هاشمیان: تیم اول آسیا هستیم، امکانات بسیار مطلوبی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد

به گزارش مجله ابوذریون، ملی پوش پیشین فوتبال ایران با حضور در مرکز ملی فوتبال، ضمن دیدار با دبیرکل فدراسیون از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کرد.

هاشمیان: تیم اول آسیا هستیم، امکانات بسیار مطلوبی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید هاشمیان امروز (یک شنبه) با حضور در مرکز ملی فوتبال، ضمن دیدار و گفت وگو با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال از امکانات این مجموعه بازدید کرد.

وی در خصوص شرایطی که برای تیم های ملی فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی در نظر گرفته گردیده است، گفت:حدود هشت سال پیش بود که آخرین بار به مرکز ملی فوتبال آمدم و باید بگویم این مجموعه دچار تحولات اساسی گردیده است.از دید من، امکاناتی که برای بازیکنان کلیه تیم های ملی در نظر گرفته گردیده است، بسیار مطلوب و مثمر ثمر است.

وی در ادامه بیان نمود: از بخش های مختلف مدیریت، ارزیابی، برنامه ریزی، مکان های تمرینی، ساختمان پک که به طور اختصاصی برای تیم های ملی در نظر گرفته گردیده و بسیار مدرن بود، بازدید داشتم. همچنین از ساختمان فوتسال، سالن فوتسال و کفپوش این سالن بازدید نموده و معتقدم امکاناتی که برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته گردیده بسیار مناسب بود. همانطور که گفتم نسبت به آخرین باری که به این محل آمدم، تغییرات زیادی انجام شده است. از سوی دیگر، نسل جدید فوتبالی وارد فدراسیون گردیده که اتفاق بسیار خوبی است و به سهم خود از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. امروز من در مرکز ملی فوتبال با جمعی از دوستان و هم تیمی های سابقم دیدار کردم که حضور این نفرات در مجموعه فدراسیون فوتبال می تواند اتفاق بسیار مناسبی باشد.

هاشمیان اضافه کرد: شاید کسی از بیرون متوجه نگردد که برای برگزاری یک اردو چه اتفاقاتی رخ می دهد اما آن چه من در مرکز ملی فوتبال دیدم مجموعه ای از فرآیندهای قابل توجه در بعد امکانات و برنامه ریزی بود که امیدوارم در نهایت به پیشرفت فوتبال ما یاری کند. فوتبال ما، تیم اول آسیاست و باید کوشش کنیم که هم سطح توقعات، امکانات داشته باشیم. شخصا آرزو دارم روزی شرایطی فراهم گردد که همه باشگاه های کشور ما هم امکانات خوبی داشته باشند و بر اساس استانداردها پیش بروند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 58

به "هاشمیان: تیم اول آسیا هستیم، امکانات بسیار مطلوبی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمیان: تیم اول آسیا هستیم، امکانات بسیار مطلوبی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید