه های مناسب شما برای سرگرمی در دبی باشند.

در انتها باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای خرید بلیط برگشت هم، می توانید با مراجعه به سایت یوتراوز، بلیط پرواز دبی تهران یوتراوز را با قیمتی مناسب، بخرید. بعلاوه اگر در پی بلیط هایی با قیمت مناسب تر هستید هم، پیشنهاد می کنیم سری به سیستم فروش بلیط چارتر یوتراوز بزنید تا بلیط دلخواهتان را با قیمت مناسب تری بخرید.

منبع: همگردی
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2210

به "برترین تفریحات دبی که نباید از دست بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تفریحات دبی که نباید از دست بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید