معرفی هتل 4 ستاره کنکورد در کوالالامپور

به گزارش مجله ابوذریون، هتل کنکورد کوالالامپور Concorde Hotel Kuala Lumpur

این هتل 4 ستاره، در مثلث طلایی کوالالامپور واقع شده و دسترسی آسانی به منطقه تجاری مرکزی و جاذبه های گردشگری معروف این شهر دارد. هتل کنکورد کوالالامپور در فاصله 10 دقیقه ای از برج دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. بسیاری از این جاذبه ها با کمی پیاده روی در دسترستان قرار می گیرد. در ادامه متن خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل تا جاذبه های دیدنی کووالالامپور را شرح می دهیم. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل کنکورد کوالالامپور Concorde Hotel Kuala Lumpur را با هم مروری کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره کنکورد در کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل کنکورد کوالالامپور

با اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل خیالتان از بابت دسترسی به شبکه جهانی راحت می گردد. خدمات نظافتی این اقامتگاه احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارد مانند اتوشویی و خشکشویی. اتوکشی تنها رایگان است. از خدمات پذیرش می توان به انبار چمدان، صندوق امانات و تبدیل ارز و میز پذیش شبانه روزی نام برد. خدمات نگهداری بچه ها، اقامت را برای خانواده ها راحت می نماید.

ورود و خروج شبانه روزی و خصوصی امکان پذیر است همچنان که می توانید از آسانسور، و فضای مختص افراد سیگاری بهره ببرید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ماندریانی، مالایی و چینی کاتونی صحبت می نمایند. پارکینگ رایگان و ترانسفر فرودگاهی در محل خود هتل، در دسترستان است. پارکبان مراقب ماشین شما خواهد بود.

ورود به هتل کنکورد کوالالامپور، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

می توانید از امکانات مجهز مراکز تجاری، اتاق های جلسات و همایش های کاری به همراه امکانات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید. یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل کنکورد کوالالامپور

اگر می خواهید از امکانات تفریحی مانند خدمات سونا و مرکز تناسب اندام بهره ببرید باید مبلغی اضافه پرداخت کنید. استخر شنا و استخر روباز هتل همواره می تواند مورد استفاده قرار گیرد. یادتان باشد حتما گشت های یک روزه کوالالامپور را از میز راهنمای گردشگری بگیرید و به دیدن جاذبه های این شهر زیبا بروید. سری به فروشگاه هتل بزنید و خرید های سوغاتی خود را انجام دهید یا که در آرایشگاه هتل کمی وقت بگذرانید.

کافه ملتینگ پات Melting Pot Cafe از غذاهای محلی و غربی مخصوص به خود را تهیه می نماید در حالی که غذاهای چینی در آشپزخانه و سالن شین ارائه می شوند. میزهای غذاخوری در فضای مطبوع کنار استخر در رستوران اسپایسس Spices محیط شادابی را برای صرف غذا به وجود می آورد. در سالن کراس رود Crossroads Lounge هم می توانید غذای سبک و تنقلات سفارش دهید و به موسیقی زنده گوش دهید.

امکانات اتاق های هتل

این هتل 4 ستاره 581 اتاق را به شما پیشنهاد می دهد. هر اتاق تهویه مطبوع در هتل کنکورد دارای تلویزیون، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، فرش، روزنامه، میز مطالعه، دی وی دی پلیر، امکانات اتوکشی، صندوق امانات در اتاق ها و تلفن می باشد. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و وسایل بهداشتی - آرایشی رایگان است. می توانید فیلم سفارش دهید یا از خدمات بیدار کردن مهمانان بهره ببرید.

بطری های آب معدنی رایگان ارائه می شوند و فضایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. برای نوزادان زیر دو سال، تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی می گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست کنید.

برای رزرو اتاق در هتل کنکورد کوالالامپور، یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، سری به قسمت رزرو هتل کوالالامپور در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل کنکورد کوالالامپور

  • اتاق سوپریر: با مساحت 24 مترمربع است که یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • سوئیت کلاسیک: با مساحت 58 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دولوکس: با مساحت 33 مترمربع است که یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد.
  • پریمیر اکسکیوتیو: با مساحت 49 مترمربع است که یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق پریمیر: با مساحت 40 مترمربع است که یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • اتاق دولوکس با صبحانه: این اتاق دوش دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر کوالالامپور

  • فاصله تا ایستگاه مونوریل بوکیت ناناس: 50 متر است که با 1 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار دنگ وانگی: 340 متر است که با 7 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا شام در آسمان کی ال: 300 متر است که با 6 دقیقه پیاده روی به این مکان، خواهید رسید.
  • فاصله تا برج مناره کی ال: 400 متر است که با 9 دقیقه پیاده روی به این مکان، خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز شهر کوالالامپور کی ال سی سی: 800 متر است که با 20 دقیقه پیاده روی به مرکز خواهید رسید. با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید د ولد: 500 متر است که با تاکسی در عرض 4 دقیقه به این محل می رسید. پیاده حدود 10 دقیقه ای به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا برج های دو قلوی پتروناس: 700 متر است که با 17 دقیقه پیاده روی به این برج ها، خواهید رسید. با تاکسی 13 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید سوریه کی ال سی سی: 700 متر است که با 18 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید.
  • فاصله تا آکواریا کی ال سی سی: 900 متر است که با 25 دقیقه پیاده روی به این مکان، خواهید رسید. با تاکسی 15 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید.
  • فاصله تا مرکز خرید میدان کاپیتال: 700 متر است که با 17 دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید. با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این محل خواهید رسید.
  • فاصله تا گالری استارهیل: 1.2 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 5 دقیقه به این محل می رسید. پیاده زمانی حدود 30 دقیقه تا این مرکز خرید در راه خواهید بود.
  • فاصله تا باغ پرندگان کوالالامپور: 4 کیلومتر است که با تاکسی در عرض 12 دقیقه به این محل می رسید. با اتوبوس در عرض 45 دقیقه به این پارک خواهید رسید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور: 45.5 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل یک ساعت و 6 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه سلطان عبدل عزیز شاه: 17.7 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 45 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل کنکورد کوالالامپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مالزی، ویلایا پرسکوتان کوالالامپور، 50250 کوالالامپور، کوالالامپور، جالان سلطان اسماعیل، 2

2, Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur, 50250 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 393

به "معرفی هتل 4 ستاره کنکورد در کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره کنکورد در کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید